reklama
Login: | colorsfox |
Płeć: | Kobieta |
Zarejestrowany: | 28.01.2011r. |
Ost. logowanie: | 12.10.2019, 16:28 |
Punkty: | 2 355 |
Wiek | 27 |
Status | offline |
Opis |
Treść komentarza: | lusia9uk, jak już to "super słodka" |
Treść komentarza: | Superowe |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Solidna dawka medytacji, buddyjskich klimatów i sztuki zen. Daj się pochłonąć wędrówkom po metaforycznych światach, dokładnie tak, jak poprowadzi Cię głos mistrza. Interesujące! Sterowanie podane w trakcie gry. |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Bez obaw, to nie Nyan Cat. To tylko platformowo-zręcznościowa gra, w której kierujesz pędzącym astronautą z dopalaczem. Tak, ta tęcza to dopalacz. Zbieraj kasę na ulepszenia! Sterowanie za pomocą myszki. |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Biegamy kolesiem złożonym z kilku kresek i zbieramy różne przedmioty. Kapitalna grafika i cudowne animacje. Pełna wersja. Druga część gry dostępna jest tutaj: Fancy Pants Adventure World 2 |
Ocena |
(4)
|
Opis gry: | Pełna wersja znanej i wspaniałej gry platformowej, która różni się ubiorem naszego bohatera oraz kilkoma świątecznymi detalami. Warto w nią zagrać kolejny raz! |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | HICIOR! Pełna wersja bardzo dobrze znanej platformówki, która przenosi Cię na drugi świat do kapitalnie zanimowanej krainy. Sterowanie - strzałki, S - skok. Pierwsza część gry dostępna jest tutaj: Fancy Pants Adventure |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | HICIOR! Wreszcie jest długo oczekiwana kolejna część przygód Fancego Pantsa. Tym razem Fancy Pants musi ratować swoją dziewczynę z rąk piratów. W tym celu wędrujemy po różnych krainach po drodze zbierając perły i oczywiście pokonując wrogów napotkanych na drodze. Sterowanie Strzałki - poruszanie się S - skok A - atak potężnym mieczem (miecz wchodzi do gry dopiero później) P - pauza Uwaga, gra ze względu na swoja złożoność może długo ładować się. |
Ocena |
(3)
|
Opis gry: | Ten kot jest na prawdę głodny! Pomóż mu wydostać rybę z lodówki. Sterowanie za pomocą myszki. |
Ocena |
(4)
|
Opis gry: | Zasiądź przy stole do blackjacka i wyzwij innych graczy w trybie multiplayer. Sterowanie za pomocą myszki. Gra w karty w popularnego Black Jacka. Blackjack to odpowiednik polskiej gry w oczko. Blackjack - gra karciana, w której gracz stara się pokonać krupiera poprzez uzyskanie sumy jak najbliższej 21 punktów w kartach jednak nie przekraczając 21. Blackjack jest kasynową wersją gry w oczko. Najwyższym układem kart jest tzw. Blackjack, czyli as i 10 lub figura, za który gracz dostaje 150% zakładu (np. 15zł za 10zł). Punktacja kart w blackjacku : Karty 2 do 9 mają wartość równą wartości karty (3 karo ma wartość 3 itd). 10, Walet, Dama i Król mają wartość równą 10 punktów. As ma wartość równą 1 lub 11, w zależności, co jest lepsze dla gracza. Gra się w tę grę przeciwko krupierowi. Gracz stawia zakład na specjalnym stole używając żetonów. Następnie gracz i krupier dostają po dwie karty. Obydwie karty gracza są odkryte, natomiast tylko jedna karta krupiera jest pokazana graczowi. Gracz teraz może podjąć decyzje o swoim następnym ruchu. Gracz ma następne możliwości: Dobrać kartę (hit). Nie dobierać kart (pass). Podwoić stawkę (double down), możliwe tylko przy pierwszych dwóch kartach, gracz wtedy dostanie tylko jedną kartę. Rozdwoić karty (split), gdy dwie pierwsze karty gracza są tej samej wartości np. dwie ósemki. Gracz wtedy dokłada drugą stawkę (równą wartości pierwszej stawki) i może dobierać karty po rozdwojeniu. Ubezpieczenie (insurance) jest dodatkową stawką możliwą tylko, gdy odkrytą kartą krupiera jest as. Gracz może postawić dodatkową stawkę, że drugą (zakrytą) kartą krupiera jest 10 lub figura (krupier ma Blackjacka). Gdy krupier ma blackjacka, gracz przegrywa stawkę podstawową, a za ubezpieczenie wygrywa 2 do 1. Ponieważ stawką ubezpieczenia jest połową stawki podstawowej, więc za wygraną gracz otrzymuje sumę pieniędzy przegranych w stawce podstawowej (stąd nazwa ubezpieczenie). Przykład gry w blackjacka. Jeżeli gracz po dobraniu kart ma więcej niż 21 punktów, przegrywa zakład i krupier zabiera jego żetony. Jeżeli natomiast gracz ma 21 punktów lub mniej, krupier odkrywa swoją zakrytą kartę i w zależności od liczby jego punktów może dobrać więcej kart. Krupier musi grać według następujących przepisów: wziąć kartę, jeżeli ma 16 punktów lub mniej i nie brać więcej kart, gdy ma 17 punktów lub więcej (niezależnie, ile punktów ma gracz). Wygrywa ten, który ma sumę punktów bliższą lub równą 21. |