reklama
Login: | chopin11 |
Płeć: | Mężczyzna |
Zarejestrowany: | 15.06.2007r. |
Ost. logowanie: | 28.11.2008, 19:38 |
Punkty: | 2 077 |
Wiek | 29 |
Status | offline |
Opis |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Biegamy patyczakiem po niewielkich planszach i staramy się przeżyć jak najdłużej. Zadanie jest mocno utrudnione, bowiem na kierowaną przez nas postać czyhają rozmaite niebezpieczeństwa. |
Treść komentarza: | fajne należy się piąteczka |
Treść komentarza: | fajna gra nie ma co... >>>>>5 |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | HICIOR! Weź udział w mistrzostwach świata piłki nożnej. Stwórz jak najlepsze sytuacje podbramkowe, wykorzystaj je, by strzelić jak najwięcej, widowiskowych bramek! Nowością w tego typu grach jest to, że wiele takich sytuacji sam będzięsz musiał w czasie meczu wybronić. Zasady: Strzałki - sterowanie Spacja - klawisz akcji |
Ocena |
(2)
|
Opis gry: | Pojuko to nowy, sprytny przyrząd do przemieszczania się w powietrzu na niewielkie odległości. Naszym zadaniem jest dotarcie do choragiewki w celu zaliczenia lewelu. Sterowanie: Strzałki Lewo/Prawo - wybierasz kierunek oraz kąt lotu Strzałka W Dół - Siła skoku |
Treść komentarza: | nuuuuuuuuudne 2 |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | HICIOR! Od czasów Platform, nie było tak dobrej gry platformowo-logiczno-zręcznościowej. Znajdujesz się w więzieniu, władze wytypowały Cię do futurystycznego eksperymentu. W Twoje ręce zostaje oddane hiper-nowoczesne urządzenie, strzelające antymaterią i pozwalające na teleportację. Teleport uruchamiamy prawie w dowolnym miejscu, za pomocą strzału. Pierwszy strzał tworzy wejście, drugi wyjście z teleportu. Naszym celem jest, takie umiejscowianie tleportów, by umozliwiły nam przejście do następnego poziomu. Sterowanie: A; W; D - poruszanie się Myszka - celownik LPM - strzał R - kasowanie teleportów |
Treść komentarza: | gra wciąga! 5 |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Jeśli chcesz się spróbować w tym teleturnieju - masz okazję! Jeden z dziesięciu jeden z najpopularniejszych obecnie teleturniejów polskiej telewizji, emitowany nieprzerwanie od 1994 roku. Uczestnik zaczyna grę z trzema szansami. Prowadzący zadaje pytania z wiedzy ogólnej, na odpowiedź zawodnik ma 3 sekundy, błędna odpowiedź powoduje utratę jednej szansy. Program składa się z trzech etapów. |
Treść komentarza: | trudne ale dam 4 |