reklama
Login: | blizard |
Płeć: | Mężczyzna |
Zarejestrowany: | 29.12.2008r. |
Ost. logowanie: | 11.01.2009, 20:29 |
Punkty: | 336 |
Wiek | 28 |
Status | offline |
Opis | Gram w gry online |
Opis gry: | Weź udział w humorystycznej walce zapaśników. Sterowanie za pomocą myszki (wybieramy ikony symbolizujące nasze ataki, specjale oraz obronę) |
Ocena |
(1)
|
Opis gry: | Weź udział w turnieju Naruto. |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | HICIOR! Wspaniała gra RPG. Weź udział w rycerskich turniejach, zwyciężaj, zarabiaj, zakupuj nowe bronie oraz fantastyczne wierzchowce! |
Ocena |
(2)
|
Opis gry: | Wkrocz do baśniowego świata RPG. Wybierz swoją drużynę i przechodząc przez lochy pokonuj wrogów i zdobywaj przedmioty oraz skarby. |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Dzieciak - rok 2009 zgubił się. Pomóż Mikołajowi go odnaleźć. Gra typu point and click wykonana przez naszego rodaka Mateusza Skutnika. |
Ocena |
(2)
|
Opis gry: | Podobnie jak w grze Frogger musisz przeprowadzić bohatera na drugą stronę ulicy (do ukochanej czekającej po drugiej stronie). |
Ocena |
(3)
|
Opis gry: | Prosta, zręcznościowa gra, w której naszym zadaniem jest pokonanie trasy. Gra naszego rodaka Mateusza Skutnika. Sterowanie: Strzałka W Górę - mały skok Spacja - wysoki skok |
Ocena |
(2)
|
Opis gry: | HICIOR! Od czasów Platform, nie było tak dobrej gry platformowo-logiczno-zręcznościowej. Znajdujesz się w więzieniu, władze wytypowały Cię do futurystycznego eksperymentu. W Twoje ręce zostaje oddane hiper-nowoczesne urządzenie, strzelające antymaterią i pozwalające na teleportację. Teleport uruchamiamy prawie w dowolnym miejscu, za pomocą strzału. Pierwszy strzał tworzy wejście, drugi wyjście z teleportu. Naszym celem jest, takie umiejscowianie tleportów, by umozliwiły nam przejście do następnego poziomu. Sterowanie: A; W; D - poruszanie się Myszka - celownik LPM - strzał R - kasowanie teleportów |
Ocena |
(3)
|
Opis gry: | Wciel sie w słynną postać z mitologii greckiej Achillesa i pokaż kto rządzi! |
Ocena |
(1)
|
Opis gry: | Wsiadaj na futurystyczną deskę i pędź do ustalonego punktu, który pokazuje strzałka! |