reklama
Giercownia - Gry Online

Profil: benini

Login: benini
Płeć: Mężczyzna
Zarejestrowany: 20.09.2008r.
Ost. logowanie: 24.02.2009, 22:50
Punkty: 181
Wiek 30
Status offline
Opis

niedziela, 21.09.2008r.

benini zagłosował
Ocena
(5)
Opis gry: Przestawiaj diamenty tak, aby trafiły na wyznaczone miejsca.
Sterowanie za pomocą strzałek.
benini zagłosował
Miniaturka gry: 3 lines 3 lines
(231)
Ocena
(5)
Opis gry: Usuń z planszy wszystkie pary klocków połączonych mniej niż czterema liniami.
benini zagłosował
Ocena
(3)
Opis gry: HICIOR! Wciągająca gra logiczna. Naszym zadaniem jest zniszczenie określonej liczby bloków totemu. Musimy to zrobić w taki sposób, aby na ziemię nie spadł znajdujący się na szczycie złoty posążek.

Instrukcja:

Bloki totemu niszczymy, klikając na nie myszką. Są trzy rodzaje bloków:
Czarne - nie można ich zniszczyć
Brązowe - można je zniszczyć
Zielone - można je zniszczyć, są niestabilne

Inna część serii znajduje się tutaj: Totem Destroyer 2
benini zagłosował
Ocena
(5)
Opis gry: Mistrzostwa świata w pojedynkach główkowych. Jest możliwość gry tak zwanego "multiplayera"
benini zagłosował
Ocena
(5)
Opis gry: Udowodnij wszystkim, że jesteś mistrzem celności.
Rzucając pamiętaj, by wziąć pod uwagę siłę i kierunek wiatru!
Wyniki prosimy podawać w komentarzach.
benini skomentował
Treść komentarza: 238 za 1 razem, 5 i do ulu

sobota, 20.09.2008r.

benini zagłosował
Ocena
(5)
Opis gry: HICIOR! Wspaniałe połączenie gry logicznej ze zręcznościowo-przygodową.
Pewnego dnia grupa niedźwiedzi polarnych napadła na osadę pingwinów i porwała kilkoro z nich. Twoim zadaniem jest dać wrednym misiom nauczkę i uwolnić przyjaciół.
Gra dzieli się na 3 etapy:
1). Mapa ukazana w formie planszy - po prostu zatwierdzamy kolejne pola (lewele), po których się poruszamy.
2). Katapultowanie pingwinów - trzeba je wystrzelić w przygotowany tor powietrzny pamiętając, że im więcej ich nakierujemy tym więcej będziemy mieli szans na walkę z niedźwiedziami.
3) Walka - należy przycelować tak lecącym pingwinem, by pokonać jak najwięcej misiów.

Co jakiś czas mamy możliwość wybrania broni specjalnej czyli tzw. wyszkolonych pingwinów.

Sterowanie:
Lewy Przycisk Myszy lub Spacja - klawisz akcji
benini zagłosował
Ocena
(5)
Opis gry: Ograj Amy, a czeka Cię nagroda!

Gra w karty w popularnego Black Jacka.
Blackjack - gra karciana, w której gracz stara się pokonać krupiera poprzez uzyskanie sumy jak najbliższej 21 punktów w kartach jednak nie przekraczając 21.

Blackjack jest kasynową wersją gry w oczko. Najwyższym układem kart jest tzw. Blackjack, czyli as i 10 lub figura, za który gracz dostaje 150% zakładu (np. 15zł za 10zł).
Punktacja kart w blackjacku :
Karty 2 do 9 mają wartość równą wartości karty (3 karo ma wartość 3 itd).
10, Walet, Dama i Król mają wartość równą 10 punktów.
As ma wartość równą 1 lub 11, w zależności, co jest lepsze dla gracza.
Gra się w tę grę przeciwko krupierowi. Gracz stawia zakład na specjalnym stole używając żetonów. Następnie gracz i krupier dostają po dwie karty. Obydwie karty gracza są odkryte, natomiast tylko jedna karta krupiera jest pokazana graczowi. Gracz teraz może podjąć decyzje o swoim następnym ruchu. Gracz ma następne możliwości:
Dobrać kartę (hit).
Nie dobierać kart (pass).
Podwoić stawkę (double down), możliwe tylko przy pierwszych dwóch kartach, gracz wtedy dostanie tylko jedną kartę.
Rozdwoić karty (split), gdy dwie pierwsze karty gracza są tej samej wartości np. dwie ósemki. Gracz wtedy dokłada drugą stawkę (równą wartości pierwszej stawki) i może dobierać karty po rozdwojeniu.
Ubezpieczenie (insurance) jest dodatkową stawką możliwą tylko, gdy odkrytą kartą krupiera jest as. Gracz może postawić dodatkową stawkę, że drugą (zakrytą) kartą krupiera jest 10 lub figura (krupier ma Blackjacka). Gdy krupier ma blackjacka, gracz przegrywa stawkę podstawową, a za ubezpieczenie wygrywa 2 do 1. Ponieważ stawką ubezpieczenia jest połową stawki podstawowej, więc za wygraną gracz otrzymuje sumę pieniędzy przegranych w stawce podstawowej (stąd nazwa ubezpieczenie).

Przykład gry w blackjacka.

Jeżeli gracz po dobraniu kart ma więcej niż 21 punktów, przegrywa zakład i krupier zabiera jego żetony. Jeżeli natomiast gracz ma 21 punktów lub mniej, krupier odkrywa swoją zakrytą kartę i w zależności od liczby jego punktów może dobrać więcej kart. Krupier musi grać według następujących przepisów: wziąć kartę, jeżeli ma 16 punktów lub mniej i nie brać więcej kart, gdy ma 17 punktów lub więcej (niezależnie, ile punktów ma gracz). Wygrywa ten, który ma sumę punktów bliższą lub równą 21.
benini zagłosował
Ocena
(5)
Opis gry: Wybierz karty, których chcesz się pozbyć, zrób zakład i wygraj rozgrywkę pokera!
benini zagłosował
Ocena
(5)
Opis gry: Zagraj z Tomem i Jerrym w kręgle.
Sterowanie za pomocą myszki.
Polecamy: