reklama
Login: | bartek88100 |
Płeć: | Mężczyzna |
Zarejestrowany: | 30.10.2012r. |
Ost. logowanie: | 20.10.2013, 20:01 |
Punkty: | 678 |
Wiek | 20 |
Status | offline |
Opis | dodawajcie mnie do ulubionych a ja was też dodam do ulubionych! |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Szybko, pokoloruj obrazki, zanim uciekną z ekranu! Jak grać w Kolorujemy Ruchome Obrazki: Najpierw wybierz obrazek u dołu po lewej. Następnie wybierz kolor klikając na niego i pokoloruj wybraną część obrazka |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Skateboarding w 2D. Wskakuj na deskę i pokonaj wszystkie 32 levele w jak najkrótszym czasie. Sterowanie podane w grze. |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Tak zaplanuj każdy eksperyment, aby kula przeszła przez linię mety oznaczonej flagą. Zbieraj punkty i pochwal się swoją znajomością fizyki! (Ciekawe, do czego mogą służyć te nożyczki...?) |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Twoim zadaniem jest wyeliminować wszystkie bloki. Pamiętaj, że masz ograniczoną ilość amunicji więc dokładnie rozplanuj rozgrywkę. Sterowanie: A;D - poruszanie się W;S - zmiana broni |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | HICIOR! Spraw żeby na planszy został tylko jeden futrzak. Zawsze możesz skorzystać z podpowiedzi. |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Przestawiaj klocki tak aby utworzyć jednolite obrazki i usunąć klocki z planszy. Uważaj, by wieże nie były zbyt wysokie. |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Zostałeś uwięziony na małej planecie, Twoim celem jest się z niej wydostać. Przesuwaj bloki i korzystaj z broni dostępnych po drodze, by utorować sobie szlak do wyjścia. Sterowanie: Strzałki - poruszanie się S - użycie broni A lub Strzałka w Górę - skok |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Dietka Owocowa - to fajna gierka zręcznościowa w której naszym zadaniem jest ułożenie w jednej lini trzech lub większej ilości jednakowych owoców (4 lub 5). Możemy układać linie pionowe i poziome. Aby to zrobić zamieniamy owoc, którego nam brakuje do ułożenia linii z sąsiednim - klikamy myszką na owocu do zamiany (on się zaznacza) a nastepnie na jego sąsiedzie. Jeśli zamieniony owoc to jeden z brakujących wtedy stworzy się linia i zniknie a my zdobędziemy punkty, jeśli natomiast nie jest to owoc o który nam chodziło oba zaznaczone do zamiany owoce wrócą na swoje miejsca. O tym ile owoców musimy ułożyć informuje nas wskaźnik na dole ekranu Time, który: - maleje jeśli nie wykonujemy żadnego ruchu; - rośnie jeśli ułożymy linię. Jeśli wskaźnik dojdzie do końca przejdziemy do następnego Levelu. START - aby rozpocząć grę, SCORE - liczba zdobytych punktów, LEVEL - informuje Cię w którym jesteś poziomie, Pause - zatrzymanie gry, Sound On/Of - włącz/wyłącz dźwięk. Powodzenia! |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Tradycyjny znany wszystkim saper. Znajdź wszystkie miny i oczyść planszę! Cyfry informują, ile kratek z bombami przylega do danej kratki. Jedno kliknięcie zaznacza bombę, dwa - odkrywają kratkę. |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | HICIOR! Uciekaj przed zwierzakiem, skacz przez przeszkody i rób zdjęcia wyjątkowym okazom! Oczywiście im lepsze zdjęcie, tym więcej punktów. Sterowanie: Strzałki - poruszanie się Spacja - zdjęcie |