reklama
Login: | bartek11 |
Płeć: | Mężczyzna |
Zarejestrowany: | 02.04.2007r. |
Ost. logowanie: | 19.01.2008, 15:53 |
Punkty: | 246 |
Wiek | 28 |
Status | offline |
Opis |
Ocena |
(3)
|
Opis gry: | Pamiętasz żółwie ninja? Teraz masz okazję zobaczyć jak to jest walczyć z zamaskowanymi oprawcami w podziemnych ściekach. To jest to, czego oczekują fani wojowników w skorupach. Sterowanie: Strzałki - poruszanie się Spacja - atak Shift - blok Ctrl - zmiana żółwia (w ostatnim lewelu) |
Treść komentarza: | jako 1 napsiuze ze dosyc slaba gierka dla zachety daje 3 |
Ocena |
(3)
|
Opis gry: | Weź udział w walkach robotów! Sterowanie: Strzałki Lewo/Prawo - poruzsanie się Strzałka w dół - unik Strzałka w górę - bloko Z- lewa pięść X - prawa pięść |
Ocena |
(4)
|
Opis gry: | Chodzona bijatyka zrobiona na podstawie kreskówki Danny Phantom. Tym razem dzielny heros musi powstrzymać szalonego ducha o imieniu Freakshow, który ukradł Rękawicę Rzeczywistości. Sterowanie: Strzałki - poruszanie się Spacja = atak G = przemień się w fantoma |
Ocena |
(3)
|
Opis gry: | Wcielasz się w "blokersa", na początku musisz walczyć z gangiem, który używa broni palnej, a Ty masz tylko pięści... |
Ocena |
(3)
|
Opis gry: | "Dziewiątka" rozgrywana jest z użyciem dziewięciu bil ponumerowanych od pierwszego do dziewiątego numeru oraz białej bili rozgrywającej. Za każdym zagraniem bila biała musi w pierwszej kolejności zetknąć się z bilą o najniższym numerze spośród bil znajdujących się na stole. Jeśli prawidłowe uderzenie wbije bilę do łuzy, zawodnik ma prawo do oddania następnego strzału, co jest kontynuowane dopóki nie chybi, spowoduje faul lub wygra partię przez wbicie do łuzy bili z numerem dziewięć. |
Treść komentarza: | nudne le co na to porade daje three |
Ocena |
(4)
|
Opis gry: | Znakomita zabawka, w której Twoim zadaniem jest rzucenie "okiem" jak najwyżej i najdalej. |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | HICIOR! Wciel się w walecznego Electricmana i dojdź do finału widowiskowego turnieju Voltagen, by zostać mistrzem. Droga jest ciężka, a przeciwników wielu. Oprócz podstawowych chwytów i uderzeń mamy też do dyspozycji specjale, odbywające się w matrixowskim spowolnieniu. Zużywają one baterię, która z czasem ulega regeneracji. Sterowanie: Strzałka w lewo = ruch w lewo Strzałka w prawo = ruch w prawo Strzałka w dół = przewrót A (Q - w zwolnionym tempie) = uderzenie pięścią S (W - w zwolnionym tempie) = kopnięcie D (E - w zwolnionym tempie) = przytrzymanie |