reklama
Giercownia - Gry Online

Profil: barbie362

Login: barbie362
Płeć: Kobieta
Zarejestrowany: 24.11.2007r.
Ost. logowanie: 23.05.2009, 17:37
Punkty: 443
Wiek 28
Status offline
Opis giercuje w giercowni

wtorek, 04.12.2007r.

barbie362 zagłosowała
Ocena
(2)
Opis gry: HICIOR! Wcielasz się w członka elitarnej, zbrojnej jednostki spejalnej. Komandosi dostają dziwne zgłoszenie, zostają wezwanie do rządowego budynku, który okazuje się tajnym laboratorium...
Sterowanie:
W; S; A; D - poruszanie się
LPM - strzał
Myszka - celownik
E - otwieranie dzrzwi oraz podnoszenie przedmiotów
L - celownik laserowy
R - przeładowanie broni
Spacja - zmiana typu amunicji zwykły/granaty
1 - strzłały pojedyńcze
2 - strzały seriami
3 - ogień ciągły

poniedziałek, 03.12.2007r.

barbie362 zagłosowała
Ocena
(5)
Opis gry: Bardzo fajne dojenie krów. Sterowanie: spacja -dojenie, strzałki - zmiana krowy. Pamiętaj, że pełne wiadro mleka musisz opróżnić do beczki umieszczonej w lewym dolnym rogu.
barbie362 zagłosowała
Ocena
(5)
Opis gry: Pomoż Jane poprowadzić hotel. Twoim zadaniem jest czynić wszystko tak, by klienci byli zadowoleni. Zarobione pieniądze możesz inwestować w hotel.
barbie362 zagłosowała
Ocena
(5)
Opis gry: Weź udział w oszołamiającej flashowej iluzji.
Sterowanie myszką.
barbie362 zagłosowała
Ocena
(5)
Opis gry: Znakomita, dynamiczna symulacja hokeja na lodzie. Gra udostępnia podstawowe opcje meczu oraz wybór jednej z trzyosobowych drużyn.
Sterownia:
Q - strzał
W - podanie/zabranie krążka
E - przyśpieszenie
Spacja - wybór gracza najbliżej krążka
Strzałki - poruszanie się.

czwartek, 29.11.2007r.

barbie362 zagłosowała
Ocena
(5)
Opis gry: HICIOR! Wciel się w walecznego Electricmana i dojdź do finału widowiskowego turnieju Voltagen, by zostać mistrzem. Droga jest ciężka, a przeciwników wielu. Oprócz podstawowych chwytów i uderzeń mamy też do dyspozycji specjale, odbywające się w matrixowskim spowolnieniu. Zużywają one baterię, która z czasem ulega regeneracji.
Sterowanie:
Strzałka w lewo = ruch w lewo
Strzałka w prawo = ruch w prawo
Strzałka w dół = przewrót
A (Q - w zwolnionym tempie) = uderzenie pięścią
S (W - w zwolnionym tempie) = kopnięcie
D (E - w zwolnionym tempie) = przytrzymanie
barbie362 zagłosowała
Ocena
(5)
Opis gry: Ograj Anite, a czeka Cię nagroda!

Gra w karty w popularnego Black Jacka.
Blackjack - gra karciana, w której gracz stara się pokonać krupiera poprzez uzyskanie sumy jak najbliższej 21 punktów w kartach jednak nie przekraczając 21.

Blackjack jest kasynową wersją gry w oczko. Najwyższym układem kart jest tzw. Blackjack, czyli as i 10 lub figura, za który gracz dostaje 150% zakładu (np. 15zł za 10zł).
Punktacja kart w blackjacku :
Karty 2 do 9 mają wartość równą wartości karty (3 karo ma wartość 3 itd).
10, Walet, Dama i Król mają wartość równą 10 punktów.
As ma wartość równą 1 lub 11, w zależności, co jest lepsze dla gracza.
Gra się w tę grę przeciwko krupierowi. Gracz stawia zakład na specjalnym stole używając żetonów. Następnie gracz i krupier dostają po dwie karty. Obydwie karty gracza są odkryte, natomiast tylko jedna karta krupiera jest pokazana graczowi. Gracz teraz może podjąć decyzje o swoim następnym ruchu. Gracz ma następne możliwości:
Dobrać kartę (hit).
Nie dobierać kart (pass).
Podwoić stawkę (double down), możliwe tylko przy pierwszych dwóch kartach, gracz wtedy dostanie tylko jedną kartę.
Rozdwoić karty (split), gdy dwie pierwsze karty gracza są tej samej wartości np. dwie ósemki. Gracz wtedy dokłada drugą stawkę (równą wartości pierwszej stawki) i może dobierać karty po rozdwojeniu.
Ubezpieczenie (insurance) jest dodatkową stawką możliwą tylko, gdy odkrytą kartą krupiera jest as. Gracz może postawić dodatkową stawkę, że drugą (zakrytą) kartą krupiera jest 10 lub figura (krupier ma Blackjacka). Gdy krupier ma blackjacka, gracz przegrywa stawkę podstawową, a za ubezpieczenie wygrywa 2 do 1. Ponieważ stawką ubezpieczenia jest połową stawki podstawowej, więc za wygraną gracz otrzymuje sumę pieniędzy przegranych w stawce podstawowej (stąd nazwa ubezpieczenie).

Przykład gry w blackjacka.

Jeżeli gracz po dobraniu kart ma więcej niż 21 punktów, przegrywa zakład i krupier zabiera jego żetony. Jeżeli natomiast gracz ma 21 punktów lub mniej, krupier odkrywa swoją zakrytą kartę i w zależności od liczby jego punktów może dobrać więcej kart. Krupier musi grać według następujących przepisów: wziąć kartę, jeżeli ma 16 punktów lub mniej i nie brać więcej kart, gdy ma 17 punktów lub więcej (niezależnie, ile punktów ma gracz). Wygrywa ten, który ma sumę punktów bliższą lub równą 21.
barbie362 zagłosowała
Ocena
(5)
Opis gry: Gra dla tych którzy mają ochotę wyżyć się wirtualnie na komputerze.
barbie362 zagłosowała
Ocena
(5)
Opis gry: Ubieramy nastolatkę w klasyczne ubranie na zimię, przygotowując ją tym samym do konkursu. Musimy sprawić, by była najlepsza.

niedziela, 25.11.2007r.

barbie362 skomentowała
Treść komentarza: jak si eocenia gry powie mi ktoś/
Gracze online (3):
Polecamy: