reklama
Login: | avalon |
Płeć: | Mężczyzna |
Zarejestrowany: | 22.01.2009r. |
Ost. logowanie: | 13.03.2009, 17:15 |
Punkty: | 311 |
Wiek | 41 |
Status | offline |
Opis |
Treść komentarza: | 36.Klik w człowieczka z mieczem w prawej części drzwi sejfu.37.W lewo - odkryć zasłonięte przejście w podłodze - zejść.38.Dwa razy klik na dole ekranu - trzeba wrócić do pokoju z karuzelą.39.Łomem otworzyć schowek w podłodze pod oknem - ośmiornica i klucz ![]() ![]() ![]() |
Treść komentarza: | 27.Wrócić do widoku w którym po lewej stronie na dole był jaśniejszy romb (po drodze - chyba po pierwszym klik, lub drugim wstecz - po lewej stronie na ziemi - żeton.28.Klik w jaśniejszy romb - na suficie wejście - wejść.29.Ponownie otworzyć wejście w podłodze klikając koło małpy.30.Klik w jaśniejszy romb - dwa razy klik do przodu - trap na suficie- wejść.31.W różowym pomieszczeniu przemieścić dwa różowe kwadraty które zasłaniają dwa żetony, trzeci kwadrat jest po prawej stronie drzwi na dole i 3 żeton pod nim ![]() ![]() ![]() |
Treść komentarza: | 18.Klik w zawieszoną tkaninę gwiazdą.19.Klik w dźwignię za przeciętą tkaniną- otwiera się dolna część szafki - wybrać z szuflad przedmioty:metalowa część, żeton i coś kolorowego.20.W pomieszczeni po prawej klik metalową częścią w lewy dolny róg (przy małpie) prostokąta podłogowego przy drzwiach -- otworzy się trap - zejść nim.21.Klik po lewej na dole w jaśniejszy romb - otwiera kratę na końcu ciemnego pomieszczenia.22.Klik 3 razy w pomieszczenie za otwartą kratą.23.Klik w biały przycisk po prawej stronie czerwonych drzwi żeton- zamknąć drzwi.24.Klik w biały przycisk - niebieskie drzwi -zamknąć drzwi.25.Klik w biały przycisk - żółte drzwi - żetony - zamknąć drzwi.26.Klik w biały przycisk - zielone drzwi - śrubokręt - zamknąć drzwi.26.Klik w biały przycisk - szare drzwi- nic- zamknąć drzwi. |
Treść komentarza: | Uwaga do 4. -5.Raz wypada mały człowieczek a raz duży, myślę, że ogólnie trzeba tym statkie ślizgać się po całym pomieszczeniu ![]() |
Treść komentarza: | 8.Odsłonić firankę w oknie - żeton.9.Otworzyć okno - kabel.10.Włożyć kabel do wtyczki przy karuzeli.11.Klik w zielony przycisk na środku karuzeli - karuzela miga i obraca się.12.Klik w białego człowieczka - ręko wskaże zielonego człowieczka w wagoniku karuzeli - klik w zielonego człowieczka.13.Wrócić do pierwszego pomieszczenia - włożyć zielonego człowieczka w miejsce na głowie dużego człowiaczka. |
Treść komentarza: | Jeszcze nie wiem czy nie za głupia, ale: 1.Za statkiem kosmicznym - żeton.2.Za zielonym człowieczkiem - haczyk.3.Jak się potrząśnie statkiem to wypada z niego zielony człowieczek.4.Jak się pojeździ statkiem po tym człowieczku to wypada z niego inny z żetonem.5.Jak się po nim pojeździ statkiem to wypada następny duży.6.W pomieszczeniu po prawej klik w zielonego człowieczka - zrzuca białego i żeton. |
Ocena |
(1)
|
Opis gry: | Konkretny escape dla miłośników gatunku. |
Treść komentarza: | baaaaaaa........., wiadomo ![]() |
Treść komentarza: | carletto3 - 32. w wannie na zbliżeniu kranu, klik w lewy (a nie jak wcześniej napisane "prawy") kurek ![]() |
Ocena |
(1)
|
Opis gry: | Wydostań się z tego zagadkowego miejsca z pomocą znalezionych przedmiotów. |