reklama
Login: | asiora6 |
Płeć: | Kobieta |
Zarejestrowany: | 22.10.2009r. |
Ost. logowanie: | 05.11.2010, 20:14 |
Punkty: | 383 |
Wiek | 26 |
Status | offline |
Opis |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Doskonała gra, w której zadaniem gracza jest wyeliminowanie kul przeciwnika z planszy. pomyśl i postaraj się jak najwięcej kul przeciwnych usunąć z ekranu jednym uderzeniem. Sterowanie odbywa się za pomocą myszki. Gry utrzymane w podobnym klimacie znajdują się tutaj: Big Diamond 1 oraz 2 oraz Shuffle |
Treść komentarza: | 950 XD 5/5 |
Ocena |
(1)
|
Opis gry: | Znajduj różne przedmioty, których nazwy podane są w po lewej stronie ekranu. Sterowanie za pomocą myszki. |
Ocena |
(3)
|
Opis gry: | Wykaż się refleksem i pokaż, że potrafisz uciec przed goniącą Cię pielęgniarką! Nie jest to tak banalne i łatwe, gdyż po drodze musisz omijać przeróżne przeszkody. Sterowanie: LPM - skok spacja - schylenie się |
Ocena |
(1)
|
Opis gry: | Doprowadź krążek. do celu jednocześnie zbierając wszystkie możliwe bonusy. W;S;A;D lub Strzałki - poruszenie się Myszka - poruszanie platformami (po bokach planszy) Spacja lub Ctrl - ? |
Ocena |
(3)
|
Opis gry: | Zostań nauczycielem tańca - musisz doplilnować, by wszyscy tańczyli dobrze i nie pomili kroków. Jeśli zauważysz, ze ktoś wyłamuje się z układu (tańczy nierytmicznie), zwróć mu uwagę (klikając na niego myszką). |
Ocena |
(1)
|
Opis gry: | Obserwuj spadające znaki, naciskaj właściwe klawisze i słuchaj, jak Sue śpiewa swoją piosenkę! Instrukcja: Strzałka na klawiaturze w lewo = strzałka w lewo Strzałka na klawiaturze w prawo = strzałka w prawo Strzałka na klawiaturze w dół = strzałka w dół Strzałka na klawiaturze w górę = strzałka w górę Spacja = kwadrat |
Treść komentarza: | DO D U P Y 1 |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Gra dla miłośników gier muzycznych. Standardowo należy wciskać odpowiednie strzałki w odpowiednim miejscu, ale tu napotykamy na problem. Mianowicie strzałki mają różne kolory i trzeba zmienić tło za pomocą klawiszy A,S,D na kolor tych właśnie strzałek. Powodzenia! |
Treść komentarza: | 5 i do ... |