reklama
Login: | angelhyuuga |
Płeć: | Mężczyzna |
Zarejestrowany: | 03.10.2008r. |
Ost. logowanie: | 02.03.2014, 22:20 |
Punkty: | 179 |
Wiek | 33 |
Status | offline |
Opis |
Ocena |
(1)
|
Opis gry: | Niedaleko posiadłości właściciele gospodarstw znajdują martwe kozy i owce, ciała są całe ale bez grama krwi... |
Ocena |
(1)
|
Opis gry: | Tym razem nieco inna gra - musimy ułożyć postać Corbina, składającą się z porozcinanych puzzli. Zrób to, jak najszybciej potrafisz. |
Treść komentarza: | zgadzam się z przedmówcami nudna, banalnie prosta, nie będę komentować zdjęć ani osoby na nich.. nie chcę się narazić fankom.. |
Ocena |
(3)
|
Opis gry: | To jak wkładanie wtyczki do kontaktu. Celem gry jest ustawienie figury tak, by zmieściła się swobodnie przez otwór w ścianie naprzeciwko. Gdy tylko klocki będą prawidłowo ułożone będzie to widoczne w prawym dolnym rogu ekranu. Sterowanie: Strzałki - przemieszczanie/obracanie figury Spacja - uruchomienie ściany |
Treść komentarza: | pomysł ciekawy ale za łatwa i szybko się nudzi.. ode mnie 3 |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Oryginalna, ale bardzo krótka gra logiczna. Twoim zadaniem jest przenoszenie pomarańczowego stworka do kolejnych lokacji. Zrobisz to zmieniając perspektywę kadru. Ruszając strzałkami przemieszczasz zarówno kamerę jak i elementy świata. Instrukcja: W grze używasz jedynie strzałek. Wciskając je przesuwasz obraz, dzięki czemu zmienia się perspektywa i stworek może dosięgnąć elementów, które na początku są dla niego niedostępne. |
Treść komentarza: | gra jest świetna xD dla tych co nie wiedzą jak przejść: spójrzcie na nazwę albo zmieńcie kategorię.. oczywiście 5 i do ulu |
Treść komentarza: | pomyliłem się, chodziło mi o spółgłoski |
Treść komentarza: | jako że uczę się japońskiego mogę powiedzieć że imion się tak nie tłumaczy nawet nie wiem skąd tu się wzięło takie tłumaczenie, bo imiona brzmią podobnie, tylko częściowo zmienione, bo w japońskim nie ma samogłosek |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Aby zobaczyć obrazek, musisz połączyć linie... Instrukcja Link-a-Pix: Wypełnij obrazek poprzez połączenie dwóch numerów w tym samym kolorze taką samą ilością kratek. Przeciągaj kratki od jednego numeru do drugiego. |