reklama
Login: | anganawar |
Płeć: | Mężczyzna |
Zarejestrowany: | 06.06.2007r. |
Ost. logowanie: | 31.01.2010, 21:59 |
Punkty: | 1 049 |
Wiek | 38 |
Status | offline |
Opis |
Ocena |
(3)
|
Opis gry: | Sprawdź czy znasz się na mapie europy. |
Ocena |
(3)
|
Opis gry: | Zlokalizuj ukazane budowle na mapie świata. Wyniki prosimy podawać w komentarzach. |
Ocena |
(2)
|
Opis gry: | Sprawdź jak u Ciebie z angielskim! Prawidłowo wyedukowany smok dobrze skacze i zna doskonale pisownię angielskich słówek... Pomóż smokowi przeprawić się przez rzekę, skacząc od liścia do liścia. Możesz wskoczyć tylko na liść z prawidłowo napisanym wyrazem, w przeciwnym razie wpadniesz do wody. Wykorzystaj minigry między poziomami, aby zwiększyć ilość punktów. |
Ocena |
(3)
|
Opis gry: | Ile kończyn ma ryba? Czy to prawda, że wszystkie biedronki to wyłącznie samice? Z ilu sylab składa się wyraz "nauka"? Ile rzeczowników występuje w zdaniu "Kasia wzięła psa na spacer do parku"? Z kim spotkał się chrząszcz w Szczebrzeszynie w wierszu Jana Brzechwy? To przykładowe pytania jakie stawiane są uczniom w szkole podstawowej na poziomie piątej klasy. I z takimi pytaniami borykają się dorośli uczestnicy najnowszego programu "Czy jesteś mądrzejszy od piątoklasisty?", który bije rekordy popularności na całym świecie. Podstawowy program nauczania szkolnego jest dobrze znany wszystkim dorosłym" – nic bardziej mylnego! Gdy rozpoczyna się sprawdzian, większość z nich nie zna odpowiedzi. W czasie teleturnieju, dorosły uczestnik odpowiada na zadawane przez prowadzącego pytania. Gdy nie może sobie z nimi poradzić, wybiera jednego z obecnych dwunastolatków, który stara się pomóc w udzieleniu właściwej odpowiedzi. Każdy z zawodników powinien poprawnie odpowiedzieć na jedenaście pytań. Jeśli uczestnik nie potrafi tego zrobić lub doszedł do etapu, na którym chce zatrzymać wygraną do tej pory kwotę, musi powiedzieć jedno magiczne zdanie: "Nie jestem mądrzejszy od piątoklasisty”. Wielu dorosłym naprawdę trudno przechodzi to przez gardło! |
Ocena |
(2)
|
Opis gry: | Naszym zadaniem jest zrobić kulkę (przytrzymując na lewym słupku LPM) takich rozmiarów, aby wybiła drugą nie za wysoko ani nie za nisko tak, aby zdobyć najwięcej punktów. Sterowanie za pomocą myszki. |
Ocena |
(4)
|
Opis gry: | Mamy do dyspozycji wiele urządzeń i musimy rozmieścić je na planszy w taki sposób, aby "przetransportować" zasilanie do wyznaczonego punktu. |
Ocena |
(4)
|
Opis gry: | HICIOR! Świetnie wykonana gra logiczno-zręcznościowa, w której musimy uwolnić zielonego ludzika, uwięzionego w bańce. Sterowanie za pomocą strzałek. |
Ocena |
(3)
|
Opis gry: | Z dostępnych kamieni ułóż piramidę sięgającą poziomej linii na ekranie. Sterowanie za pomocą myszki. |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | HICIOR! Wyrusz na wyprawę ratunkową po swoich przyjaciół z plemienia, którzy nie powrócili z poprzedniej wyprawy. Twoim zadaniem jest tak ciąć góry lodowe lub lodowce, by umieścić swoich zmarźniętych oraz zamarźniętych współplemieńców w długiej łodzi. Sterowanie za pomocą myszki. def. Wikingowie to skandynawscy wojownicy, którzy od VIII wieku podejmowali dalekie wyprawy o charakterze kupieckim, rabunkowym lub osadniczym. Druga część kultowej gry Ice Breaker znajduje się tutaj: Ice Breaker The Red Clan |
Ocena |
(4)
|
Opis gry: | Gra typu Bomberman. Sterowanie: Strzałki - poruszanie się Spacja - bomba |