reklama
Giercownia - Gry Online

Profil: akiss

Login: akiss
Płeć: Kobieta
Zarejestrowany: 20.12.2011r.
Ost. logowanie: 05.04.2012, 13:37
Punkty: 60
Wiek 26
Status offline
Opis ogólnie jestem pozytywnie nastawiona do innych, aktualnie często sprawdzam `czat` przy Murloc Stranglethorn Fever.

czwartek, 05.04.2012r.

akiss skomentowała
Treść komentarza: Nyanshiro ma rację, to język koreański.

poniedziałek, 06.02.2012r.

akiss skomentowała
Treść komentarza: wkrzysio: czy wszystkie dziewczyny interesują się makijażem?
akiss skomentowała
Treść komentarza: sprawdźcie sobie walkthrough na youtube; wystarczy wpisać The House 2 [nazwa pokoju].

środa, 18.01.2012r.

akiss skomentowała
Treść komentarza: Kontynuując instrukcję Coolgirl: wpisujemy kod do skrzynki. Na wewnętrznej stronie wieka przyklejamy lusterko z gumą. Zmora wyskoczy, klikamy szybko spację. Kiedy już ją przegonimy, najeżdżamy na bohaterkę gry. Ucieknie do następnego wagonu i się schowa. Teraz tam gdzie klikniemy- ona pójdzie. Idziemy więc szybko w prawo, zbieramy pełną, białą torbę leżącą na siedzeniu (nie zbieramy śmieci i pustych toreb!), butelkę coli i szczotkę (leży naprzeciwko którychś drzwi obok czerwonej torby). Szybko rozrywamy białą torbę szczotką (w inwentarzu). Uzyskamy kilka rzeczy, w tym mentosy. Gasną światła. Szybko wsypujemy mentosy do coli i teraz lejemy z jednej strony do drugiej. Cola jednak się skończy, wiec kiedy to się stanie naciskamy NAPRAWDĘ szybko spację. Ja miałam kilka prób, więc jeśli zostaniemy zabici- powtarzamy czynności od otworzenia pudełka i ucieczki przed zmorą do drugiego wagonu. Gdy uda nam się przegonić zmorę w drugim wagonie pojawią się napisy, oczywiście czekamy aż się skończą. Gdy już to nastąpi, biegniemy do końca w prawo. Będzie tam na siedzeniu szary klucz (od pozytywki). Nie chowajmy go jednak do inwentarza, niech będzie cały czas `uwieszony` na myszce. Można również zauważyć na ścianie(?) uwieszona jest zmora. Nie czekajmy więc i biegnijmy w lewo, bo zaraz oprzytomnieje. Jeśli złapią nas włosy, klikamy szybko spację (zresztą będzie pokazane). Kiedy `skończymy` drugi wagon, wbiegamy do pierwszego (żółtego), oczywiście dalej do końca w lewo. Będzie tam szaro- czarne pudełeczko, na które klikamy, a następnie wkładamy kluczyk. Jest to pozytywka- musimy cały czas kręcić kluczykiem by leciała muzyka. Co jakiś czas potrzebujemy klikać spację. Po jakimś czasie włączy się filmik oraz zapalą światła. Gdy to się stanie biegniemy jak najszybciej w prawo do otwartych drzwi. Jeśli jednak się nie uda- podchodzimy do prawego brzegu pomarańczowej kanapy umieszczonej z prawej strony i klikamy na nią. Przybliży się, wtedy klikamy na dolna strzałkę i patrzymy w nogi dziewczynki oraz klikamy gdzieś w ich pobliżu. Złapie nas ręka zmory spod siedzenia.
akiss skomentowała
Treść komentarza: Gogora, jak to zawsze źle? Gdy wybierzesz pierwsze, zranimy ją tylko w ramię i po kilku dniach zdrowieje. Patrzyłam tylko na to zakończenie, ale przy drugim się przegra.
akiss skomentowała
Treść komentarza: Poddanie się różni się od ignorowania kogoś. Po prostu, trzeba umieć to rozróżniać. Po co pisać, pisać i pisać? Z doświadczenia wiem, że to rzadko kiedy pomaga a tylko daje satysfakcję. Jak będę miała GG- mogę napisać.

niedziela, 25.12.2011r.

akiss skomentowała
Treść komentarza: A wiesz co, niech sobie dodaje. Paciek, ja i tak się z reguły cieszę.

piątek, 23.12.2011r.

akiss skomentowała
Treść komentarza: Jej, chyba zacznę się cieszyć że nie jestem tu taka `popularna`. Może przynajmniej on/o mnie do ulubionych nie doda.
akiss skomentowała
Treść komentarza: Też miałam problem z przejściem gry, więc postaram się dać zrozumiałą instrukcję. Klikamy w lewo i wyciągamy ze śniegu notes z kluczykiem. Teraz idziemy dwa razy w prawo, zaznaczamy notes i klikamy na podłużny prostokąt na sejfie, teraz wyciągamy kota. Dajemy na kota i na about item, teraz klikamy mu na ogon aż się nie urwie, mamy laskę. Idziemy w prawo, klikamy na laskę i na dzbanek na szafie, ściągniemy go. Znów w prawo, zaznaczamy dzbanek i klikamy nim na śnieg żeby się napełnił. Teraz na dzbanek, na about item i wyciągamy z niego hak. Klikamy na kota i na about item, na jego brązową podstawkę, kot się odwróci i jest jaszczurka, lejemy na nią wodę z dzbanka. Klikamy na laskę, na about item, teraz na hak i na ogon, najzwyczajniej je połączymy. Idziemy w lewo, zaznaczamy hak z laską i klikamy na książki, spadną. Bierzemy z półki figurkę demona (tej dziewczynki), klikamy na książki, ustawią się pod akwarium. Teraz w prawo, napełniamy dzbanek wodą i wylewamy do akwarium, do oporu. Teraz zabieramy pudełeczko z wody. C.D.N.

czwartek, 22.12.2011r.

akiss skomentowała
Treść komentarza: najbardziej realistyczny ten ostatni efekt dźwiękowy, jak na korytarzach w szkole.
Polecamy: