reklama
Login: | agusia1111 |
Płeć: | Kobieta |
Zarejestrowany: | 01.06.2008r. |
Ost. logowanie: | 13.09.2008, 18:55 |
Punkty: | 402 |
Wiek | 29 |
Status | offline |
Opis |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Przed Kubusiem nie lada wyzwanie, wyścig o puchar Snowboard Mastera. Pomóż Kubusiowi go zdobyć! Tylko pokonanie wszystkich trzech tras zjazdowych gwarantuje zwycięstwo. Sterowanie: Mysz lub Strzałki - poruszanie się Spacja - skok |
Ocena |
(2)
|
Opis gry: | Wciel się w rolę spadochroniarza i wykonuj podniebne figury pokazane w prawym dolnym rogu. Sterowanie: Strzałki - poruszanie się Spacja - przyspieszenie |
Ocena |
(3)
|
Opis gry: | Grupa przyjaciół wyrusza na poszukiwanie magicznego kryształu. Trafiają do wielkiej świątyni gdzie ów kryształ jest ukryty. Przed tobą poszukiwania na.. 10 różnych sposobów!!! Każde zakończenie ma swoją ocenę, a najlepszą dostaniesz oczywiście za znalezienie kryształu. Ps: długo się ładuje... |
Ocena |
(2)
|
Opis gry: | Przeprowadź masaż doskonały! W grze wcielamy się w rolę masażysty, który obsługuje klientów w salonie masażu. Wykonuj odpowiednie ruchy "magicznymi dłońmi" tak, aby klienci byli zadowoleni z Twoich usług. |
Ocena |
(3)
|
Opis gry: | Kolejna strategia typu defence. Obroń swoje miasto przed atakiem wroga, a zarobioną kasę inwestuj w coraz lepsze wierze obronne. Sterowanie myszką. |
Ocena |
(4)
|
Opis gry: | Kolejna gierka z serii Naughty. Musisz klikać na różne przedmioty oraz je łączyć ze sobą by wykonać akcję. Zrób wszystko tak by dziewczyna się do Ciebie zbliżyła. W grze można skorzystać z podpowiedzi klikając Hints. |
Ocena |
(4)
|
Opis gry: | Wciel się w kapitana pirackiego statku. Zatapiaj wrogie jednostki i zbierz jak najwięcej power up'ów. Sterowanie: Strzałki - poruszanie się Myszka - celownik LPM - strzał |
Ocena |
(3)
|
Opis gry: | Łap myszką spadające szybko klocki - możesz przegapić tylko 20! Używaj myszki w tej grze. |
Ocena |
(3)
|
Opis gry: | HICIOR! Pracujesz w kawiarnii i robisz kawe dla klientów. Przestawiaj elementy tak, by 3 jednakowe znalazły się obok siebie... takie, które zamawia klient - pokazane w prawym górnym rogu ekranu gry. |
Ocena |
(3)
|
Opis gry: | Ograj Anite, a czeka Cię nagroda! Gra w karty w popularnego Black Jacka. Blackjack - gra karciana, w której gracz stara się pokonać krupiera poprzez uzyskanie sumy jak najbliższej 21 punktów w kartach jednak nie przekraczając 21. Blackjack jest kasynową wersją gry w oczko. Najwyższym układem kart jest tzw. Blackjack, czyli as i 10 lub figura, za który gracz dostaje 150% zakładu (np. 15zł za 10zł). Punktacja kart w blackjacku : Karty 2 do 9 mają wartość równą wartości karty (3 karo ma wartość 3 itd). 10, Walet, Dama i Król mają wartość równą 10 punktów. As ma wartość równą 1 lub 11, w zależności, co jest lepsze dla gracza. Gra się w tę grę przeciwko krupierowi. Gracz stawia zakład na specjalnym stole używając żetonów. Następnie gracz i krupier dostają po dwie karty. Obydwie karty gracza są odkryte, natomiast tylko jedna karta krupiera jest pokazana graczowi. Gracz teraz może podjąć decyzje o swoim następnym ruchu. Gracz ma następne możliwości: Dobrać kartę (hit). Nie dobierać kart (pass). Podwoić stawkę (double down), możliwe tylko przy pierwszych dwóch kartach, gracz wtedy dostanie tylko jedną kartę. Rozdwoić karty (split), gdy dwie pierwsze karty gracza są tej samej wartości np. dwie ósemki. Gracz wtedy dokłada drugą stawkę (równą wartości pierwszej stawki) i może dobierać karty po rozdwojeniu. Ubezpieczenie (insurance) jest dodatkową stawką możliwą tylko, gdy odkrytą kartą krupiera jest as. Gracz może postawić dodatkową stawkę, że drugą (zakrytą) kartą krupiera jest 10 lub figura (krupier ma Blackjacka). Gdy krupier ma blackjacka, gracz przegrywa stawkę podstawową, a za ubezpieczenie wygrywa 2 do 1. Ponieważ stawką ubezpieczenia jest połową stawki podstawowej, więc za wygraną gracz otrzymuje sumę pieniędzy przegranych w stawce podstawowej (stąd nazwa ubezpieczenie). Przykład gry w blackjacka. Jeżeli gracz po dobraniu kart ma więcej niż 21 punktów, przegrywa zakład i krupier zabiera jego żetony. Jeżeli natomiast gracz ma 21 punktów lub mniej, krupier odkrywa swoją zakrytą kartę i w zależności od liczby jego punktów może dobrać więcej kart. Krupier musi grać według następujących przepisów: wziąć kartę, jeżeli ma 16 punktów lub mniej i nie brać więcej kart, gdy ma 17 punktów lub więcej (niezależnie, ile punktów ma gracz). Wygrywa ten, który ma sumę punktów bliższą lub równą 21. |