reklama
Login: | agent82 |
Płeć: | Mężczyzna |
Zarejestrowany: | 15.04.2010r. |
Ost. logowanie: | 15.12.2024, 21:22 |
Punkty: | 6 754 |
Wiek | 42 |
Status | offline |
Opis | Nie wciskaj nosa w nie swoje sprawy! :) |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | HICIOR! Zbiór 50 najlepszych zamków stworzonych przez samych graczy w grze Crush The Castle. Możliwe, że Twój zamek jest wśród tych wybranych! Zasada gry jest bardzo prosta - zniszcz za pomocą katapulty bazę wroga! |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Świetna kontynuacja popularnej gry, zapewne wyczekiwana przez duże grono giercowników. Zasady gry są proste - za pomocą katapulty musimy zniszczyć zamek wroga wraz z jego mieszkańcami. |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Spectromancer 1. Opis gry To sieciowa gra karciana osadzona w świecie fantasy (no nie do końca ale o tym potem). Gracz wciela się w niej w jednego z 6 magów Kleryka (posługującego się magią typu Holy), Nekromansera (Death), Mechanika (Mechanics), Mistrza Chaosu (Chaos), Dominator (Control) i Iluzjonisty (magia typu Ilusion) (w wersji bezpłatnej mamy do wyboru tylko Kleryka). Następnie jako wybrany mag stajemy do boju z przeciwnikiem mając do dyspozycji po 4 czary z czterech żywiołów - Ogień, Woda, Powietrze, Ziemia plus 4 czary z typu magii naszego podopiecznego. Celem gry jest sprowadzenie przeciwnika do 0 lub mniej życia (zaczynamy z 60). W trybie kampanii warunki startowe i kondycje zwycięstwa są często inne ale mechanika gry jest taka sama. 2. Przebieg gry i mechanika Zaczynamy grę z 60 pkt życia i pewna ilością many (5 rodzajów) i 4 losowymi czarami z każdego z 5 typów magii. Kolejno (jak w magicu) zagrywamy karty, atakujemy stworami mając na celu sprowadzenie przeciwnika poniżej poziomu 1 życia. Każda tura składa sie z 3 faz. Faza pierwsza to odpowiednik upkeepu w Magicu (moje skojarzenie) - Na początku tej fazy otrzymujemy po 1 many do wszystkich 5 rodzajów magii która się posługujemy. Ten przyrost może być modyfikowany przez kontrolowane przez nas kreatury jak równiez kreatury przeciwnika. Następnie automatycznie uruchamiane są (triggered ability :P) wszystkie zdolności naszych kreatur takie jak: regeneracja (odnowieniu jakiejś ilości pkt życia), dodanie nam pkt życia, odjecie, zadanie obrażeń innym kreaturom i kilka innych w zależnosci od kontrolowanych przez nas stworów. Co ważne nie mamy żadnego wpływu na ta fazę! Np. jeżeli poprzednia turę po ataku przeciwnika skończylismy z 2 pkt życia - a mamy na stole kreaturę która w "upkeepie" zadaje nam 2 pkt obrażeń - to nie mamy możliwości żeby się uratować przed przegrana. Następna faza to "main phase" . Na tym etapie możemy (w zależności od ilości posiadanej many) zagrać jeden z naszych czarów. Po zagraniu tegowóz nie tracimy go - będziemy go mogli użyć ponownie w przyszłości o ile uzbieramy odpowiednia ilość many. następnie gra automatycznie przechodzi do fazy ataku w którym wszystkie nasze stwory atakują stwory i/lub przeciwnika . Po tych fazach następuje tura przeciwnika. A - Encyklopedia gry - znajduje sie w niej opis wszystkich dostępnych czarów. B - Opcje gry (ustawienia dźwięku etc.) C - Wyjście do glównego menu D - Opcja poddania walki - "concede" - tutaj nazwa surrender E - Portert przeciwnika F - Nasz portret G - Imię przeciwnika H - Nasze imię I - okienko z opisem aktualnie wskazywanej karty czaru/kreatury J - okienku logu 1 - Ilość pkt życia przeciwnika 2 - Ilość naszych pkt życia 3 - Mana przeciwnika 4 - Nasza mana 5 - Nasze dostępne czary 6 - 6 slotów na kreatury przeciwnika 7 - Nasze 6 slotów 8,9,10 - charakterystyki kart czarów 8 - koszt czaru 9 - atak kreatury 10 - pkt. życia kreatury 11 - pominiecie main phase (przejście od razu do ataku) 12 - podgląd kart przeciwnika - widzimy tylko te które już użył chociaż raz w danej rozgrywce W podanym przykładzie nasz mag jest Necromancerem - stad ostatnia kolumna czarów to zaklęcia typu Death (zauważcie ze przeciwnik używa many chaos wiec teoretycznie mógłby posiadać 16 czarów elementarnych - pierwsze 4 kolumny - dokładnie takie same jak my (bardzo Male prawdopodobieństwo) to napewno przeciwnik dysponuje 4 innymi czarami z ostatniej kolumny. 3. Podsumowanie Minusem gry jest jej losowość - może się zdarzyć ze dostaniemy takie czary , z których ciężko coś Będzie sklecić i początkującemu może się wydąć ze to nie fair. Jednak po rozegraniu przez mnie kilkuset meczów stwierdzam ze losowość ma tu mniejsze znaczenie niż. w magicu . Przez fakt ze wszystkie dostępne na dana grę karty widzimy od razu (przeciwnik widzi tylko te które już użyliśmy w poprzednich turach) - możemy zaplanować taktykę i ew. na bieżąco ja modyfikować w zależności od poczynań oppa. Zaczynając grac myślałem ze jest dużo przegiętych kart - oferujących zbyt dużo w stosunku do kosztu - jednak rozegrane gry zweryfikowały to spostrzeżenie. Gra jest przyjemna - z powodzeniem (szczególnie online) można się w nią bawić nie wydając ani grosza. Ogólnoświatowy ranking dopinguje do dalszej gry. Minusy - Malo rozreklamowana wśród nie amerykańskich graczy powoduje ze w ciągu dnia ciężko często o przeciwnika online (różnica czasu) - mam nadzieje ze się przekonacie i zapełnicie serwer Gra prezentuje się bardzo interesująco. Fajnie wygląda tryb singlowy bo jest kampania zrobiona z głową oraz jest tryb multi czyli można bez problemów grać online Czy znajdą się tu chętni do wspólnych potyczek w tej interesującej grze karcianej? |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Kombinuj z dostępnymi przedmiotami tak, by uchronić pomarańczowe Emoty przed śmiertelnym deszczem zrzucanym przez złośliwą chmurę. Pokonaj wszystkie poziomy i uzyskaj jak najwyższy wynik! |
Treść komentarza: | @bomba1987: może i przywróci kto wie |
Treść komentarza: | ja pamiętam ten teleturniej z telewizji,zawsze oglądałem |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | W grze może wziąć udział trzech graczy, którzy odpowiadają cyklicznie. W każdej rundzie jest jedno hasło do odgadnięcia. Za wytypowanie spółgłoski, która znajduje się w haśle, gracz otrzymuje wylosowaną kwotę pomnożoną przez wielokrotność występowania odgadniętej litery w haśle oraz prawo do obstawiania kolejnej litery. Aby wytypować samogłoskę, uczestnik musiał zapłacić 500 złotych z dotychczas zebranych pieniędzy w rundzie. Jeżeli gracz obstawił literę, która nie występuje, kołem kręci następny w kolejności gracz. Zwycięzcą rundy zostaje ta osoba, która odgadła hasło. Do finału wchodzi osoba, która zdobędzie najwięcej punktów/pieniędzy. W finale gracz losuję z małego koła fortuny jedną spośród 12 kolorowych kopert z nagrodami. Nie ma koperty pustej. Po wylosowaniu koperty pojawia się hasło i podana została kategoria hasła. Komputer podaje zestaw następujących liter: R, S, T, L, N. Gdy wyświetlą się na tablicy, gracz podaje swoje 3 spółgłoski oraz 1 samogłoskę. Po pojawieniu się ostatniej litery, gracz ma 60 sekund na to, by odgadnąć hasło. Jeśli się udało wygrywasz nagrodę wylosowaną w kopercie, jeśli zaś nie udało się odgadnąć hasła, zdobywasz ilość punktów/pieniędzy zdobytych w 1, 2 i 3 rundzie. |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Podróżuj z Johnem i Mary przez Stany Zjednoczone. Każde kolejne miasto na mapie to nowa karciana układanka. Klikaj na pary jednakowych kart w celu usunięcia ich z planszy. |
Treść komentarza: | na prawdę trzeba być nie wiadomo kim żeby nie przejść wszystkich poziomów jeszcze w takiej grze,wszystkie poziomy banalnie proste jak w każdej części |
Treść komentarza: | jak nie umiesz to się nie da,bo ja przeszedłem wszystkie |