reklama
Login: | adrianos998 |
Płeć: | Mężczyzna |
Zarejestrowany: | 07.11.2009r. |
Ost. logowanie: | 11.12.2009, 15:53 |
Punkty: | 247 |
Wiek | 26 |
Status | offline |
Opis |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Druga cześć świetnego połączenia interaktywnego filmu i gry przygodowej o płatnym zabójcy. Druga cześć zawiera wiele mini gier oraz masę dowcipów aluzji do filmów sensacyjnych. |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Będziesz musiał walczyć ze smokiem i uratować księżniczkę! Śliczna animacja i wysokiej jakosci muzyka. Klawisze (A, S, D, strzałki, Shift i Spacja) rozpoczynają inne działania stosownie do sytuacji. |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | HICIOR! Urocza gra point'n'click. Twoim zadaniem jest pomóc Ufolkowi Abubie opuścić Ziemię i wrócić do domu. Sterowanie za pomocą myszki. |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Wcielamy się w snajpera i wykonujemy zlecone nam przez szefa zadania. W tym celu zapoznaj się ze szczegółowym planem działania i przy pomocy swojej ulubionej zabawki - karabinku snajperskiego - zrealizuj je, zabijając tylko wskazaną osobę. W celu rozpoczęcia gry kliknij na Start Missions. |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Przesuwaj elementy łamigłówki tak, by znalazły się na oznaczonych kolorem miejscach. Sterowanie myszką. |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | HICIOR! Wspaniała zabawa w stylu Lemmings dla giercowników od 1-100 lat. Twoim zadaniem zadaniem jest za pomocą różnych narzędzi doprowadzić grupę Wooglingów do następnego lewelu. Sterowanie za pomocą myszki. |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Obudź swojego wewnętrznego piromana! Zaraz się zacznie zabawa w podpalacza - rzuć ognistą kulą tak, żeby zapaliły się wszystkie dostępne na planszy pochodnie. Czasem musi ci wystarczyć tylko jeden strzał! Sterowanie za pomocą myszki. |
Ocena |
(1)
|
Opis gry: | Kolejna gra z cyklu "ułóż obok siebie" tym razem z bohaterami kreskowki Xaolin. Układasz elementy tak aby znalazły się 3 takie same w linii poziomej lub pionowej. Sterowanie: Spacja - zaznaczenie obrazka Strzałki - kieunek przesunięcia obrazka |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Bardzo dobre skrzyżowanie gry logicznej z platformowo-przygodową. Scoregamici to niewielka, acz bardzo zżyta i kochająca się grupa przyjaciół. Pewnego dnia zostają oni porwani przez złego Tyranta, który to uwięził ich i poukrywał w klatkach. Jedynie Joel był na tyle sprytny i zdolny by uciec. Pomóż mu odnaleźć i uratować najbliższych. Po uwolnieniu przyjaciół należy tak współpracować, by wszyscy dotarli do portalu. Sterowanie: W;A;D lub Strzałki - poruszanie się Myszka - za jej pomoca zminiamy bohatera, którym chcemy sterować |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Spectromancer 1. Opis gry To sieciowa gra karciana osadzona w świecie fantasy (no nie do końca ale o tym potem). Gracz wciela się w niej w jednego z 6 magów Kleryka (posługującego się magią typu Holy), Nekromansera (Death), Mechanika (Mechanics), Mistrza Chaosu (Chaos), Dominator (Control) i Iluzjonisty (magia typu Ilusion) (w wersji bezpłatnej mamy do wyboru tylko Kleryka). Następnie jako wybrany mag stajemy do boju z przeciwnikiem mając do dyspozycji po 4 czary z czterech żywiołów - Ogień, Woda, Powietrze, Ziemia plus 4 czary z typu magii naszego podopiecznego. Celem gry jest sprowadzenie przeciwnika do 0 lub mniej życia (zaczynamy z 60). W trybie kampanii warunki startowe i kondycje zwycięstwa są często inne ale mechanika gry jest taka sama. 2. Przebieg gry i mechanika Zaczynamy grę z 60 pkt życia i pewna ilością many (5 rodzajów) i 4 losowymi czarami z każdego z 5 typów magii. Kolejno (jak w magicu) zagrywamy karty, atakujemy stworami mając na celu sprowadzenie przeciwnika poniżej poziomu 1 życia. Każda tura składa sie z 3 faz. Faza pierwsza to odpowiednik upkeepu w Magicu (moje skojarzenie) - Na początku tej fazy otrzymujemy po 1 many do wszystkich 5 rodzajów magii która się posługujemy. Ten przyrost może być modyfikowany przez kontrolowane przez nas kreatury jak równiez kreatury przeciwnika. Następnie automatycznie uruchamiane są (triggered ability :P) wszystkie zdolności naszych kreatur takie jak: regeneracja (odnowieniu jakiejś ilości pkt życia), dodanie nam pkt życia, odjecie, zadanie obrażeń innym kreaturom i kilka innych w zależnosci od kontrolowanych przez nas stworów. Co ważne nie mamy żadnego wpływu na ta fazę! Np. jeżeli poprzednia turę po ataku przeciwnika skończylismy z 2 pkt życia - a mamy na stole kreaturę która w "upkeepie" zadaje nam 2 pkt obrażeń - to nie mamy możliwości żeby się uratować przed przegrana. Następna faza to "main phase" . Na tym etapie możemy (w zależności od ilości posiadanej many) zagrać jeden z naszych czarów. Po zagraniu tegowóz nie tracimy go - będziemy go mogli użyć ponownie w przyszłości o ile uzbieramy odpowiednia ilość many. następnie gra automatycznie przechodzi do fazy ataku w którym wszystkie nasze stwory atakują stwory i/lub przeciwnika . Po tych fazach następuje tura przeciwnika. A - Encyklopedia gry - znajduje sie w niej opis wszystkich dostępnych czarów. B - Opcje gry (ustawienia dźwięku etc.) C - Wyjście do glównego menu D - Opcja poddania walki - "concede" - tutaj nazwa surrender E - Portert przeciwnika F - Nasz portret G - Imię przeciwnika H - Nasze imię I - okienko z opisem aktualnie wskazywanej karty czaru/kreatury J - okienku logu 1 - Ilość pkt życia przeciwnika 2 - Ilość naszych pkt życia 3 - Mana przeciwnika 4 - Nasza mana 5 - Nasze dostępne czary 6 - 6 slotów na kreatury przeciwnika 7 - Nasze 6 slotów 8,9,10 - charakterystyki kart czarów 8 - koszt czaru 9 - atak kreatury 10 - pkt. życia kreatury 11 - pominiecie main phase (przejście od razu do ataku) 12 - podgląd kart przeciwnika - widzimy tylko te które już użył chociaż raz w danej rozgrywce W podanym przykładzie nasz mag jest Necromancerem - stad ostatnia kolumna czarów to zaklęcia typu Death (zauważcie ze przeciwnik używa many chaos wiec teoretycznie mógłby posiadać 16 czarów elementarnych - pierwsze 4 kolumny - dokładnie takie same jak my (bardzo Male prawdopodobieństwo) to napewno przeciwnik dysponuje 4 innymi czarami z ostatniej kolumny. 3. Podsumowanie Minusem gry jest jej losowość - może się zdarzyć ze dostaniemy takie czary , z których ciężko coś Będzie sklecić i początkującemu może się wydąć ze to nie fair. Jednak po rozegraniu przez mnie kilkuset meczów stwierdzam ze losowość ma tu mniejsze znaczenie niż. w magicu . Przez fakt ze wszystkie dostępne na dana grę karty widzimy od razu (przeciwnik widzi tylko te które już użyliśmy w poprzednich turach) - możemy zaplanować taktykę i ew. na bieżąco ja modyfikować w zależności od poczynań oppa. Zaczynając grac myślałem ze jest dużo przegiętych kart - oferujących zbyt dużo w stosunku do kosztu - jednak rozegrane gry zweryfikowały to spostrzeżenie. Gra jest przyjemna - z powodzeniem (szczególnie online) można się w nią bawić nie wydając ani grosza. Ogólnoświatowy ranking dopinguje do dalszej gry. Minusy - Malo rozreklamowana wśród nie amerykańskich graczy powoduje ze w ciągu dnia ciężko często o przeciwnika online (różnica czasu) - mam nadzieje ze się przekonacie i zapełnicie serwer Gra prezentuje się bardzo interesująco. Fajnie wygląda tryb singlowy bo jest kampania zrobiona z głową oraz jest tryb multi czyli można bez problemów grać online Czy znajdą się tu chętni do wspólnych potyczek w tej interesującej grze karcianej? |