reklama
Login: | abel96 |
Płeć: | Mężczyzna |
Zarejestrowany: | 12.06.2011r. |
Ost. logowanie: | 27.05.2013, 21:26 |
Punkty: | 2 209 |
Wiek | 25 |
Status | offline |
Opis | Jestem Abel.Gram w Maple Story Europe(gra stara ale jara :3) ponieważ nie ma to jak stary dobry grind. |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | HICIOR! Bardzo oryginalny Tower defense naszym zadaniem jest ochrona Magicznego drzewa przed golemami, za których pokonanie dostajemy exp. Za zarobione exp. dokonujemy ulepszeń. Sterowanie podane w Tutorialu. |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | No tam jeszcze chyba tower defence nie było. Mianowicie twórcy umieścili akcję... w jelicie! Tak właśnie tam! Ustawiaj wieżyczki w wybranych miejscach tak, by nie pozwolić bakteriom przedostać się na dół. Pamiętaj także o ich regularnym ulepszaniu. |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Świetna gra sprawdzająca zręczność, refleks oraz podzielność uwagi skierowana do rasowych Giercowników. Sterowanie podane w trakcie gry. Wyniki prosimy podawać w komentarzach. |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Zrób porządek w mieście pełnym łotrów. Walcz, strzelaj, wal kombosy, transformuj się w motor, kulę, rzucaj łańcuchem... UWAGA: wykonuj różne kombinację klawiczy - zarówno strzałek jak i 'A'; 'S'; 'D Sterowanie: Strzałki - poruszanie się 2xLewo/Prawo - transformacja A - skok S - strzał D - cios UWAGA: wykonuj różne kombinację klawiszy - zarówno strzałek jak i 'A'; 'S'; 'D |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Weź udział w potyczkach członków "Clock Crew"! Do wyboru 8 postaci, a każda ma własne kombosy! Sterowanie: Strzałki - poruszanie się N - uderzenie pięścią M - kopnięcie P - pauza Przed każdą walką dostępna jest lista kombosów dla każdej z postaci (Sekwencja w czasie walki: w lewo, w prawo, w lewo - ładowanie pasku siły) |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Śmieszna chodzona bijatyka, w której wcielamy się w role miejscowego żula i robimy porządek na ulicy. Walcz z napotkanymi ludźmi, odblokuj wszystkie ataki i nie daj się pokonać. Poruszamy się za pomocą strzałek, a ciosy zadajemy klawiszami A i S. |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Spectromancer League Of Heroes 1. Opis gry To sieciowa gra karciana osadzona w świecie fantasy (no nie do końca ale o tym potem). Gracz wciela się w niej w jednego z 6 magów Kleryka (posługującego się magią typu Holy), Nekromansera (Death), Mechanika (Mechanics), Mistrza Chaosu (Chaos), Dominator (Control) i Iluzjonisty (magia typu Ilusion) (w wersji bezpłatnej mamy do wyboru tylko Kleryka). Następnie jako wybrany mag stajemy do boju z przeciwnikiem mając do dyspozycji po 4 czary z czterech żywiołów - Ogień, Woda, Powietrze, Ziemia plus 4 czary z typu magii naszego podopiecznego. Celem gry jest sprowadzenie przeciwnika do 0 lub mniej życia (zaczynamy z 60). W trybie kampanii warunki startowe i kondycje zwycięstwa są często inne ale mechanika gry jest taka sama. 2. Przebieg gry i mechanika Zaczynamy grę z 60 pkt życia i pewna ilością many (5 rodzajów) i 4 losowymi czarami z każdego z 5 typów magii. Kolejno (jak w magicu) zagrywamy karty, atakujemy stworami mając na celu sprowadzenie przeciwnika poniżej poziomu 1 życia. Każda tura składa sie z 3 faz. Faza pierwsza to odpowiednik upkeepu w Magicu (moje skojarzenie) - Na początku tej fazy otrzymujemy po 1 many do wszystkich 5 rodzajów magii która się posługujemy. Ten przyrost może być modyfikowany przez kontrolowane przez nas kreatury jak równiez kreatury przeciwnika. Następnie automatycznie uruchamiane są (triggered ability :P) wszystkie zdolności naszych kreatur takie jak: regeneracja (odnowieniu jakiejś ilości pkt życia), dodanie nam pkt życia, odjecie, zadanie obrażeń innym kreaturom i kilka innych w zależnosci od kontrolowanych przez nas stworów. Co ważne nie mamy żadnego wpływu na ta fazę! Np. jeżeli poprzednia turę po ataku przeciwnika skończylismy z 2 pkt życia - a mamy na stole kreaturę która w "upkeepie" zadaje nam 2 pkt obrażeń - to nie mamy możliwości żeby się uratować przed przegrana. Następna faza to "main phase" . Na tym etapie możemy (w zależności od ilości posiadanej many) zagrać jeden z naszych czarów. Po zagraniu tegowóz nie tracimy go - będziemy go mogli użyć ponownie w przyszłości o ile uzbieramy odpowiednia ilość many. następnie gra automatycznie przechodzi do fazy ataku w którym wszystkie nasze stwory atakują stwory i/lub przeciwnika . Po tych fazach następuje tura przeciwnika. A - Encyklopedia gry - znajduje sie w niej opis wszystkich dostępnych czarów. B - Opcje gry (ustawienia dźwięku etc.) C - Wyjście do glównego menu D - Opcja poddania walki - "concede" - tutaj nazwa surrender E - Portert przeciwnika F - Nasz portret G - Imię przeciwnika H - Nasze imię I - okienko z opisem aktualnie wskazywanej karty czaru/kreatury J - okienku logu 1 - Ilość pkt życia przeciwnika 2 - Ilość naszych pkt życia 3 - Mana przeciwnika 4 - Nasza mana 5 - Nasze dostępne czary 6 - 6 slotów na kreatury przeciwnika 7 - Nasze 6 slotów 8,9,10 - charakterystyki kart czarów 8 - koszt czaru 9 - atak kreatury 10 - pkt. życia kreatury 11 - pominiecie main phase (przejście od razu do ataku) 12 - podgląd kart przeciwnika - widzimy tylko te które już użył chociaż raz w danej rozgrywce W podanym przykładzie nasz mag jest Necromancerem - stad ostatnia kolumna czarów to zaklęcia typu Death (zauważcie ze przeciwnik używa many chaos wiec teoretycznie mógłby posiadać 16 czarów elementarnych - pierwsze 4 kolumny - dokładnie takie same jak my (bardzo Male prawdopodobieństwo) to napewno przeciwnik dysponuje 4 innymi czarami z ostatniej kolumny. 3. Podsumowanie Minusem gry jest jej losowość - może się zdarzyć ze dostaniemy takie czary , z których ciężko coś Będzie sklecić i początkującemu może się wydąć ze to nie fair. Jednak po rozegraniu przez mnie kilkuset meczów stwierdzam ze losowość ma tu mniejsze znaczenie niż. w magicu . Przez fakt ze wszystkie dostępne na dana grę karty widzimy od razu (przeciwnik widzi tylko te które już użyliśmy w poprzednich turach) - możemy zaplanować taktykę i ew. na bieżąco ja modyfikować w zależności od poczynań oppa. Zaczynając grac myślałem ze jest dużo przegiętych kart - oferujących zbyt dużo w stosunku do kosztu - jednak rozegrane gry zweryfikowały to spostrzeżenie. Gra jest przyjemna - z powodzeniem (szczególnie online) można się w nią bawić nie wydając ani grosza. Ogólnoświatowy ranking dopinguje do dalszej gry. Minusy - Malo rozreklamowana wśród nie amerykańskich graczy powoduje ze w ciągu dnia ciężko często o przeciwnika online (różnica czasu) - mam nadzieje ze się przekonacie i zapełnicie serwer Gra prezentuje się bardzo interesująco. Fajnie wygląda tryb singlowy bo jest kampania zrobiona z głową oraz jest tryb multi czyli można bez problemów grać online Czy znajdą się tu chętni do wspólnych potyczek w tej interesującej grze karcianej? |
Ocena |
(3)
|
Opis gry: | Dosiądź swojego superszybkiego zwierzaka i omijaj wszelkie napotkane przeszkody. Po drodze postaraj się zbierać piwo, które doda Ci energii i umożliwi korektę popełnionych błędów. Sterowanie: Strzałki - poruszanie się Spacja - skok |
Treść komentarza: | Wilki są superSą jak mrok a tu raczej ten wilk jest jak światło.Daje 100000000000/5 dlatego bo to wilk,bym dał 5/5 ale to wilki |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | HICIOR! Weź udział w rozgrywkach multilplayer osadzonych w klimacie science fiction z kolegami z całego świata. Sterowanie: W;S;A;D - poruszanie się Myszka - celownik LPM - strzał PPM - Jetpack Spacja - granat R - przeładuj Gra bazuje na Unity Webplayer, którego należy ściągnąć i zainstalować by gra zadziałała(ok. 3MB). Unity jest rodzajem Flasha, ale dedykowanym do gier. Znajdziecie go klikając tutaj: Unity Webplayer |