reklama
Login: | aanetkaa |
Płeć: | Kobieta |
Zarejestrowany: | 02.07.2007r. |
Ost. logowanie: | 11.07.2007, 17:45 |
Punkty: | 193 |
Wiek | 30 |
Status | offline |
Opis |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Masz sześciu wojowników do wyboru : Truskawkę, żołnierza, por, kawę, piorunową kulkę i malarza.Twoim zadaniem jest pokonać przeciwników. STEROWANIE: W-Skok A-przejście w lewo D-przejście w prawo S-kucnięcie Shift-osłona J-atak pięściami i nogami K-super atak (w zależności do postaci K+W=Super cios |
Ocena |
(4)
|
Opis gry: | Gra logiczna. a oto jej zasady: - musisz przetransportować wszystkich ludzi na drugą stronę - tratwa może przewieźć tylko 2 osoby - sterować tratwą potrafią jedynie: ojciec, matka i policjant - matka nie może zostać z synami bez ojca - ojciec nie może zostać z córkami bez matki - złodziej nie może zostać z członkami rodziny bez policjanta |
Ocena |
(4)
|
Opis gry: | Kieruj swoim samolotem i zestrzel wszystkich wrogów. |
Ocena |
(2)
|
Opis gry: | Korzystając z klawiatury numerycznej, staramy się zastrzelić jak najwięcej tarcz. |
Ocena |
(4)
|
Opis gry: | Zbieramy jak najwięcej pieniążków skacząc z klifu. Musimy unikać min. Sterowanie: Strzałki |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Wciel się w Londyńskiego taksówkarza. Parkuj na wyznaczonych miejscach i dowoź ludzi do celu w określonym czasie. Pamietaj, że ruch jest lewostronny! |
Ocena |
(1)
|
Opis gry: | Naszym zadaniem jest pokonanie przeciwnika w grze podobnej do szach i warcab. Najpierw przywołujemy stworka z grobu. Następnie możemy się nim ruszyć, zaatakować przeciwnika lub wezwać następnego. Trzeba pamiętać o tym, że słabszy przeciwnik nie pokona silniejszego. |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Piesek jeźdżący na deskorolce. Musisz zbierać kości i uważać na przeszkody. Gra zręcznościowa dla najmłodszych. Sterowanie: strzałki, spacja - skok. |
Ocena |
(3)
|
Opis gry: | Fred Flinstone zasiada w bobslejach. |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Kolejna gra typu defense, tym razem z komputera atakują nasze biurko patyczaki! Powstrzymaj je rozstawiajać w odpowiednich miejscach swoich obronców tj. spinacz, kalkulator, linijkę, komórkę itp. |