reklama
Giercownia - Gry Online

Abducted

Skomentuj Dodaj do ulubionych Zgłoś problem z grą
Oceń:  
Reklama

Lista solucji do gry "Abducted"

Aktualnie nikt nie dodał jeszcze solucji do gry "Abducted".

Dodaj komentarz

avatar Gość Gość
3.141.32.*

Komentarze (33)

avatar sugier
sugier 12.11.2010, godz. 14.29 odpowiedz
0
mam kluczyk i co ?
nie chce sie otworzyc szkrzynia
avatar alonce113
alonce113 05.03.2009, godz. 12.42 odpowiedz
0
Łatwiutkie ^^ 4/5
avatar darkbutterfly
darkbutterfly 01.01.2009, godz. 18.30 odpowiedz
0
dziękuje bardzo za wskazówki przydały się
avatar eszal11
eszal11 25.06.2008, godz. 17.44 odpowiedz
0
hmmm, takie sobie, bez polotu, upierdliwa muzyka, 2
avatar skolysz
skolysz 07.03.2008, godz. 15.25 odpowiedz
0
extra giera
avatar spoxik93
spoxik93 04.03.2008, godz. 16.49 odpowiedz
0
III POZIOM: 1.Srubokretem odkręcamy krate wentylacyjna 2.Odslaniamy dywan 3.Druga szuflade otwieramy spinaczem: mamy siekiere 4.Idziemy do pokoju obok. Kiedy kamera się obroci podmieniamy stara karteczke na ta na stole. Mamy napis: „Dissect the monkeyz”. 5.Rozcinamy malpe siekiera, mamy czerwony klucz 6.Czerwonym kluczem otwieramy trzecia szuflade: mamy zielony klucz 7.Zielonym kluczem otwieramy schowek, który był pod dywanem. 8.Mamy przebranie kosmity, bierzemy je i wychodzimy przez krate wentylacyjna
IV POZIOM: 1.Klucze dajemy kosmicie przy oknie. 2.Srubokretem otwieramy szara klape i siekiera rozwalamy to, co jest w srodku. 3.Gadamy z kosmita stojacym przy tej klapie i klikamy na „the panel behind” czy coś w tym stylu. 4.Gadamy z ostatnim kosmita, klikamy „his Job” a potem „taking over his Job”. 5.Klikamy na kompa, klikamy na kolo podpisane „earth”.
avatar spoxik93
spoxik93 04.03.2008, godz. 16.42 odpowiedz
0
I POZIOM: 1.Otwieramy szuflade: mamy kluczyk. 2.Kluczem otwieramy szafe. 3.Klikamy na ubranie: mamy karteczke. 4.Klikamy karteczka na komputer, klikamy na komputer 2 raz bez karteczki. 5.Na kompie klikamy na "control panel", "user accounts" i zaznaczamy krzyzykiem pierwszy kwadrat. 6.Wracamy, klikamy na „admin controls”, „security system”. Otwiera nam się sejf. 7.Wlaczamy komputer jeszcze raz, klikamy na „control panet”, „display settings”, „mess up display”. Pod obrazkiem jest kod: 8473. 8.Idziemy do sejfu, wpisujemy kod. 9.W sejfie jest mało widoczny spinacz, bierzemy go. 10.Otwieramy spinaczem drzwi, wychodzimy.
II POZIOM: 1.Otwieramy starym kluczem pudelko: mamy śrubokręt(?) i sznureczek(?). 2.Sporządzamy miksture: czerwony, rozowy, niebieski. 3.Wlewamy miksture do dziury w scianie 4.Przyczepiamy sznurek do palnika 5.Zapalamy 6.Wychodzimy przez dziure w scianie
avatar andzialap
andzialap 23.02.2008, godz. 19.38 odpowiedz
0
jak wszyscy pójdą, wejść do komputera i kliknąć na ziemię, wtedy statek tam poleci i koniec
avatar korgolinka96
korgolinka96 20.02.2008, godz. 17.31 odpowiedz
0
zrobic to co mowilem tego gostka u dolu z prawej strony kliknac na niego im kliknac cos o panelu pozniej tego gostka przy komputerze (to samo zrobic) kliknac 2 i 4 pytanie on pojdzie i dalej nie wiem
avatar korgolinka96
korgolinka96 20.02.2008, godz. 17.25 odpowiedz
0
1 dac klucze straznikowi przy dzwiach i odkrecic srubokretem ten panel (naprzeciwko dzwi) potem cyba trzeba siekiera je rozwalic a dalej nie wiem
Gracze online (3):
Polecamy: