reklama
Giercownia - Gry Online

Escape The Green Room

Skomentuj Dodaj do ulubionych Zgłoś problem z grą
Oceń:  
Reklama

Opis gry i sterowanie

Szczegóły:

Zagrań: 73 594
Rozmiar gry: 958,47 kB
Użytkowników lubiących grę: 11
Ocena: 3,47
Łącznie głosów: 73

Gra dodana przez:

Gra typu escape. Wydostań się z zielonego
pokoju.

Dodaj komentarz

avatar Gość Gość
18.188.59.*

Komentarze (61)

avatar wikixxx
wikixxx 24.05.2014, godz. 10.44 odpowiedz
0
fajna gra.......dla duraków ! 0/0
avatar lipstick
lipstick 28.06.2010, godz. 10.46 odpowiedz
+1
PRZESZŁAM Fajna gra, ale bez poradnika bym sobie nie poradziła... Aby znaleźć ten poradnik wystarczy w googlach wpisać nazwę tej gry + solucja i tam od razu będzie .
avatar falola
falola 29.07.2009, godz. 16.46 odpowiedz
0
Ale tego pudełka z herbatą nie da sie przeciąc!
avatar haniek
haniek 20.06.2008, godz. 07.55 odpowiedz
0
już mam - nie miałam ułożonych wszystkich cyfr z sześcianu - wtedy automatycznie po otwarciu dzwiczek za regałem pokazuje się sejf
avatar pattita
pattita 14.06.2008, godz. 10.39 odpowiedz
0
Dzięki kijesia przeszłam oczywiście 5 i do ulu...
avatar haniek
haniek 12.06.2008, godz. 07.25 odpowiedz
0
otwieram drzwi za szafą i widzę ciemność z jakimiś wyładowaniami elektrycznymi po bokach. co robić dalej - oszalałe klikanie gdzie podadnie nie działa?
avatar justynka25
justynka25 20.04.2008, godz. 13.03 odpowiedz
0
Prawie przeszłam, wzięłam za dużo niepotrzebnych przedmiotów i nie pamiętałam później gdzie je odłozyć ale niedługo spróuję znów.
avatar koraliczek95
koraliczek95 08.02.2008, godz. 12.05 odpowiedz
0
jak zebrac ten szescianik z krzeslabo ja klikam i klikam i nic
avatar kulka98
kulka98 04.02.2008, godz. 09.28 odpowiedz
0
dzięki kijejsia
avatar kijesia
kijesia 12.01.2008, godz. 01.46 odpowiedz
0
mlotek, srubokret i łom sa w jednej z szuflad tej duzej szafki z samymi szufladami teraz zielone swiatelka- zapamietujemy pola ktore sie NIE swieca i klikami w te mieksca, nastepnie znowu zapamietujemy pola ktore sie NIE swieca i znow klikamy w odpowiednie pola- wtedy wszystkie pola beda swiecic. trzeba to zrobic chyba dopiero po ulozeniu szescianow- teraz naciskamy dzwignie na regale; regal przesuwa sie i za pomoca malego klucza otwieramy drzwi. stamtad bierzemy lewarek; lewarkiem podnosimy regal i zabieramy drabine. nastepnie klikamy na obtaz z zamkiem i karzelkowi zabieramy miecz, z polki bierzemy gruba ksiazke o historii i nakladamy miecz na ksiazke- wyciagamy dynamit; znowu otwieramy drzwi za regalem i stawiamy drabine po lewej stronie pod klapa, stawiamy i podpalamy zapalniczka dynamit....klikamy na dziure ...i to już koniec
Gracze online (2):
Polecamy: