PRZESZŁAM Fajna gra, ale bez poradnika bym sobie nie poradziła... Aby znaleźć ten poradnik wystarczy w googlach wpisać nazwę tej gry + solucja i tam od razu będzie . A za grę 5/5 i do ulu .
jak się ułoży te książki w odpowiedniej kolejności to trzeba przeczytać pierwsze litery i wychodzi napis "circle is two", czyli kółko = 2. Idziemy do sejfu i wpisujemy kod 718 i wychodzimy. KONIEC. Pozdrowionka
napis na książkach to wartosć koła ale nijak mi z tego szyfr nie wychodzi, pod lampa mozna połżyc też książkę z jabłkami i też coś widać, eh, ja pasuje juz mi brak cierpliwości, może ktos rozkmini daje 4 pkt
za łózkiem patrząc na szyfr po prawej lezy (na ramie łóżka) moneta, za jej pomocą wyjmujemy żarówkę, wkładamy ja do lampy zgaszamy światło i widzimy równanie, kasete kładziemy na bazgrołach na szafie i mamy wartość gwiazdki, a cyfry za łózkiem odpowiadaja liczbom na tarczy co daje nam wartość kwadrata... myślę
na początek bierzemy lotkę z tarczy i notes spod łóżka, za łóżkiem sa jakieś cyferki, z półki bierzemy zdjecie a na samej górze jest znów jakich gryzmoł, ksiązki można układać tak jak na zdjeciu ale nie wiem po co, w koszu kartka z kodem a w szufladzie kaseta, za wierza jest klucz do szuflady (patrząc na drzwi)w szufladzie penseta którą wyjmujemy klucz z ludzika na pólce. kluczem otwieramy 2 szufladę- nożyk, rozcinamy plakat z jabłkiem- sejf, stoję...
Dodaj komentarz
3.144.6.*
Komentarze (23)
3.144.6.*
3.144.6.*
3.144.6.*
3.144.6.*
3.144.6.*
3.144.6.*
3.144.6.*
3.144.6.*
3.144.6.*
3.144.6.*