reklama
Giercownia - Gry Online

Esk 1 Dona Room

Play
Current Time 0:00
/
Duration Time 0:00
Remaining Time -0:00
Stream TypeLIVE
Loaded: 0%
Progress: 0%
00:00
Fullscreen
00:00
Mute
Playback Rate
1
    The video could not be loaded, either because the server or network failed or because the format is not supported.
    Skomentuj Dodaj do ulubionych Zgłoś problem z grą
    Oceń:       
    Reklama

    Opis gry i sterowanie

    Szczegóły:

    Zagrań: 37 002
    Rozmiar gry: 249,18 kB
    Użytkowników lubiących grę: 2
    Ocena: 2,84
    Łącznie głosów: 59

    Gra dodana przez:

    Gra typu escape, wydostań się z pokoju.

    Dodaj komentarz

    avatar Gość Gość
    3.142.240.*

    Komentarze (23)

    avatar mard48
    mard48 22.08.2014, godz. 14.47 odpowiedz
    0
    Niestety brak gry.
    avatar czekoladqa
    czekoladqa 29.06.2010, godz. 11.54 odpowiedz
    0
    PRZESZŁAM Fajna gra, ale bez poradnika bym sobie nie poradziła... Aby znaleźć ten poradnik wystarczy w googlach wpisać nazwę tej gry + solucja i tam od razu będzie . A za grę 5/5 i do ulu .
    avatar asialena
    asialena 14.02.2009, godz. 15.49 odpowiedz
    0
    jak się ułoży te książki w odpowiedniej kolejności to trzeba przeczytać pierwsze litery i wychodzi napis "circle is two", czyli kółko = 2. Idziemy do sejfu i wpisujemy kod 718 i wychodzimy. KONIEC. Pozdrowionka
    avatar hooper
    hooper 20.12.2008, godz. 19.25 odpowiedz
    0
    napis na książkach to wartosć koła ale nijak mi z tego szyfr nie wychodzi, pod lampa mozna połżyc też książkę z jabłkami i też coś widać, eh, ja pasuje juz mi brak cierpliwości, może ktos rozkmini daje 4 pkt
    avatar hooper
    hooper 20.12.2008, godz. 18.26 odpowiedz
    0
    za łózkiem patrząc na szyfr po prawej lezy (na ramie łóżka) moneta, za jej pomocą wyjmujemy żarówkę, wkładamy ja do lampy zgaszamy światło i widzimy równanie, kasete kładziemy na bazgrołach na szafie i mamy wartość gwiazdki, a cyfry za łózkiem odpowiadaja liczbom na tarczy co daje nam wartość kwadrata... myślę
    avatar hooper
    hooper 20.12.2008, godz. 17.29 odpowiedz
    0
    na początek bierzemy lotkę z tarczy i notes spod łóżka, za łóżkiem sa jakieś cyferki, z półki bierzemy zdjecie a na samej górze jest znów jakich gryzmoł, ksiązki można układać tak jak na zdjeciu ale nie wiem po co, w koszu kartka z kodem a w szufladzie kaseta, za wierza jest klucz do szuflady (patrząc na drzwi)w szufladzie penseta którą wyjmujemy klucz z ludzika na pólce. kluczem otwieramy 2 szufladę- nożyk, rozcinamy plakat z jabłkiem- sejf, stoję...
    avatar hooper
    hooper 20.12.2008, godz. 17.18 odpowiedz
    0
    a ja mam ale przeszłam tylko część
    avatar nesska
    nesska 27.08.2008, godz. 08.35 odpowiedz
    0
    u mnie też się nie chce włączyć Grrr...
    avatar moniolakoko
    moniolakoko 26.02.2008, godz. 07.55 odpowiedz
    0
    u mnie sie tez nie chce wlaczyc 1
    avatar bratz102
    bratz102 07.02.2008, godz. 10.41 odpowiedz
    0
    mi nie dziala
    Gracze online (1):
    Polecamy: