niezła, ale lekko niedopracowane miejsca kliknięć. crowbara nie trzeba smarować - smarować trzeba skrzynkę - tuż orzy jej lewym narożniku, koło pokrywy. nożyce do cięcia przewodu same wskoczą do itemów -dam 4
1. klikamy za szafę i zabieramy mapkę. (nie zapomnijmy kliknąć na kluczyk)
2. z wycieraczki pod drzwiami zabieramy metalowe cóś, kluczyk, którym potem otwieramy szafę (trzeba tylko nim dokładnie kliknąc w zamek od szafy i otwiera się ona bez problemu)
3. z szafy zabieramy wszystko co możliwe ^^ (crowbarem zabranym zza rogu otieramy czerwoną skrzynkę i mamy przecinaczki)
4. z zegara otworzonego metalowym cosikiem zabieramy baterie i kładziemy do prądomierza ^^
5. otwieramy skrzynkę po prawej stronie i prądomierzem mierzymy prąd, którym potem wyłączamy 4. (kod do kłódki jest podyktowany mapką)
6. kabel zza rogu odłączamy przecinaczkami a zabranym kablem wyciągamy zza szafy szary kluczyk, którym otwieramy drzwi do apartamentu.
Koniec. przeszlismy grę, no i listek, oliwa, papierek i pomarańczowy klucz nie są nam wcale a wcale potrzebne. Mam nadzieję, że teraz przejdą wszyscy ^^ tak jak ja
Za grę daję 5
Dosc latwa. Problem wystepuje ze smarowaniem wsowki i otwarciem drzwi, niedopracowane miejsca klikniec. Poza tym gra dosc ciekawa ze wzgledna grafika. Zirytowalo mnie jedynie posiadanie liscia, kulki papieru ktora po prostu do niczego sie nie przydaje. Czlowiek klika jak poparzony, a tu klops.
Dodaj komentarz
3.133.152.*
Komentarze (58)
3.133.152.*
3.133.152.*
3.133.152.*
3.133.152.*
3.133.152.*
2. z wycieraczki pod drzwiami zabieramy metalowe cóś, kluczyk, którym potem otwieramy szafę (trzeba tylko nim dokładnie kliknąc w zamek od szafy i otwiera się ona bez problemu)
3. z szafy zabieramy wszystko co możliwe ^^ (crowbarem zabranym zza rogu otieramy czerwoną skrzynkę i mamy przecinaczki)
4. z zegara otworzonego metalowym cosikiem zabieramy baterie i kładziemy do prądomierza ^^
5. otwieramy skrzynkę po prawej stronie i prądomierzem mierzymy prąd, którym potem wyłączamy 4. (kod do kłódki jest podyktowany mapką)
6. kabel zza rogu odłączamy przecinaczkami a zabranym kablem wyciągamy zza szafy szary kluczyk, którym otwieramy drzwi do apartamentu.
Koniec. przeszlismy grę, no i listek, oliwa, papierek i pomarańczowy klucz nie są nam wcale a wcale potrzebne. Mam nadzieję, że teraz przejdą wszyscy ^^ tak jak ja
Za grę daję 5
3.133.152.*
3.133.152.*
3.133.152.*
3.133.152.*
3.133.152.*