reklama
Giercownia - Gry Online

Griswold The Goblin

Skomentuj Dodaj do ulubionych Zgłoś problem z grą
Oceń:  
Reklama

Opis gry i sterowanie

Szczegóły:

Zagrań: 66 796
Rozmiar gry: 7,72 MB
Użytkowników lubiących grę: 11
Ocena: 3,05
Łącznie głosów: 104

Gra dodana przez:

Aż ciężko uwierzyć, że jest to niewielka (z pozoru!), internetowa gierka. Nie chcę rozsiewać zachwytów nad grafiką, która naprawdę robi wrażenie, lecz nic mnie nie powstrzyma przed pochwaleniem twórców za stworzenie naprawdę rozległego świata. Zacznę od tego, że poruszamy się za pomocą klawiszy WSAD bądź strzałek. Aby dostać się do głównego panelu musimy najechać kursorem myszy na samą górę ekranu gry. Pierwsza (od lewej) z opcji to możliwość powrotu do menu. Kolejna to najzwyklejszy wskaźnik. Trzecia zaś to "rączka", dzięki której podniesiemy przydatne przedmioty. Oko pomoże nam dostrzec istotne zdarzenia. Kiedy użyjemy chmurki i najedziemy na dowolną postać, po czym klikniemy LPM, to goblin zacznie prowadzić konwersację. Inventory to ekwipunek. To tutaj przechowujemy wszystkie rzeczy. Jako że gra jest długa, twórcy udostępnili nam możliwość zapisywania rozgrywki. Wobec tego, życzę wielu przygód i udanej zabawy!

Dodaj komentarz

avatar Gość Gość
18.118.195.*

Komentarze (45)

avatar mis22
mis22 12.03.2009, godz. 19.45 odpowiedz
0
napiszcie poradnika
avatar agugusiaa
agugusiaa 15.10.2008, godz. 15.22 odpowiedz
0
nie było sie az tak czym zachwycac moim zdaniem
avatar czarek123
czarek123 23.08.2007, godz. 10.54 odpowiedz
0
przeszedłem w końcu
avatar czarek123
czarek123 22.08.2007, godz. 19.57 odpowiedz
0
jak nabrać słonej wody do tych butelek, bo próbuje już ze 20 min i mi sie nie udaje
avatar dror
dror 18.08.2007, godz. 00.58 odpowiedz
0
Dodajemy ja do butelki z benzyna. Idziemy do bramy, rozwalamy ja ta butelka z luskami, idziemy do zamku. Przy bramie idziemy na lewo, wchodzimy tylnym wejsciem i patrzymy na biblioteke. Trzeba kliknac tytul "When goblins try to annihilate your evil plans" czy cos w tym guscie, otwiera sie tajne przejscie, wchodzimy. Wyzywamy maga na magiczny pojedynek. Ostatnia butelka rzucamy w ten balkon nad nim i wlasciwie koniec .
avatar dror
dror 18.08.2007, godz. 00.43 odpowiedz
0
Zanosimy do tego goblina przy klatce, kiedy odbiega, dajemy klucz facetowi z broda. Potem idziemy do sklepu (teraz bedzie otwarty), gadamy ze sprzedawca i zabieramy akwalung z pudla. Idziemy na wodospad (od bramy cmentarza w gore), wskakujemy do wody z akwalungiem i musimy doplynac zanim sie skonczy powietrze.Przy smoku bierzemy butelke z klakami i nietoperzem, zabieramy luske smoka.
avatar dror
dror 18.08.2007, godz. 00.27 odpowiedz
0
Rzucamy zapalke na kanister i beirzemy go, kiedy wybuchnie. Dalej w dol - malpie wrzucamy do wody banana. Na cmentarzu najpierw do gory, będzie minigierka z tupaniem w trumne. Zabieramy nietoperza i idziemy na dol, do drzewa z oczami. Klikamy na nie ryba i z kotem wracamy do babci. Daje nam w zamian klaki. Do jednej butelki dajemy grzyba i karalucha, do drugiej nietoperza i klaki, do trzeciej benzyne. Idziemy do kury (za jablkami), rzucamy jej chrupki i lapiemy.
avatar dror
dror 18.08.2007, godz. 00.12 odpowiedz
0
Wychodzimy z domku, idziemy do gory, az dojdziemy do jabloni. zabieramy robaczywke i wyciagamy robala. wracamy do sklepu z bananami, czekamy, az koles zasnie i zabieramy banana. idziemy stamtad w lewo, do smietnika, bierzemy 3 butelki i ksiazke. Wracamy do rybaka, dajemy mu robala. Idziemy na plaze po lewej, do kazdej butelki nabieramy slonej wody.Znowu do rybaka i bierzemy od niego rybe. Idziemy tam, gdzie byla dziewczynka, potem w dol.
avatar dror
dror 17.08.2007, godz. 23.36 odpowiedz
0
Wracamy do drzewa, idziemy ciagle w prawo az do dziewczynki. Pogadamy z nia, wracamy do drzewa i znowu z nim gadamy, potem idziemy do drwala, z ktorym gramy w scinanie drzew. pokonawszy go wracamy do drzewa, ono zrzuca miska, ktorego dajemy dziewczynce. Chowamy chrupki i idziemy do domku pogadac z babcia.
avatar dror
dror 17.08.2007, godz. 23.22 odpowiedz
0
Kazda podniesiona rzecz dajemy do inventory, suu . Podaje instrukcje. Z jaskini zabieramy zapalki i karalucha (pod kamieniem). Wychodzimy, bierzemy grzyba i idziemy w dol, rozmawiamy z drwalem. Idziemy dalej do drzewa, gadamy z nim, idziemy na plaze pogadac z rybakiem.
Polecamy: