reklama
Giercownia - Gry Online

Tiny Escape 2

Play
Current Time 0:00
/
Duration Time 0:00
Remaining Time -0:00
Stream TypeLIVE
Loaded: 0%
Progress: 0%
00:00
Fullscreen
00:00
Mute
Playback Rate
1
    The video could not be loaded, either because the server or network failed or because the format is not supported.
    Skomentuj Dodaj do ulubionych Zgłoś problem z grą
    Oceń:       
    Reklama

    Opis gry i sterowanie

    Szczegóły:

    Zagrań: 49 157
    Rozmiar gry: 63,84 kB
    Użytkowników lubiących grę: 4
    Ocena: 2,42
    Łącznie głosów: 41

    Gra dodana przez:

    Wydostań się z pomieszczenia za pomocą znalezionych przedmiotów.

    Dodaj komentarz

    avatar Gość Gość
    3.17.177.*

    Komentarze (26)

    avatar torusek
    torusek 20.02.2010, godz. 12.47 odpowiedz
    0
    skąd wziasc Pilot xD bo niewiem nikt nie napisal
    avatar janioleczek
    janioleczek 25.01.2010, godz. 10.36 odpowiedz
    0
    I zrozum tu coś człowieku po Chińsku.. Nie ma szans..
    avatar zosia16
    zosia16 30.12.2009, godz. 01.31 odpowiedz
    0
    Naprawdę strasznie trudne. Podziwiam pikpita. Pozdrawiam.
    avatar rubyrose
    rubyrose 27.12.2009, godz. 16.57 odpowiedz
    0
    Strasznie trudne Oddaję Ci hołd pikpicie Za grę 4/5
    avatar msxl
    msxl 22.11.2009, godz. 12.40 odpowiedz
    0
    no i już
    avatar pikpit
    pikpit 22.11.2009, godz. 02.35 odpowiedz
    0
    Widok z oknami – otwieramy prawe okno, klikamy w dolnym narożniku otwartego okna – wyciągamy zwiniętą kartkę. Cofamy się do widoku ogólnego – klikamy w prawy narożnik podłogi –pod dywanem znajdujemy żółty klucz. Cofamy się do widoku ogólnego – idziemy w prawo. Widok z lustrem i biurkiem – klikamy na biurko – przesunie się w prawo, klikamy na lewą szufladę(otworzy się) klikamy do środka szuflady - w szufladzie znajdujemy lupę. Cofamy się do widoku ogólnego. Klikamy w dolną część otwartej szuflady – szuflada wypadnie z biurka.
    avatar pikpit
    pikpit 22.11.2009, godz. 02.30 odpowiedz
    0
    Zaglądamy do otworu po szufladzie – wyjmujemy drewniany kołek. Teraz podobnie z prawą szufladą ( w szufladzie znajduje się pilot). Gdy obie szuflady leżą na podłodze klikamy na prawą szufladę. Przy pomocy lupy klikamy w górny prawy narożnik dna szuflady - znajdujemy szczypce. Idziemy w prawo. Widok z szafą – klikamy z lewej strony szafy – za szafą znajdujemy latarkę a pod dywanem kartę z dużym kwadratem oznaczoną sercem (kier/heart). Cofamy się do widoku z biurkiem. Klikamy w prawym górnym rogu, przy pomocy drewnianego kołka otwieramy klapę i spuszczamy drabinę – wchodzimy na górę. Strych - bierzemy baterię – przyglądamy się znalezionej za szafą latarce – odkręcamy i wkładamy do środka znalezioną bateryjkę
    avatar pikpit
    pikpit 22.11.2009, godz. 02.24 odpowiedz
    0
    Teraz przyglądamy się lupie i wkładamy w rączkę latarkę . Tak spreparowaną lupą przyglądamy się trzem kropką na ścianie przed nami , nieco po lewej. Zapamiętujemy układ kropek (u mnie jasna ,czarna, jasna ale każdy może mieć inną kombinację). Schodzimy na dół. Przy pomocy kombinerek odkręcamy dwie górne śruby mocujące drabinę i zabieramy drabinę. Idziemy do widoku z drzwiami Możemy otworzyć drzwi przy pomocy znalezionego klucza. Teraz podświetlamy zabraną drabinę i klikamy nad drzwiami. Ustawiamy suwaki w taki sposób aby lampki odzwierciedlały układ odczytany na strychu(u mnie zapalona ,zgaszona zapalona). Idziemy na strych. Powinno być już jasno , idziemy w lewo widzimy zegar z podświetlonymi godzinami 12,3,6,9. Teraz rozmontowujemy podświetlenie z lupy, z latarki wyciągamy bateryjki i wkładamy je do pilota.
    avatar pikpit
    pikpit 22.11.2009, godz. 02.19 odpowiedz
    0
    Na wierzch pilota kładziemy znalezioną kartę. Przy pomocy pilota klikamy w podświetlone godziny pojawią nam się cztery japońskie szlaczki przy pomocy – google translatora dowiedziałem się że:
    心休まる時 heart (kier)
    ダイヤ輝く時 diamond (karo)
    槍を準備する時 spade (pik)
    若葉芽生える時 club (trefl)
    Zanotujcie sobie przy których godzinach pojawiają się wam poszczególne napisy. Wracamy na dół – po drodze znowu odkręcamy drabinę. Na dolę koło lustra przy pomocy lupy przypatrujemy się kropkom – ustawiamy suwaki nad drzwiami wg tych oznaczeń – idziemy do widoku z oknem. Klikamy w lewym dolnym rogu. Przy pomocy pilota otwieramy ukrytą skrytkę i zabieramy kartę oznaczoną kolorem trefl z dwoma strzałkami. Zmieniamy kartę w pilocie na tą oznaczoną trefl i idziemy do widoku z lustrem.
    avatar pikpit
    pikpit 22.11.2009, godz. 02.12 odpowiedz
    0
    Klikamy na lustro i przy pomocy pilota odsuwamy je – w ukrytej skrytce znajdujemy klucz. Wracamy do suwaków na d drzwiami - wyłączamy wszystkie . Idziemy do szafy – otwieramy ją przy pomocy klucza. Schodzimy na dół odczytujemy ze ściany prawidłowe położenie suwaków nad drzwiami idziemy je tak ustawić i wracamy do piwnicy. Przy pomocy pilota z kartą trefl klikamy na prawej ścianie blisko narożnika , mniej więcej w połowie wysokości - otworzymy kolejną skrytkę. Klucz do tej skrytki może znajdować się w różnych miejscach ( w prawym narożniku pod dywanem , w lewym narożniku pod dywanem , lub w ukrytej skrytce w lewym narożniku którą otwieramy pilotem z kartą z dużym czerwonym kwadratem oznaczoną sercem). W skrytce znajduje się kolejna karta – karo – z pionowymi strzałkami.
    Gracze online (2):
    Polecamy: