reklama
Zagrań: | 70 730 |
Rozmiar gry: | 651,48 kB |
Użytkowników lubiących grę: | 6 |
Ocena: | 3,30 |
Łącznie głosów: | 50 |
Wydostań się z pomieszczenia za pomocą znalezionych przedmiotów.
Działamy w oparciu o myszkę, choć w niektórych momentach przydadzą się też kursory. Przywłaszczone obiekty używamy metodą "przeciągnij i upuść".
Dodaj komentarz
3.136.234.*
Komentarze (26)
2. Tym razem klikamy na obraz z psem, który wisi na ścianie po lewej stronie. Psu wkładamy w pysk kość, po czym przekręcamy ją prawą stroną na dół. Wychodzimy z pokoju brązowymi, drewnianymi drzwiami. Klikamy na pierwszy obraz z lewej strony ( z zielonym tłem). Klikamy psa, by zmienił kolor. Teraz klikamy na pierwszy obraz z prawej strony i też klikamy na psa, by zmienił ubarwienie.
3. Teraz klikamy na środkowy obraz po prawej stronie, zabieramy psu język. Oddajemy go pieskowi z pierwszego obrazu po prawej stronie ("doklejamy" do pyszczka). Z ostatniego, trzeciego obrazu z prawej strony zabieramy pieskowi oczy, a oddajemy je temu zwierzakowi, któremu "doklejaliśmy" przed chwilą język (czyli pierwszy obraz po prawej stronie).
4. Teraz klikamy na środkowy obraz z lewej strony. Bierzemy budę, oddajemy ją pieskowi z pierwszego obrazu po prawej stronie ("wklejamy" ją po prawej stronie, troszkę u góry). Pojawią się gwiazdki. Idziemy do następnego pomieszczenia. Klikamy na obraz z trzema wieżami (po lewej stronie), po czym zabieramy linę z hakiem.
5. Klikamy na klatkę. Wyjmujemy drugi (licząc od lewej strony), dolny szczebel. Dajemy pieskowi piłkę. Gdy przejdzie na bok, próbujemy przeczwycić klucz liną z hakiem trzy razy (przeciągamy "środek liny" na kluczyk). Otwieramy nim klatkę. Pieska zabieramy oraz kładziemy po lewej stronie miski (w centrum pokoju). Klikamy na pieska, a potem na zawartość miski. Gdy wypije mleko, znów go zabieramy. KONIECZNIE zaglądamy do miski (gdy tego nie zrobimy, legowisko nie będzie chciało się przesunąć).
6. Powracamy do pierwszego pomieszczenia. Klikamy na legowisko, odsunie się. Wkładamy zielony prostokącik do górnej, prostokątnej dziurki. Odsunie się sekretne przejście. Psa stawiamy po prawej stronie drzwi, po czym klikamy na niego, a potem na kłódkę (maleńkie coś w zielonych drzwiach). Pieska znowu zabieramy, po czym idziemy do drugiego pomieszczenia.
7. Pieska kładziemy po lewej stronie drzwi, po czym klikamy na niego. Piesek wywęszył odpowiedni z kafelków. Klikamy na niego, a gdy się przybliży klikamy ponownie. Zabieramy kluczyk. Kluczykiem otwieramy kłódkę od sekretnych, zielonych drzwi (w pierwszym pomieszczeniu).
KONIEC!
3.136.234.*
3.136.234.*
3.136.234.*
3.136.234.*
3.136.234.*
3.136.234.*
3.136.234.*
3.136.234.*
3.136.234.*
3.136.234.*