reklama
Giercownia - Gry Online

Sagrario's Room

Skomentuj Dodaj do ulubionych Zgłoś problem z grą
Oceń:  
Reklama

Opis gry i sterowanie

Szczegóły:

Zagrań: 70 368
Rozmiar gry: 3,25 MB
Użytkowników lubiących grę: 3
Ocena: 2,96
Łącznie głosów: 62

Gra dodana przez:

Realistyczna wizja zamkniętego pomieszczenia. Pokój pułapka? Wydostań się z pomieszczenia za pomocą znalezionych przedmiotów.

Dodaj komentarz

avatar Gość Gość
3.142.250.*

Komentarze (45)

avatar bartek2s
bartek2s 12.12.2009, godz. 19.59 odpowiedz
0
udało się

ostatni klucz jest w lewym schowku kolory trzeba ułożyc wydług naklejki w walizce odpowiadającymi kolorami.zaswiećcie ultrafioletem nad guzikami schowka to sie pokaza takie jakby klawisze. karzdemu przyciskowi odpowiada litera (od lewej)C,D,E,F,G,A,B.dopasowujemy wydług naklejki i powinno się otworzyć.bierzemy klucz wkładamy w skrzynię,otwieramy.bierzemy klamkę ze skrzyni wkładamy w drzwi otwieramy.
avatar persyfone
persyfone 29.09.2009, godz. 19.32 odpowiedz
0
bardzo trudna no i bez podpowiedzi daleko bym nie zaszła :0
avatar vaniavirgo
vaniavirgo 10.09.2009, godz. 22.30 odpowiedz
0
7. Gra strasznie fajna, ale bardzo trudna, bez podpowiedzi to na prawdę ciężko. Ja tu z bratem myślałam nad tym ze dwie godziny, zanim rozpracowaliśmy a i tak nie do końca.
Youtube to jednak wymiata Zapamiętujemy jaki kolor ma jaka literka i ustawiamy. Od lewej literki idą tak: CDEFGAB Zatem zaznaczamy kolory w miejscach, w których być powinny. Wszystkie klucze dajemy do walizki. Klikamy na uchwyt, aż będzie klamka, zabieramy ją i idziemy do drzwi. Klamkę dajemy na drzwi i gotowe. Tylko teraz niech mi ktoś powie, po diabła braliśmy śruby z krzesła, skoro nie korzystaliśmy z nich ^^
Przepraszam za ewentualne błędy, mam nadzieję, że poradnik się przyda.
avatar vaniavirgo
vaniavirgo 10.09.2009, godz. 22.08 odpowiedz
0
6. Wracamy na ścianę z dwoma schowkami. Otwieramy pierwszy z prawej, czyli: dajemy ultrafiolet na kostkę, pokazują się oczka kostki. Zapisujemy sobie gdzieś kolor odpowiadający danemu numerowi. Klikamy na największy przycisk na planszy i zapisujemy sobie w jakiej kolejności pokazały się u góry kolory, np: fiolet, jasny niebieski, niebieski, czerwień, zieleń, żółty. Ustawiamy układ oczek, dokładnie tak jak wyglądają na kostce. Jeśli fiolet to 5 oczek to zaznaczamy wszystkie rogi i środkowy i zatwierdzamy tym dużym. Zapala się pierwsza lampka. Jasnoniebieski 6 oczek, zaznaczamy trzy dolne i trzy górne i zatwierdzamy, mamy drugą lampkę itd. Jak ustawimy wszystkie, klikamy na czarną skrzynkę z prawej i mamy kolejny klucz do walizki.
A dalej nie wiem ^^ Tyle tylko, że kolory pokazane w walizce, odpowiadające literom są ważne i ostatnią skrytkę z kluczem trzeba naświetlić ultrafioletem. Pokazują się klawisze. Jak ktoś rozpracowuje to czekam na wskazówki.
avatar vaniavirgo
vaniavirgo 10.09.2009, godz. 21.54 odpowiedz
0
5. Nad walizą na ścianie na środku machamy ultrafioletem, znajdujemy ukryty schowek, przybliżamy i szukamy ultrafioletem włącznika (prawy dolny róg) naciskamy, otwiera się schowek. Znalezione kody tworzą wyraz good luck, trzeba dopasować, jeśli mamy np. GO=B3, OD=C1 LU=B4 CK=D2. Ultrafiolet pokazuje powiązanie miedzy literami. Kod będzie wyglądać następująco, posługując się poprzednim przykładem: GO = B3 czyli G=B O =3. OD=C1 czyli O=C D=1 łączymy to tak: 5= GD (W tym przykładzie będzie to 5= GD= B1 W ten sam sposób nr 6 = CO, 7=OU, 8=LK Podstawiamy te liczby i cyfry które się znalazły w skrytkach. Są to brakujące kody to kartki z odtwarzacza. Gdzie pierwsze 4 mamy podane. Ustawiamy to ścianie nad walizą. Tablica idzie tak: lewy górny – 4, pod nim 3, pod nim 2, pod nim 1. 1 jest jednocześnie A, na dole idąc w prawo, lewy dolny róg= A1, obok B, obok C prawy dolny róg to D. Czyli prawy górny róg to D4. Jak dobrze ułożymy dostajemy klucz.
avatar vaniavirgo
vaniavirgo 10.09.2009, godz. 21.46 odpowiedz
0
4. Teraz odtwarzacz. Na starcie mamy płynny dźwięk, 5 takich samych tonów, trzeba zmienić je tak, by był znowu płynny, ale inna tonacja. Dajmy na to, że dźwięk ze startu to AAAAA, a ten który mamy osiągnąć to BBBBB, po kolei sprawdzamy pierwszy głośniczek, aż będzie BAAAA, potem następny przesuwamy aż będzie BBAAA, potem trzeci po kolei sprawdzamy, aby osiągnąć BBBAA i tak do ostatniego. Kiedy będzie BBBBB otwieramy pudełko i wyjmujemy kartkę. Scyzorykiem – nożem wyciągamy magnez z radia, to czarne kółko. Przyczepiamy magnez do „klucza” którym odkręcaliśmy śruby z krzesła. Wkładamy „klucz” do dziurek po krześle i wyjmujemy baterie. Baterie wkładamy do czarnej lampki ultrafioletowej. Ultrafioletem świecimy w dziurze w podłodze, zapisujemy sobie gdzieś kod. To samo z dziurą po gniazdku. Następnie naświetlamy sejf, w środku jest kolejny kod. Czwarty, z pozostałymi dwoma literami słowa z żółtej koperty znajduje się na sztabce złota.
avatar vaniavirgo
vaniavirgo 10.09.2009, godz. 21.30 odpowiedz
0
3. Wyciągamy takie czarne coś. Oglądamy „długopis” i wkładamy do niego baterie. Mamy laser. Aktywujemy go, pokazuje się kod. Chyba każdy ma trochę inny. Idziemy do sejfu i ustawiamy kod, jeśli mamy np.: 10R22LXXR39L w miejsce XX dajemy liczbę z kartki, np. 36. Wtedy ustawiamy tak: nr 10 pod trójkątem, kręcąc z prawej strony, numer 22 pod żółtym trójkątem kręcąc z lewej strony, nr 36 z prawej i numer 39 z lewej, otwiera się sejf. Mam nadzieję, że jasno to wytłumaczyłam : ). Mamy klucz do odkręcenia śrub i odtwarzacz. Wykręcamy śruby z krzesła, przesuwamy krzesło, klikając na nie.
avatar vaniavirgo
vaniavirgo 10.09.2009, godz. 21.20 odpowiedz
0
2. Przyciskamy guzik i trzymamy wciśnięty przez 10 sekund (chyba, że ktoś ma tak wolnego kompa jak ja i zajmie mu to 30 sekund) Trzymamy aż się otworzy, po prostu do skutku, bierzemy sztabkę złota. Dajemy zbliżenie na kontakt i zaglądamy na scyzoryk (I), otwieramy i zostawiamy na korkociągu. Zagadamy na probówkę (I) i scyzorykiem wyciągamy korek zabieramy kartkę. Znowu zaglądamy na scyzoryk i wybieramy klasyczny nożyk. Klikamy nożem dookoła kontaktu i rozwalamy tynk. Potem zmieniamy nóż scyzoryka na trzecia opcję, tę przed korkociągiem. Odkręcamy tym śruby w kontakcie i wyjmujemy bateryjkę. Idziemy do ściany z walizką, dajemy na prawy róg pokoju, zbliżenie na panele. Kładziemy sztabkę złota, klikamy na deskę, aż wyjdzie.
avatar vaniavirgo
vaniavirgo 10.09.2009, godz. 21.12 odpowiedz
0
1. Żeby zobaczyć itemy trzeba zwiększyć obraz, to ten plusik w lupie) Przy ścianie, z kontaktem, po środku znajdują się dwie „półki” Zbliżamy tą z lewej i naciskamy guzik. Zabieramy probówkę. Z lewego dolnego rogu obrazu bateryjke. Z prawej strony krzesła, miedzy drzwiami a podłogą zabieramy drugą bateryjke. Z lewej strony krzesła klikamy na spód krzesła, by zabrać białą kartkę, klikamy na „I” przy kartce i oglądamy zawartość. Z prawej strony (górny róg) walizki zabieramy breloczek. Breloczek wkładamy do miejsca, z którego wzięliśmy baterie, za obrazem. Klikamy na breloczek, będący już w ścianie, obraz powinien się otworzyć. Zabieramy klucz. Otwieramy walizkę, klikając na boczne zaczepy kluczem. Z wnętrza walizki zabieramy żółtą kopertę, scyzoryk, długopis, kolorową kostkę.
W ścianie, gdzie znajduje się kontakt idziemy do drugiej „półki”
avatar misiu1010
misiu1010 25.08.2009, godz. 20.50 odpowiedz
0
podpowiedz szukajcie na youtube
Gracze online (2):
Polecamy: