Dla ułatwienia podaje kolejność klikania w pomieszczeniach: 1.szary posąg po prawej w komnacie najbardziej na prawo, 2. przycisk w tej grocie za "ołtarzem", 3. brązowy przycisk na rozwidleniu w prawym korytarzu, 4. złota figurka po prawej stronie "ołtarza", 5. środek drzwi ze smokami (?) - drzwi sie otworzą i ŚWIATŁO! wszędzie musi byc słychać kliknięcie, jak się pogubicie to zacznijcie od nowa od tego szarego posągu-figurki
Otworzy sie przejście. Wchodzimy, na wodę klikamy czaszką. Zmieni kolor. Wtedy zaświecą się te kamyczki w tych kolumnach. Trzeba otworzyć mapę i w kolejności świecenia się kamyczków klikać przechodząc po kolei po tych wskazanych pomieszczeniach i tam klikać w "puste" posągi, włączniki i środek drzwi (przejść i klikać w odpowiedniej kolejności wskazanej świeceniem kamczków na mapie i tak, aby było słychać kliknięcie, ja musiałem klikać w jednym pomieszczeniu dwa razy, aby było słychać). Uff! KONIEC ! Pozdrawiam!
Nie jest tak źle Początek tak jak podała matryca, ale pod koniec ma być inaczej. Z tego złotego posągu odczytujemy kształty monet i dopasowywujemy do -uwaga !- tych trzech posągów, wg tego dla jakiego koloru posągu jest jaki kształt (za każdym uruchmieniem gry inne). Z czerwonego posągu bierzemy czaszkę. Klucz owszem wsadzamy do tej małej figurki przy tym "ołtarzu", ale symbole do głównego środkowego wkładamy następująco: po bokach ix i xi , na środku ][
Dodaj komentarz
3.129.42.*
Komentarze (40)
3.129.42.*
3.129.42.*
3.129.42.*
3.129.42.*
3.129.42.*
3.129.42.*
3.129.42.*
3.129.42.*
3.129.42.*
3.129.42.*