reklama
Giercownia - Gry Online

Arcane TSC 6

Skomentuj Dodaj do ulubionych Zgłoś problem z grą
Oceń:  
Reklama

Dodaj komentarz

avatar Gość Gość
13.58.214.*

Komentarze (20)

avatar motyl129
motyl129 10.01.2011, godz. 17.21 odpowiedz
0
dam 4 i do ulu
avatar lipstick
lipstick 28.06.2010, godz. 09.10 odpowiedz
0
Fajna gra, ale bez poradnika bym jej nie przeszła... Aby znaleźć ten poradnik wystarczy w googlach wpisać nazwę tej gry + solucja i tam od razu będzie.
avatar fcuk
fcuk 19.02.2010, godz. 08.35 odpowiedz
0
Książkę możesz wziąć tylko w przeszłości (jak ci wszyscy ludzie siedzący przy stole są młodzi)
avatar lasarik
lasarik 14.12.2009, godz. 16.41 odpowiedz
0
nie moge wziadz ksiege bo tam jest ogiem .ODp
avatar fcuk
fcuk 16.06.2009, godz. 13.19 odpowiedz
0
18. Wracamy do planszy ze stołem i znowu podchodzimy do drzwi, za którymi są schody. 19. No i znowu musimy zapamiętać kilka dźwięków i powtórzyć je w odpowiedniej kolejności. Otwierają się jakieś dziwne drzwi, w których widzimy siebie, jako małą dziewczynkę 20. Podchodzimy do pola opisanego
„da capo”. Zostawiamy książkę i stajemy na polu obok. Jeśli wszystko poszło ok. wracamy do planszy ze stołem. 21. Podchodzimy do zegara zakładamy diadem i wracamy do teraźniejszości. 22. Teraz, kiedy mamy już wszystkie karty podchodzimy do drzwi, (za którymi są schody) i znowu powtarzamy kombinację dźwięków. Na polu opisanym „carpe diem” zostawiamy trzy karty i stajemy obok.
KONIEC
avatar fcuk
fcuk 16.06.2009, godz. 13.06 odpowiedz
0
10. Wracamy do planszy ze stołem i pochodzimy do drzwi 11. Teraz musimy zapamiętać kilka dźwięków i powtórzyć je w odpowiedniej kolejności. Otwierają się jakieś dziwne drzwi, w których widzimy siebie, jako staruszkę. Przechodzimy przez nie. Podchodzimy do kółka opisanego „at patres” i zostawiamy na nim zebrany wcześniej popiół. Teraz stajemy na kółku obok. Jeśli wszystko poszło ok. wracamy do planszy ze stołem. 12. Znowu podchodzimy do zegara i zakładamy diadem 13.Tym razem lądujemy w przeszłości. 14. Znowu bierzemy świecę ze stołu i ją zdmuc*****y. 15. Na planszy z kominkiem zabieramy z paleniska książkę 16. Zakładamy diadem pojawia się mnich i daje nam drugą już kartę 17. W fotelu siedzi kobieta w ciąży, która również wręcza nam kartę (mamy już trzy)
avatar fcuk
fcuk 16.06.2009, godz. 12.58 odpowiedz
0
3. Dajemy dziewczynie świecznik i zapałki (wracamy do planszy nr. 1) 4. Podchodzimy do zegara i patrzymy na jego tarczę. 5. Teraz zakładamy nasz diadem. 6. Pojawia się taki dziwny zegar, musimy dopasować odpowiednie połówki „tarcz zegarowych”. Jedna przenosi nas wstecz, druga w przyszłość a przy pomocy trzeciej wracamy do teraźniejszości. 7. W przyszłości zabieramy świecę ze stołu i znowu ją zdmuc*****y (trafiamy na plansze nr. 2 tyle tylko, że w „przeszłości”) 8. Zabieramy popiół z kominka. 9. Zakładamy diadem i pojawia się jakiś dziwny facet i daje nam kartę (musimy zebrać takie trzy) 10. Wracamy do planszy ze stołem i pochodzimy do drzwi
avatar fcuk
fcuk 16.06.2009, godz. 12.47 odpowiedz
0
1. Pierwsza plansz (ze stołem) bierzemy diadem z głowy babki o fioletowych włosach i wazon z prawej strony planszy. 2. Bierzemy świeczkę ze stołu i zdmuc*****y ją (plansza nr. 2) z kominka zabieramy zapałki.
avatar moniss
moniss 01.05.2009, godz. 17.22 odpowiedz
0
nuuuda 1
avatar jaszczur1600
jaszczur1600 16.04.2009, godz. 11.12 odpowiedz
0
w grze chodzi że znaleziono jakies tajemne drzwi no i potwory sa w domu gdyz niewie ze ci ludzie do podrobka to tylko mini opis
Polecamy: