reklama
Giercownia - Gry Online

Super Sneaky Spy Guy Goes to Space

Skomentuj Dodaj do ulubionych Zgłoś problem z grą
Oceń:  
Reklama

Lista solucji do gry "Super Sneaky Spy Guy Goes to Space"

Aktualnie nikt nie dodał jeszcze solucji do gry "Super Sneaky Spy Guy Goes to Space".

Dodaj komentarz

avatar Gość Gość
3.17.78.*

Komentarze (43)

avatar sylwiunia
sylwiunia 28.11.2009, godz. 20.20 odpowiedz
0
O co chodzi z tym gwiezdnym numerem? Klikam i klikam na te gwiazdy i nic mi na oknie się nie pokazuje.
avatar hooper
hooper 19.01.2009, godz. 10.22 odpowiedz
0
27. Wracamy do pomieszczenia i odczytujemy wyświetlony na oknie gwiezdny numer.

28. Udajemy się na drugie piętro, gdzie przez drzwi po prawej w korytarzu lewym przechodzimy do pokoju z robotem. Aby uzyskać dostęp do panelu kontrolnego musimy zająć się intruzem. W tym celu za pomocą słomki upuszczamy odrobinę wody z dziurawego pojemnika, a następnie w kałuży umieszczamy ziarna kukurydzy.

29. Czas na naprawę przełącznika. Z jego prawej strony umieszczamy drewniany kołek. Na kołek zakładamy recepturkę, którą przytrzymujemy przełącznik. Wpisujemy gwiezdne hasło z okna i uzyskujemy dostęp do trzeciego piętra.

30. Wjeżdżamy więc windą na piętro trzecie, gdzie po lewej stronie na ścianie widzimy pomarańczowy pasek, a po prawej zielony.
avatar hooper
hooper 19.01.2009, godz. 10.14 odpowiedz
0
23. Wychodzimy na korytarz i przez drzwi po prawej wchodzimy do pokoju muzycznego. Umieszczamy CD w sprzęcie na stoliku i przyglądamy się, jakie kolory wskazuje laser (zielony, fioletowy, zielony, czerwony, niebieski). Zgodnie z instrukcją umieszczoną przy skrzyneczce „danger” jest to podpowiedź do kodu.

24. Wracamy więc na pierwsze piętro i wpisujemy kod do skrzyneczki, znajdującej się w prawym korytarzu. Zastępując kolejne kolory odpowiadającą im ilością kwadratów otrzymujemy: 63652. Po otwarciu drzwiczek wciskamy przycisk.

25. Następnie przez środkowe drzwi udajemy się do pomieszczenia z kombinezonem kosmicznym. Po prawej stronie obok zielonego przycisku montujemy pokrętło, którym otwieramy białe okrągłe okienko.

26. Wychodzimy w przestrzeń kosmiczną. Zabieramy znajdującą się pod wyjściem kapsułę, a następnie rozświetlamy pięć umieszczonych po prawej stronie na dole gwiazd (zgodnie ze schematem z zielonej szafy).
avatar hooper
hooper 19.01.2009, godz. 10.07 odpowiedz
0
20. Następnie udajemy się do windy i wracamy na pierwsze piętro. Przez drzwi na końcu prawego korytarza wchodzimy do siłowni. Tu rzutką przekuwamy niebieski balonik, z którego wypada czerwony kluczyk. Również w tym pomieszczeniu możemy sprawdzić ilość zielonych kwadratów na TV.

21. Udajemy się do centrum sterowania na drugim piętrze. Czerwonym kluczykiem otwieramy szafkę pod komputerami i śrubką przytwierdzamy poluzowany przewód.

22. Po naprawie mamy dostęp do korytarza po lewej, gdzie przez ostatnie drzwi przechodzimy do pomieszczenia z szafami. W niebieskiej szafie, którą otwieramy zielonym kluczykiem, znajdujemy CD. Na drzwiczkach szafy zielonej dostrzegamy niebieskie i zielone kółko oraz gwiazdę. Zapamiętujemy ich położenie.
avatar hooper
hooper 19.01.2009, godz. 10.02 odpowiedz
0
15. Wychodzimy na korytarz i dalej przez drzwi na końcu korytarza do centrum sterowania.

16. Cofamy się przez korytarz do sypialni. Tu pod poduszką znajdujemy śrubkę, a za koszem na śmieci drewniany kołek. Włączamy TV i zapamiętujemy ilość czerwonych kwadratów.

17. Wychodzimy na korytarz i przyglądamy się symbolom na ścianie.

18. W centrum sterowania wybieramy prawe drzwi, a następnie drzwi po lewej prowadzące do sali kinowej. Zabieramy kilka ziarenek kukurydzy z maszyny do robienia popcornu. W panelu wpisujemy royal code, znany nam z książki (10). Na ekranie pojawia się kolejna podpowiedź niebieski kwadraty = 2.

19. Wychodzimy na korytarz i cofamy się do pokoju gier. Z tarczy zabieramy rzutkę, a spomiędzy foteli słomkę. Sprawdzamy też ilość zielonych kwadratów na TV.
avatar hooper
hooper 19.01.2009, godz. 09.55 odpowiedz
0
10. Wychodzimy na korytarz i idziemy wstecz do laboratorium. Zieloną szafkę otwieramy wpisując cyfry z godziny na zegarze (np.: 931) i zabieramy z niej taśmę izolacyjną.

11. Wracamy do centrum dowodzenia i robiąc krok w tył udajemy się do holu, prowadzącego do sypialni. Przy szafce znajdujemy niebieski klucz.

12. Wracamy do centrum dowodzenia i niebieskim kluczem otwieramy szafkę pod komputerami. Taśmą zaklejamy przerwane przewody.

13. Przechodzimy przez środkowe drzwi i w pierwszej kratce znajdujemy zielony klucz. Wydobywamy go przy pomocy wieszaka z gumą do żucia. Zielonym kluczykiem otwieramy drzwi do windy i wjeżdżamy na drugie piętro (klikając na panelu cyfrę 2).
14.Przy pomocy noża otwieramy drzwiczki pod oknem po lewej i ze skrytki zabieramy pokrętło.
avatar hooper
hooper 19.01.2009, godz. 09.50 odpowiedz
0
5. Przez środkowe drzwi udajemy się do pokoju z kombinezonem kosmicznym. Klikamy na niego, aż wypadnie z niego czerwona gumka, którą podnosimy z podłogi.

6. Wychodzimy na korytarz i przez drzwi na końcu korytarza wracamy do centrum dowodzenia.

7. Przez drzwi po lewej przechodzimy do korytarza, gdzie w apteczce znajdujemy strzykawkę. Zapamiętujemy też, że narysowane są w niej trzy fioletowe kwadraty.

8. Przez pierwsze drzwi po lewej udajemy się do kuchni. Zielony kubek napełniamy wodą w zlewie, a następnie podgrzewamy go mikrofalówce. Gorącą wodą traktujemy lodową rzeźbę stojącą na stole. Dzięki temu wchodzimy w posiadanie monety, którą w automacie wymieniamy na gumę do żucia.

9. Wychodzimy na korytarz i przez środkowe drzwi udajemy się do szatni. Tu w pierwszej kabinie znajdujemy wieszak, który łączymy z gumę do żucia.
avatar hooper
hooper 19.01.2009, godz. 09.41 odpowiedz
0
1. Sprawdzamy godzinę na zegarze (U mnie była to 9:31).

2. Wychodzimy przez drzwi na korytarz i dalej do centrum sterowania.

3. Przez drzwi po prawej przechodzimy do korytarza, a następnie wchodzimy do pierwszego pokoju po lewej. Ze stolika zabieramy zielony kubek. Oglądamy czarną książkę z górnej półki i zapamiętujemy, jakiej karty brakuje nam do królewskiego pokera – dziesiątki. Przewracamy prawą kartkę, klikając na jej prawy górny róg. Rozrywamy okładkę w zaznaczonym miejscu i znajdujemy nóż.

4. Wychodzimy na korytarz i oglądamy kartkę wiszącą na ścianie obok skrzyneczki. Jest to podpowiedź do kodu, który należy wpisać do skrzynki.
avatar kasiak44
kasiak44 10.07.2008, godz. 22.16 odpowiedz
0
Sakowicz dzięki wielkie tak zakręcona ta giera że bez twoich instrukcji bym nie przeszła
avatar jack120
jack120 10.07.2008, godz. 11.19 odpowiedz
0
mnie się podoba 5 i do ulu dzięki sakowicz22! mam pytanko dlaczego po zalogowaniu się i np wejściu na gry escape już nie jestem zalogowany?
Polecamy: