reklama
Giercownia - Gry Online

Escape 3

Skomentuj Dodaj do ulubionych Zgłoś problem z grą
Oceń:  
Reklama

Opis gry i sterowanie

Szczegóły:

Zagrań: 39 639
Rozmiar gry: 200,56 kB
Użytkowników lubiących grę: 2
Ocena: 2,81
Łącznie głosów: 75

Gra dodana przez:

Kolejny japoński escape. Wydostań się z pomieszczenia przy pomocy przedmiotów w nim znalezionych.

Dodaj komentarz

avatar Gość Gość
3.147.73.*

Komentarze (29)

avatar mario022
mario022 14.03.2008, godz. 10.49 odpowiedz
0
bbs żadnego filmu nei mam ale gre przeszedłem
avatar clone
clone 12.03.2008, godz. 16.56 odpowiedz
0
kitowe daje 1
avatar kaka228
kaka228 12.03.2008, godz. 15.47 odpowiedz
0
beznadzieja 1111111111
avatar essi2
essi2 12.03.2008, godz. 15.41 odpowiedz
0
uf ciężko było z kulkami,przeszłam dzięki andzialap, gra na 5
avatar ala10
ala10 12.03.2008, godz. 13.48 odpowiedz
0
gupie daje1
avatar zozula
zozula 12.03.2008, godz. 07.57 odpowiedz
+1
Jeżeli chodzi o odkręcanie śrubek, to musimy postępować zgodnie z instrukcją, to ta nad oknem. Jest tam coś jak wiersz z kierunkami świata. SE to dolna prawa śrubka, SW - dolna lewa, NE -górna prawa, NW - górna lewa. Za każdym razem jest inaczej.
avatar ziutek1994
ziutek1994 12.03.2008, godz. 06.30 odpowiedz
0
Te z tym "odkręcaniem śrubek" to ciąglę się zmienia bo w dolnym prawym było dobrze ale później był alert a następnie znowu zacząłem od "śrubek" i od tej dolnej prawej i od razu alert Trudna gierka 4 i do ulu.
avatar andzialap
andzialap 11.03.2008, godz. 18.40 odpowiedz
0
15. 3 razy w prawo ze stołu bierzesz łyżeczkę; 16. Raz w prawo – spod misia łapki bierzesz kulkę, a z szafy drugi chip; 17. 3 razy w prawo, łączysz łyżeczkę z linijką i taśmą i tym czymś bierzesz z akwarium 3 kulkę; 18. Raz w prawo i do żółtej szafy: w białe kreski wsadzasz chipy, a w kółeczka kulki – i teraz zabawa, bo trzeba doprowadzić jedną z kulek do klucza na dole (najpierw 2 potem pierwsza a na koniec 3); 19- kluczem otwieramy drzwi z kodem, oraz wpisujemy kod z karteczek (pierwsze cyfry to jest kolejność wpisywania drugich cyfr) z pokoju bierzesz baterię i możesz zadzwonić do chłopaka, i oglądacie koniec gry . POWODZENIA
avatar andzialap
andzialap 11.03.2008, godz. 18.34 odpowiedz
0
9. Raz w prawo, układasz ostatni klocek w układance- masz pistolet na wodę; po lewej stronie szafy linijką wyciągasz pomarańczowy klucz; kodem z pamiętnika otwierasz szafkę; 10. 3 razy w prawo, otwierasz kluczem lewą szafkę, bierzesz nożyczki; 11. 2 razy w lewo, klikasz na dole firanki, rozcinasz ją i masz niebieski klucz, 12. Dwa razy w prawo, otwierasz prawą szafkę i bierzesz medal; 13. 3 razy w prawo, do tego czegoś na górze w szafce wkładasz medal i masz czerwony klucz, 14. Dwa razy w prawo i otwierasz żółtą szafę. 14. Wycofujesz się o spod lodówki bierzesz chip a z lodówki tabasco;
avatar staralosica
staralosica 11.03.2008, godz. 18.34 odpowiedz
0
nie podoba mi sie
Gracze online (1):
Polecamy: