reklama
Giercownia - Gry Online

Escape From Owlroom

Skomentuj Dodaj do ulubionych Zgłoś problem z grą
Oceń:  
Reklama

Opis gry i sterowanie

Szczegóły:

Zagrań: 45 873
Rozmiar gry: 118,09 kB
Użytkowników lubiących grę: 5
Ocena: 3,04
Łącznie głosów: 82

Gra dodana przez:

Gra typu escape. Wydostań się z pomieszczenia za pomocą znalezionych przedmiotów.

Dodaj komentarz

avatar Gość Gość
18.216.147.*

Komentarze (37)

avatar bluesky88
bluesky88 28.01.2008, godz. 11.07 odpowiedz
0
dzieci neo podniecają sie, ze otworzyły drzwi kluczykiem i ze tak na prawdę nie przeszły gry...
avatar paaudziia111
paaudziia111 28.01.2008, godz. 11.02 odpowiedz
0
super gierka
5 i do ulu
hehe
avatar alkaaaa
alkaaaa 28.01.2008, godz. 10.43 odpowiedz
0
Chyba pierwsza za gre 5...przeszłam w 0.09 sekund
avatar dorotka123
dorotka123 28.01.2008, godz. 10.07 odpowiedz
0
52 sekundy haha dobre daję 3
avatar misiuuszatek
misiuuszatek 28.01.2008, godz. 09.55 odpowiedz
0
Oki juz koniec dzieki za podpowiedz a za gre daje 5
avatar bluesky88
bluesky88 28.01.2008, godz. 09.45 odpowiedz
0
to pudło trzeba dać tej sowie, która jest na szafie...tylko zanim dasz jej pudło to musisz jej dac to co wziąłeś wcześniej pincetą
avatar misiuuszatek
misiuuszatek 28.01.2008, godz. 09.34 odpowiedz
0
Której sowie trzeba dac to pudło?prawie wszystko juz zrobiłam tylko mam problem z ta ostatnia sowa
avatar bluesky88
bluesky88 28.01.2008, godz. 09.24 odpowiedz
0
Na szafie siedzi sowa. Dajemy jej kulkę, potem pudło i spisujemy nazwę i numer. Idziemy do półki z książkami. Na dole jest ciemno-zielona książka. Klikamy na nią i spisujemy wg nazw. Kod wpisujemy ko do pudełka z szuflady. Mamy klucz. Otwieramy nim klatkę sowy i wychodzimy. To koniec
avatar bluesky88
bluesky88 28.01.2008, godz. 09.19 odpowiedz
0
Przy pomocy taśmy robimy pudło. Na szafie siedzi sowa. Dajemy jej kulkę, potem pudło i spisujemy nazwę i numer. Idziemy do półki z książkami.4.z dolnego słoika, który stoi na półce bierzemy taśme5.z kanapy bierzemy zabawkową sówkę ii dajemy ją sowie obok i spisujmy nazwę i numer.6. z szarej sowy spisujecie nazwę i numer.7 z kosza obok kanapy bierzemy piórko nim łaskoczecie szarą sowę i bierzemy kij na którym wcześniej siedziała. tym kijem wyciągamy pudełko obok zamrażalki, z pudełka bierzemy za pomocą pincety kulkę , dotykacie sowę na dolnej półce i wychodzi druga zza tej drugiej inna i dajecie jej tą kulkę i spisujecie nazwę i numer potem w środkowej szafce są ukryte deski (trzeba sporo poklikać)i bierzecie je. Przy pomocy taśmy robimy pudło.
avatar bluesky88
bluesky88 28.01.2008, godz. 09.07 odpowiedz
0
z zamrażalki (lub jak to woli z pralki) klucz, który będzie potrzebny dopiero na końcu 4.z dolnego słoika, który stoi na półce bierzemy taśme5.z kanapy bierzemy zabawkową sówkę ii dajemy ją sowie obok i spisujmy nazwę i numer.6. z szarej sowy spisujecie nazwę i numer.7 z kosza obok kanapy bierzemy piórko nim łaskoczecie szarą sowę i bierzemy kij na którym wcześniej siedziała. tym kijem wyciągamy pudełko obok zamrażalki, z pudełka bierzemy za pomocą pincety kulkę , dotykacie sowę na dolnej półce i wychodzi druga zza tej drugiej inna i dajecie jejtą kulkę i spisujecie nazwę i numer potem w środkowej szafce są ukryte deski (trzeba sporo poklikać)i bierzecie je.
Gracze online (3):
Polecamy: