reklama
Zagrań: | 50 475 |
Rozmiar gry: | 5,33 MB |
Użytkowników lubiących grę: | 4 |
Ocena: | 3,20 |
Łącznie głosów: | 67 |
Kolejna gra z serii Core. Przed nami standardowe zadanie rozglądamy się i szukamy wszystkich przedmiotów, które mogą się okazać użyteczne w naszej ucieczce z zamkniętego pomieszczenia.
Aż 3 różne możliwości ucieczki!
Dodaj komentarz
18.119.255.*
Komentarze (39)
7) Baterie wkładamy do dziury (1 okienko) klikamy na guzik i otrzymujemy kule. Zabieramy kule, baterie. Zmieniamy kolor kryształu, idziemy do koła zębatego i ładujemy baterie. Robimy tak żeby otrzymać wszystkie kule (Czerwona, pomarańczowa, żółta, zielona, niebieska, fioletowa)
8) Idziemy tam gdzie jest kłódka (ale idziemy do drzwi) i dalej nie wiem co robić ]:->
18.119.255.*
1) Idziemy w miejsce gdzie są koła zębate. Kładziemy baterie tam gdzie pada światło, bierzemy małe koło zębate. Idziemy do doniczki.
2) Bierzemy ziemię i idziemy do TRANSMATa
3) Do pierwszego okienka wkładamy koło zębate, do 2 okienka ziemię. Klikamy na guzik. Otrzymujemy koło zębate i wracamy się w miejsce gdzie są koła zębate.
4) Do otworów wkładamy 2 koła zębate i klikamy na guzik. Otrzymujemy zdjęcie ze śrubokrętem. Idziemy do miejsca z doniczką.
5) Bierzemy ziemię i wracamy do TRANSMATa
18.119.255.*
4) Bierzemy ziemię, wkładamy ją do doniczki, następnie roślinkę. Pudełeczko napełniamy wodą i podlewamy roślinkę, napełnij jeszcze raz pudełeczko z wodą (będzie potem potrzebna). Idziemy do klejnota.
5) Klikamy na niego i wracamy do doniczki.
6) Bierzemy muchę na roślinę, czekamy chwilę i bierzemy owoc z roślinki. I wracamy do a’la jednorożca.
7) Dajemy owoc jednorożcowi, w zamian dostajemy kupe jednorożca. Idziemy do sprzętu laboratoryjnego.
8) No naczynia z wodą dodajemy kupe, kładziemy na stoliku. Czekamy kiedy pojemnik zmieni kolor i idziemy do miejsca gdzie jest zamknięty kanał na kłódkę.
9) Na kłódkę nalewamy kwas klikamy na kanał.
KONIEC
18.119.255.*
18.119.255.*
1) Otwieramy przejście. Ze stolika ze sprzętem laboratoryjnym bierzemy pudełeczko. Podchodzimy do ściany do zabawy genetyką (czerwony, niebieski, żółty)
2) Patrzymy na kartkę, a tam piszę: A 30%, T 30%, G 40%. Na panelu mamy inną kolejność (A,G,T) kolejność ma raczej znaczenie. Procenty oznaczają ile mamy kliknąć na dany przycisk (30% 3 razy, 40% 4 razy, 70% 7 razy). Kiedy już to zrobimy, klikamy na guzik. Wychodzi nam a’la jednorożec. Podchodzimy teraz do SPECIES DATABASE (Czytnik kodów).
2) W zielonym prostokącie wpisujemy kod z kartki GH745-3EK. Pojawia się nam kolejny kod genetyczny, jest to ten sam, co mieliśmy na kartce. Klikamy na strzałeczkę, a tam jest podany kolejny kod dostępu FP521-9EK otrzymujemy kod genetyczny (A 10%, T 30%, G 60%) Jeśli nie macie kodu, spróbujcie jeszcze raz. Pojawia się nam kolejny kod dostępu PS971-3EK wpisujemy go. Dostajemy ostatni kod genetyczny (A 20%, T 70%, G10%). Cofamy się do ‘Ściany genetycznej’.
18.119.255.*
1) Otwieramy przejście i idziemy do klejota. Klikamy tyle razy, by otrzymać kolor fioletowy. Idziemy do stolika ze sprzętem laboratoryjnym.
2) Robimy zdjęcie klucza (przeciągamy aparat, w miejsce gdzie znajduje się zarys klucza) Idziemy w miejsce gdzie jest doniczka.
3) Z dużego wora bierzemy ziemię i idziemy do TRANSMATa.
4) do 1 otworu wkładamy zdjęcie klucza, do 2 otworu wkładamy ziemię. Klikamy na przycisk. W 2 otworze otrzymujemy klucz, bierzemy go i idziemy do miejsca gdzie jest zamknięty kanał na kłódkę.
5) Przeciągamy klucz na kłódkę i wchodzimy do kanałów.
KONIEC
18.119.255.*
18.119.255.*
18.119.255.*
18.119.255.*
18.119.255.*