Giercownia - Gry Online

Escape +18

Skomentuj Dodaj do ulubionych Zgłoś problem z grą
Oceń:  

Opis gry i sterowanie

Szczegóły:

Zagrań: 153 318
Rozmiar gry: 9,99 MB
Użytkowników lubiących grę: 21
Ocena: 3,68
Łącznie głosów: 184

Gra dodana przez:

Ostania część trylogii przygodowej w stylu escape (kontynłacja Trapped oraz Pursuit) stworzonej przez godlimations i armorgames. Koniec jest zaskakujący, a sama gra to wiele zagadek i emocji.

Dodaj komentarz

avatar Gość Gość
18.191.150.*

Komentarze (44)

avatar jasia
jasia 10.11.2007, godz. 09.46 odpowiedz
0
Lion, szmatka jest pod łóżkiem, jest trochę ciemna i od razu jej nie widać. A znalazłeś śrubokręt ? Jak wiesz gdzie jest to napisz
avatar lion122
lion122 09.11.2007, godz. 21.45 odpowiedz
0
gdzie jest ta szmatka
avatar domcia102
domcia102 09.11.2007, godz. 13.27 odpowiedz
0
przeszłam całą ale bez podpowiedzi nie dała bym rady daje 5 super gierka
avatar lampa
lampa 08.11.2007, godz. 21.22 odpowiedz
0
kto mi wyjasni ta gre od poczatku do konca
avatar jasia
jasia 08.11.2007, godz. 08.08 odpowiedz
0
powiedzcie, gdzie jest śrubokręt, bo nie mogę odkrecić tej deski klozetowej
avatar benjisa
benjisa 06.11.2007, godz. 20.08 odpowiedz
0
ja nie umiem dostać tego kurka daje mu zegarek a on nic o.O
avatar stepka
stepka 06.11.2007, godz. 19.52 odpowiedz
0
w jaka dziure nad lampka? w ktorej celi,w ktorym pomieszczeniu?pomozcie gdzie mam wsadzic ten gwozdz a ta karta mi nie dziala!POMOCY
avatar rotkiw84
rotkiw84 06.11.2007, godz. 16.43 odpowiedz
0
CD... wszystko sie zgadza widze ze znalazl sie ktos kto juz to pszeszedl. beataboni bardzo ladnie wam to wytlumaczyla do konca. Zycze milej zabawy. THX
avatar beataboni
beataboni 06.11.2007, godz. 16.14 odpowiedz
0
jak stoimy przed tym kolkiem wielkim, potencjalnym wyjsciem, obracamy sie raz w prawo i tam na suficie jest ostatni chip. wkladamy te chipy w to miejsce, co je wczesniej otworzylismy. w przewodzie wentylacyjnym pokazuje nam sie klucz. potem wyjmujemy pierwszy z chipow i patrzymy w ten przewod wentylacyjny pokazuje nam sie stronka. wchodzimy na nia, ukazuje nam sie zielony pokoj i cztery kartki. tnumery na tych kartkach to kod do sejfu. 9260. wpisujemy wkladamy srebry klucz. filmik i koniec. przyjemnej gry 5
avatar beataboni
beataboni 06.11.2007, godz. 16.03 odpowiedz
0
potem ten typek co nam sie pokaze gada glupoty i ze jak znajdziemy klucz to jestesmy wolnie. za zegarem jest chip. nad drzwiami a dokladnie na neonie storage room jest klucz. na tym malym czyms w scienie na dole po lewej w tym pokoju ukladamy kolory w kolejnosci: zielony, niebieski, rozowy. potem wkladamy ten zolty klucz. miedzy sejfem a tym otworem naciskamy podloge - drugi chip
Polecamy: