reklama
Giercownia - Gry Online

DayMare Town

Skomentuj Dodaj do ulubionych Zgłoś problem z grą
Oceń:  
Reklama

Opis gry i sterowanie

Szczegóły:

Zagrań: 201 136
Rozmiar gry: 1,42 MB
Użytkowników lubiących grę: 52
Ocena: 3,57
Łącznie głosów: 234

Gra dodana przez:

Kultowa gra typu escape wykonana przez Mateusza Skutnika - twórcy serii Submachine. Znajdujesz się w tajemniczym mieście, pełnym zakamarków i zagadek, które musisz rozwiązać...

Dodaj komentarz

avatar Gość Gość
3.142.212.*

Komentarze (56)

avatar sworden
sworden 13.10.2007, godz. 15.58 odpowiedz
0
fajna, trudna, wiecej takich oczywiscie 5
avatar forest20
forest20 09.10.2007, godz. 18.24 odpowiedz
0
Klocki już ktoś opisał, a PTAKI to lecą tak: 1. na dachu za kominem, 2. na gzymsie po lewej jak sie patrzy na podwórko, 3. biblioteka - książka z kropką, 4. zbrojownia - pokój na prawo i w prawym górnym rogu kominem do góry, 5. u gościa w kajdanach - w oknie na drzewie, 6. w biurze na końcu po lewej stronie - w prawym górnym rogu w gnieździe, 7. między biurami na górze - między belkami, 8. za biurami na lewo za puzzlami jeszcze na górze w wieży - prawe okno, 9. za dźwignią do mostu - za barierką, 10. winda na 1 piętrze - obraz domu - na dachu domu.
EnJoY
avatar chania
chania 30.09.2007, godz. 16.49 odpowiedz
0
Dzięki, Jasia. Udało się
avatar jasia
jasia 30.09.2007, godz. 11.09 odpowiedz
0
15. idziemy do biurowca drugie drzwi na prawo karton otwieramy kluczem i mamy siodmy puzzel. 16. idziemy w głąb korytarza na prawo wkladamy puzzle i klikamy 17, Idziemy na lewo i wkladamy puzzle, 18 idziemy dalej przesuwamy dźwignię i opada most. 19. wracamy po jajo i dajemy je gosciowi przykutemu do sciany. 20. wchodzimy na most i to koniec. Oczywiście pominełam sprawę ptakow, bo była omowiona wcześniej. Myślę, że nic nie pominęłam
avatar jasia
jasia 30.09.2007, godz. 11.03 odpowiedz
0
11.w zbrojowni drzwi na wprost siedzi gosciu dajemy mu książkę i dostajemy czwarty puzzel. 12. za pomocą haczyka wyciagamy ze zlewu kluczyk. 13. na górze znajdujemy piaty puzzel i szmatkę. 14 ze szmatki i śrubokreta robimy pochodnie i wkładamy w otwor na kracie do piwnicy, podpalamy zapalniczką, ktorą wzięliśmy z otworu w ścianie przy drzwiach do biblioteki.Jak sie rozjaśni pokaże nam się gosciu i dajemy mu monete o mamy szosty puzzel.
avatar jasia
jasia 30.09.2007, godz. 10.57 odpowiedz
0
7. idziemy do biblioteki na poziomie -3 znajdujemy "talerz", który umieścimy koło drzwi zbrojowni na lewo. 8 na poziomie 1 za obrazem jest rulon, w pokoju obok ksiażka. 9. na poziomie -2 ustawiamy znaki tak jak guziki na obrazie i dostajemy drugi puzzel. 10. obok na stole leży kamień, jak podniesie się do góry podkładamy rulon i mamy trzeci puzzel
avatar jasia
jasia 30.09.2007, godz. 10.44 odpowiedz
0
1. na podwórku kamień-lina i klucz, 2.studnia - haczyk i moneta. 3.polaczyć haczyk z liną i wyciagnąc z kratki ściekowej puzzel. 4. idziemy na lewo i schodami miedzy budynkami. Otwieramy drzwi kluczem, tam jest gosciu przykuty do ściany.5. wracamy wchodzimy do zbrojowni i na obrazie przygladamy się guzikom. 6. Pod schodami w skrytce jest śrubokręt.
avatar jasia
jasia 30.09.2007, godz. 10.33 odpowiedz
0
8- ptaszek - w bibliotece w ksiazce z kropka. 9- na drzewie za oknem, 10 - po prawej przy prawym kominie. Jak będzie 10 to na postumencie będzie jajo i trzeba go dać temu gościowi w kajdanach.
avatar chania
chania 30.09.2007, godz. 07.19 odpowiedz
0
No dobra. Chyba kumam. Brakuje mi 3 ptaszków. Jak je wszytskie znajdę, to pewnie i znajdę na słupku z kropkami kostkę kwadratową. 1. ptaszek jest na obrazie w w bibliotece, 2. na belce między pokojami biurowymi, 3. w jednym z biur, 4. na wieży(pokój z kominem), 5. na górze w przejściu między schodami, 6. za barierką w miejscu, gdzie znjaduje się ustrojstwo zębate, 7. za murkiem. A gdzie ostatnie trzy?
avatar chania
chania 30.09.2007, godz. 06.06 odpowiedz
0
Gra superfajna - daję oczywiście 5, ale... nie do końca umiem ją przejść. Utknęłam. Nie mogę znaleźć ostatniego "klucza" w kształcie kwadratu. A co się robi w bibliotece na piętrze -1? Nic tam mi nie działa. Pomóżcie, proszę.
Polecamy: