reklama
Giercownia - Gry Online

Steppenwolf 17

Skomentuj Dodaj do ulubionych Zgłoś problem z grą
Oceń:  
Reklama

Opis gry i sterowanie

Szczegóły:

Zagrań: 75 469
Rozmiar gry: 1,92 MB
Użytkowników lubiących grę: 19
Ocena: 3,25
Łącznie głosów: 71

Gra dodana przez:

Jesteś w dziwnym miasteczku, czekają na Ciebie niezapomniane przygody!

Sterowanie
Strzałki: poruszanie się
Shift + strzałki: bieg
Ctrl: krótki skok
Ctrl + shift: długi skok
Spacja: pozwala na bezpośrednie użycie przedmiotu
T: zmiana przedmiotu
I: otwiera ekran z inwentarzem

Dodaj komentarz

avatar Gość Gość
3.14.254.*

Komentarze (24)

avatar olkaskwarek123
olkaskwarek123 03.01.2009, godz. 18.12 odpowiedz
0
jaki gapćio ja nie moge mu odebrać noża
avatar dawid82
dawid82 13.03.2008, godz. 14.02 odpowiedz
0
ekstra gra daje 5
avatar ola6b
ola6b 16.10.2007, godz. 17.36 odpowiedz
0
fajn gierka daje 4
avatar daria874
daria874 24.09.2007, godz. 19.51 odpowiedz
0
Nie lubię gier z tej serii...
avatar beby
beby 21.09.2007, godz. 17.42 odpowiedz
0
calkiem calkiem polowe sama pryesylam ale poyniej potryebowalam instrukcji... daje 5
avatar trish
trish 19.09.2007, godz. 17.57 odpowiedz
0
Całkiem, całkiem. Dam 3
avatar steppenwolf
steppenwolf 19.09.2007, godz. 05.39 odpowiedz
0
Teraz uzywamy pokrywki od kosza żeby było widać jak Ja ją trzymam i gdy Grubcio nie macha nożem wbiegamy w niego i naciskamy spacje, on ucieka i zostawia nóż(oczywiście go bierzemy) teraz wracamy do Motelu, idzemy na piętro i wchodzimy do 2 pokoju,przesówamy stuł i wciskamy się do dziury.Zchodzimy po rynnie na dół i podchodzimy do szczurów(nie za blisko) rzucamy na nie lampe i zapalamy zapałkami.Odsówamy coś tam od kanaów i włazimy do środka,idziemy wzdłuż plaży i znajdujemy tajemne drzwi w ścianie używamy na nich noża i koniec gry
avatar steppenwolf
steppenwolf 19.09.2007, godz. 05.23 odpowiedz
0
3 Plansza:Wchodzimy do Motelu na parterze znajdujemy(i bierzemy) takie rzeczy jak zapałki i lampa, wchodzimy na piętro i wchodzimy do pierwszego pokoju,przyglądamy się kolesiowi i wychodzimy goniąc Mr.Grubasa, po wyjściu z Motelu poidzcie do śmietnika w prawym dolnym rogu i wezcie pokrywe.Kierujcie się do planszy w której znalezliście line.Wchodzicie po schodzach do domku i używace na czarnych kratach w oknie niebieskiej butelki i je wyciągacie,przechodzicie do domku obok.Rzucacie w Grubasa talerzami na stole tak by stanoł 2 miejsca wyżej niż drzwi.
avatar doniu45
doniu45 18.09.2007, godz. 15.23 odpowiedz
0
mi nie wchodzi
avatar steppenwolf
steppenwolf 18.09.2007, godz. 14.44 odpowiedz
0
Początek jest łatwy musimy przejść po rynnie a potem po drabinie w doł i przejść do następnej sceny w dolnym-lewym rogu, bierzemy z tamtąd coś co wygląda jak wąż ogrodowy , wracamy się do 1 planszy, wchodzimy po drabinie i podchodzimy do rogu dachu używając sznura.Zchodzimy na dach następnego domu i idziemy do stojącej pionowo blachy,przewracamy ja i odwiązujemy sznur od prania.Wchodzimy do drewnianej chatki po sznurze i wewnatrz bierzemy niebieska buteleczke na prawej półce.Wychodzimy z domku i idzemy do prawego dolnego rogu po rynnie by przejść do 3 planszy.
Polecamy: