Dostajecie monetę, połączcie sznurek z monetą i wrzućcie ja do jednorękiego bandyty.
Teraz czeka was trochę zabawy by wylosować 3 takie same znaczki - ale nie byle jakie => dziewiątka (9) z dodatkowym ogonkiem. Gdy się to uda - dostajecie klucze i wychodzicie
Wyciągamy z środkowej szuflady sznurek (czy strunę) bierzemy młotek, rozbijamy butelkę, zabieramy nuty. Teraz wcielamy sie w Szpilmana i naciskamy klawisze (ponumerujcie je sobie od lewej do prawe od 1 do 13) I kolejno
Dodaj komentarz
18.119.28.*
Komentarze (22)
Teraz czeka was trochę zabawy by wylosować 3 takie same znaczki - ale nie byle jakie => dziewiątka (9) z dodatkowym ogonkiem. Gdy się to uda - dostajecie klucze i wychodzicie
18.119.28.*
1, 6, 7, 1, 12, 10, 7, 6, 6, 6, 1, 1, 6, 4, 3, 1, 1, 10, 5, 3, 1, 7, 8, 8, 8, 1
18.119.28.*
18.119.28.*
18.119.28.*
18.119.28.*
18.119.28.*
18.119.28.*
18.119.28.*
18.119.28.*
18.119.28.*