7. w szawce jest klucz , idziesz na lewo , lkikasz raz na białe koło (maszyna sie poruszy) , wychodzisz , wchodzisz w prawo , w 2 drzwi , otwierasz drzwi kluczem i ...? tu utknęłam
pookój 9: otwieramy szafkę, mamy klucz 2. idziemy w prawo , kluczem otwieramy szafke i wyciągamy z niej dyskietke i kawałek matalu 3. kawałek metalu wkładamy to tą rozwaloną "broń?" 4. wychodzimy 5. drzwi , wkładamy dyskietke do kompa i wpisujemy kod QUEST 6.(weź kartke) muszisz zapisać wszystkie litery które znajdziesz i ułóż z tego hasło.otworzysz nim drzwi
Cd.: Zabierz śrubokręt, kliknij na panel, wybieraj liczby, których suma da liczbę na górze, odejdź i kliknij na panel. Idź w lewo 2razy, przekręć obraz, śrubokrętem usuń kratę i wejdź do środka. Weź ciężarki, i idź w lewo do końca. Powieś ciężarki na sznurku. Weź obraz i połóż go w pokoju za kratą. Teraz szachy (obraz na podświetlony fragment). Kiedy to się skończy idź w lewo, wejdź drugimi drzwiami na prawo, otwórz drzwi i weź strój. Wejdź to tunelu. cdn.
Ciąg dalszy idziemy w lewo, bierzemy z szafki dyskietkę i wkładamy ją do stacji dyskietek w maszynie, wybieramy dwa z trzech pokrętł (o ile pamiętam czerwony i niebieski) tak, że powinny stać się szare klikamy na panel, czekamy chwilę a potem wchodzimy do teleportera.
Weź z szuflady w maszynie ostatnie pokrętło. Załóż je a następnie wroć tam gdzie wziąłeś kartkę i idź w prawo, na górę, w prawo, znowu w prawo i jesteś przy transporterze. cdn.
Dodaj komentarz
18.118.195.*
Komentarze (155)
18.118.195.*
18.118.195.*
18.118.195.*
18.118.195.*
18.118.195.*
18.118.195.*
18.118.195.*
18.118.195.*
18.118.195.*
18.118.195.*