reklama
Giercownia - Gry Online

O cofre

Skomentuj Dodaj do ulubionych Zgłoś problem z grą
Oceń:  
Reklama

Opis gry i sterowanie

Szczegóły:

Zagrań: 76 975
Rozmiar gry: 1,27 MB
Użytkowników lubiących grę: 12
Ocena: 3,27
Łącznie głosów: 151

Gra dodana przez:

Dość trudna gra typu escape the room. Innowacją jest łączenie itemów znalezionych w grze. Dużo krwi i przemocy...

Dodaj komentarz

avatar Gość Gość
18.119.166.*

Komentarze (65)

avatar piromanka666
piromanka666 24.09.2007, godz. 14.58 odpowiedz
0
JUZ WIEM JUZ WIEM! Zeby miec 13/13 to w tym zakonczeniu kiedy ten gość daje nam nabój musimy poczekac az ta lala na koncu powie 'Im sorry...' i wyciagnie broń i dopiero wtedy trzeba ją zabić!
avatar miyuki
miyuki 16.09.2007, godz. 19.15 odpowiedz
0
Takie trochę.. Nie teges. A dobra. Niech bedzie 2.
avatar crazygreen
crazygreen 08.08.2007, godz. 19.57 odpowiedz
0
przeszlam ale mialam 10/13 daje 5
avatar zulcia
zulcia 23.07.2007, godz. 16.11 odpowiedz
0
przeszłam super gierka 6
avatar gosix787
gosix787 20.07.2007, godz. 13.45 odpowiedz
0
13. Jesteśmy w zielonym pokoju. Pod zamknietymi drzwiami leży wycieraczka. Klikamy na nią. Odsłania sie nam metalowa kratka pod, która znajduje się kluczyk. Aby go wydostać musimy użyć tego samego urządzenia, którym wyciągneliśmy magnes z mysiej dziury. 14. Na listkach kwiatu mamy kolejna karteczkę. Zabieramy ją. Za doniczką w kacie znajduje się złoty kluczyk od prawej szuflady, który zabieramy.
avatar gosix787
gosix787 20.07.2007, godz. 13.35 odpowiedz
0
11. Koło zamkniętych drzwi mamy mysią dziurę, a w środku jest jakiś przedmiot, który musimy wyciągnąć. W tym celu klikamy na MIX i łączymy sznurek z magnesem. Powstaje nam "urządzenie", którym wyciągamy nabój do pistoletu. 12. W ciemnym korytarzu, w którym świeca się dwa światełka jest wilk. idziemy tam i szybko ( klikajac na pistolet, a potem na wilka ) strzelamy do niego. Wilk pada i wypływa z niego kałuża krwi. Idziemy dalej
avatar gosix787
gosix787 20.07.2007, godz. 13.18 odpowiedz
0
10. Teraz powinniśmy poświęcić uwagę dziwnej maszynie stojącej przy komodzie. Klikamy na zielone przyciski i przez chwilę bawimy się niebieskimi kuleczkami. Gdy światełka ułożą się w prawidłowej kolejności szyba powinna się podnieść. Aby otworzyć drzwiczki potrzebujemy kodu czyli 666. W środku jest sznurek. Zabieramy go.
avatar gosix787
gosix787 20.07.2007, godz. 13.12 odpowiedz
0
7. W inwentarzu ( rzeczach, które posiadamy ) klikamy na pozytywkę, a później na oko, Jest tam taka mała szufladka. Otwieramy ją i uzyskujemy kolejną karteczkę. Jeżeli będziemy klikać na kuleczki wieńczące pozytywkę uzyskamy sztylet. 8. Teraz klikamy na czerwoną książke i oko. Otwieramy ją. W środku znajduje się pistolet. Bierzemy go. 9. Klikamy na dziwne metalowe urządzenie wyjęte z komody i na oko. Klikamy na górze i otrzymujemy magnes.
avatar gosix787
gosix787 20.07.2007, godz. 12.59 odpowiedz
0
1. Na półce stoi wazon. Klikamy na niego. Będzie tam mała karteczka. Bierzemy ją. 2. W regale otwieramy szafki i zabieramy rzeczy, które się tam znajdują. 3. Bierzemy pozytywkę. 4. Klikamy na książki i przewracamy jedną z nich. Jest za nia ukryty wynik końcowy czyli 18. 5. Na górnej półce stoją książki. Zabieramy czerwoną. 6. Klikamy teraz na lwa. Brakuje mu lewego oka.
avatar gosix787
gosix787 20.07.2007, godz. 11.52 odpowiedz
0
super gra zaraz dodam instrukcję
Gracze online (2):
Polecamy: