reklama
Giercownia - Gry Online

Funny Classroom 3

Skomentuj Dodaj do ulubionych Zgłoś problem z grą
Oceń:  
Reklama

Opis gry i sterowanie

Szczegóły:

Zagrań: 345 381
Rozmiar gry: 1,25 MB
Użytkowników lubiących grę: 33
Ocena: 3,71
Łącznie głosów: 153

Gra dodana przez:

HICIOR! Gra sytuacyjna typu point'n'click. Pomóż rudej dziewczynie w robieniu sobie żartów na lekcjach. Klikaj na kombinację różnych przedmiotów, bu spowodować zabawne akcje. W grze można skorzystać z podpowiedzi klikając Hints.
Sterowanie za pomocą myszki.

Dodaj komentarz

avatar Gość Gość
3.141.42.*

Komentarze (105)

avatar anna2406
anna2406 02.10.2010, godz. 19.14 odpowiedz
+1
Chyba była podobna tylko że z chłopakiem?
avatar stalion
stalion 25.09.2010, godz. 18.43 odpowiedz
-1
z****iste 5/5 i do ulu
avatar mareko5
mareko5 25.09.2010, godz. 18.22 odpowiedz
0
fajna przeszłem 5/5 i do ulu
avatar rozwadak15
rozwadak15 19.09.2010, godz. 18.47 odpowiedz
-4
Może być 4/5 Ale Nie do Ulu
avatar stalion
stalion 18.09.2010, godz. 17.36 odpowiedz
+1
fajna daję 5/5 i do ulu
avatar fifciak
fifciak 01.09.2010, godz. 10.27 odpowiedz
-2
ale głupie dam 0
avatar kundziorek1998
kundziorek1998 28.08.2010, godz. 16.45 odpowiedz
+2
To już ostatnia klasa tym razem zajęcia z plastyki ale spoko nie musisz mieć talentu bo nie będziesz musiał(a) rysować. 1 weź z biurka klej a potem gąbke spod tablicy. kliknij klej a potem gąbke żeby ją wysmarować.kliknij na gąbke jeszcze raz (przykleji sie do tablicy) potem weź krede (jest tam gdzie była wcześniej gąbka) kliknij na nią (jest w twoim wyposażeniu) teraz rysuj na tablicy potem nauczycielka sie wścieknie bo gąbka jest przyklejona. 2 weź gumke od tej rudej w 1 ławki kliknij na nią i uderz nią ptaka. on odleci i na biurku będzie jedno piórko weź je i gilgocz kolege przed sobą. tego chłopaka to będzie łaskotało i zacznie sie śmiać. ten chłopak co se pójdzie.3 weź pomarańczową książke od tej w szarych włosach i ten największe ogłoszenie z tablicy. oba przedmioty będą w twoim wyposażeniu kliknij jeden i drugi przedmiot. powinien sie pojawić rozłożony samolot trzeba go poskładać w odpowiedniej kolejności (4 , 1 , 3 ,2) pojawi sie teraz złożony w twoim wyposażeniu kliknij go a potem babke i trzymaj potem automatycznie rzucisz w nią samolotem trafi w głowe. KONIEC! Mam nadzieje że po moim wyjaśnieniu będzie wam dużo łatwiej POWODZENIA!
avatar kundziorek1998
kundziorek1998 28.08.2010, godz. 16.21 odpowiedz
+2
Klasa matematyczna. 1 w piórniku naszej bohaterki znajduje sie cyrkiel kliknij na piórnik aby go wyjąć będzie w twoim wyposażeniu kliknij go a potem na globus. tym razem nie musisz pilnować nauczycielki. trzymaj tam cyrkiel , potem papierek poleci na babe. 2 wyciągnij pieprz z plecaka naszej bohaterki a potem naciśnij na pudełko ze śniadaniem dziewczyny która siedzi koło nas. oba przedmioty znajdą sie w twoim wyposżeniu naciśnij na pieprz a następnie na kanapke. naciśnij kanapke a następnie tego grubasa w żółtym. pamiętaj o babce i !. on wypluje kanapke i wybiegnie. 3 naciśnij długopis (leży na ławce tego co przed chwilą wyszedł) naciśnij na niego jeszcze raz a następnie ten duży baniak z wodą tu babka cie nie przyłapie. 4 naciśnij na torebke tej babki w twoim wyposażniu będzie coś co nie wiem czym jest teraz kliknij na tą dziewczyne w pierwszej ławce w rudych włosach i przytrzymaj pamiętaj o ! ta dziewczyna to wyrzui na ziemie a babka sie wywróci i wyleje sie na nią brudna woda. EKSTRA! Powodzenia w następnej klasie - od plastyki
avatar kundziorek1998
kundziorek1998 28.08.2010, godz. 16.01 odpowiedz
+2
instrukcja. gdy nad babką pojawi sie wykrzyknik przestawaj robić czynność którą wykonujesz bo będzie trzeba zacząć poziom od początku kawały możesz wykonywać tylko wtedy kiedy nauczycielka będzie stała i nie będzie miała nad głową !. 1 przesuń krzesło obok biurka i zacznij odklejać mape. 2 weź zieloną książke obok tego chłopaka co chyba przyciął komara. Będzie ona teraz w twoim wyposażenu kliknij na nią teraz zamieni sie w papierek naciśnij go i potem nauczycielke i trzymaj aż nie pojawi sie !. 3 naciśnij na buta tego chłopaka w 1 ławce tego w brązowych włosach rozwiąże sie mu sznurowadło. teraz kliknij na naszą bohterke i przywiąż temu chłopcu sznurowadło do ławki. pamietaj o babce i !. ten jełop sie na nią przewróci. Powodzenia w następnej klasie - matematycznej
avatar kundziorek1998
kundziorek1998 28.08.2010, godz. 15.34 odpowiedz
0
super przeszłam całą 5/5 i do ulu
Gracze online (1):
Polecamy: