Objaśnienie gry jak i całej serii. Po filmiku:
1. Obok umywalki jest klej
2. Po lewej jest... a jakże, koeljna przeklęta maszynka z cyferkami ale teraz trudniejsza . rozwiąż ją!
3. Skończyłeś? Super! obok jest kolejna maszynka ale teraz prosta, ustaw cyfry na przycisku takie jak wyżej i weź klucz.
4. Teraz za pomocą lewej statuetki skocz do góry i z kulek ułóż wzór ze ściany zaczynając od lewej górnej strony.
5. Przy oknie jest przycisk, przy użyciu kleju sklej kubek.
6. Za pomocą monety odkręć kran i połącz z kubkiem, nabierz lawy i wypal drewnianą tablice po prawej.
7. Użyj klucza w dziurze po drewnianej desce. Zejdźcie na dół i za pomocą koła sterowego przekręćcie statek.
1831
1. Podnieś linijkę, na globusie znajdziesz gumę, połącz je.
2. Wyjmij gumkę zza kratki i strzel w nauczyciela.
3. Pogadaj ze Smiley, później ją przewróc na globus.
4. Pójdź do jego celi i powiedz mu o kapsułach.
7272
1. Obejrzyj kartkę za biurkiem.
2. Porozmawiaj z Phredem o bluzie (sweetshitr).
3. Przekręć termostat i porozmawiaj o bluzie jeszcze raz.
4. Pójdź do jego celi i powiedz mu o kapsułach.
Nie mogę ułożyć tych cyfr... Grałem w poprzednie części więc i tą ocenię : budowa( ogółem bardzo rozbudowana) -5. Muzyka fajna skłania do twórczego myślenia -5 fabuła -5 i grafika oraz animacje-5 z czego wszystko razem wychodzi 5/5
8. Udaj się do swojej celi - za pomocą karty otworzysz drzwi, przy wentylacji połóż mięso, wyjdź i włącz
statuetkę. Później zamknij drzwi kartą.
9. Udaj się do pokoju po prawej. Wpisuj na klawiaturze numery cel aby dostać się do snów kolegów gdzie
musisz ich zabić aby się obudzili.
6553
1. Zbierz drobne, wymień na gwizdek.
2. Gwizdnij i przewróć Zacka.
3. Pójdź do jego celi i powiedz mu o kapsułach.
Dodaj komentarz
3.133.108.*
Komentarze (90)
gierka super
do ulu
3.133.108.*
3.133.108.*
1. Obok umywalki jest klej
2. Po lewej jest... a jakże, koeljna przeklęta maszynka z cyferkami ale teraz trudniejsza . rozwiąż ją!
3. Skończyłeś? Super! obok jest kolejna maszynka ale teraz prosta, ustaw cyfry na przycisku takie jak wyżej i weź klucz.
4. Teraz za pomocą lewej statuetki skocz do góry i z kulek ułóż wzór ze ściany zaczynając od lewej górnej strony.
5. Przy oknie jest przycisk, przy użyciu kleju sklej kubek.
6. Za pomocą monety odkręć kran i połącz z kubkiem, nabierz lawy i wypal drewnianą tablice po prawej.
7. Użyj klucza w dziurze po drewnianej desce. Zejdźcie na dół i za pomocą koła sterowego przekręćcie statek.
KONIEC!
3.133.108.*
1. Podnieś linijkę, na globusie znajdziesz gumę, połącz je.
2. Wyjmij gumkę zza kratki i strzel w nauczyciela.
3. Pogadaj ze Smiley, później ją przewróc na globus.
4. Pójdź do jego celi i powiedz mu o kapsułach.
7272
1. Obejrzyj kartkę za biurkiem.
2. Porozmawiaj z Phredem o bluzie (sweetshitr).
3. Przekręć termostat i porozmawiaj o bluzie jeszcze raz.
4. Pójdź do jego celi i powiedz mu o kapsułach.
3.133.108.*
3.133.108.*
3.133.108.*
3.133.108.*
3.133.108.*
3.133.108.*
statuetkę. Później zamknij drzwi kartą.
9. Udaj się do pokoju po prawej. Wpisuj na klawiaturze numery cel aby dostać się do snów kolegów gdzie
musisz ich zabić aby się obudzili.
6553
1. Zbierz drobne, wymień na gwizdek.
2. Gwizdnij i przewróć Zacka.
3. Pójdź do jego celi i powiedz mu o kapsułach.
3.133.108.*