C.d do asewi ukladamy te kolory i figury (to co mowilam z poczatku gry ze bedzie potrzebne, kompas dajemy na gore i mamy KOLEJNA czesc mapy... (ile tego jeszcze). 4 poprzednie czesci znowu zabieramy wychodzimy do pokoju z armatami... Na wprost na scianie jest takie cos znowu... wkladamy 5 czesc mapki i mamy guziczki (klanie sie znowu poczatek gry) wciskamy liczac od gory z lewej wersami 1, 2, 4, 7, 10 (tak jak na poczatku na skrzyni byly ciemne kolory). Oddalamy zoom klikamy na drzwi i koniec
Nie ma to jak niedopatrzenie we wczesniejszej fazie gry..... C.d. wracamy pod poklad do pomieszczenie tuz przed
schodami- za tym biurkiem czy komoda uzywamy klucza i zbieramy ost czesc mapki- no to teraz biegusiem do
pokoju z reszta naszych mapek wkladamy ost czesc mapy i.... heh nasza glowa kolegi odda nam KOLEJNY klucz...^^
zabieramy spowrotem czesci mapki. Teraz kolej na pokoj z armatami- wchodzimy do niego i idziemy do pomieszczenia
na lewo. Mieczem dewastujemy beczke, skrzynie otwieramy kluczem od koscistego i mamy kompas.
Ciąg dalszy do lovera.
Idziemy do pokoju z armatami i idzemy do tego po lewej.Jest tam skrzynka układamy na niej kolory:
1 - niebieski kwadrat 2- zielony trójkąt 3- czerwone koło i bierzemy miecz i używamy go na beczkę
boom i mamy skrzynke dalej nie wiem
Spogladamy na ta maske z drena na scianie- klikamy na kazdy element raz zeby zmienil swoje ustawienie- otrzymujemy jakas waze bierzemy to cos feather (chyba to jest piorko) co bylo z tylu stolu schowane i maczamy w wazie. Wychodzimy z pokoju. Jako ze jestesmy wandalami malujemy piorkiem po oryginalnym obrazie z sciany w wyniku czego mamy kolejna czesc mapki. Idziemy do pokoju ze skrzyniami- na scianie jest miejsce na czesci mapy (brakuje mi jednej - jak znajde to dopisze reszte
Idziemy do drzwi na wprost- klik na pierwsza armate i zabieramy klucz (kolejny). Wychodzimy z tad i idziemy do
ostatniego z 3 pokoi. Z lewej skrzyni bierzemy jakies zolte kolko/obraczke. Tu juz nioc nie zrobimy. Idziemy do pokoju
z armatami. Klikamy na 2 armate. Zeby otworzyc skrytke w podlodze uzywamy kolka/obraczki- mamy kolejna mapke
Instrukcja: Klikamy na skrzynie z lewej str z pociskami (?) przesuwamy je i mamy kluczyk. Nastepnie bierzemy
swieczke ze stolu i patrzymy na skrzynie ze znaczkami- zapamietaj ich uklad- przyda sie pozniej swieczka zapalamy
pochodnie- lewa ustawiamy poziomo a prawa w dol (otwiera sie skrytka w scianie, zbieramy mape1). Idziemy do
drzwi otwieramy je kluczem i idziemy na gore. Z lewej stony zapalamy pochodnie (poznecalabym sie nad Wami
zebyscie pokombinowali ale nie bede taka) lewa na srodek, prawa do gory. Wchodzimy w drzwi ktore sie otwarly.
bierzemy miecz i ze srodkowej szuflady klucz. Teraz klikamy ZA stol i na srodku jest skrytka- bierzemy... to cos
Wracamy- szybki klik na ciekawy obraz... yyyy... przekladamy teczowke z lewego do prawego oka- otwieraja sie drzwi.
Dodaj komentarz
18.119.118.*
Komentarze (23)
18.119.118.*
18.119.118.*
schodami- za tym biurkiem czy komoda uzywamy klucza i zbieramy ost czesc mapki- no to teraz biegusiem do
pokoju z reszta naszych mapek wkladamy ost czesc mapy i.... heh nasza glowa kolegi odda nam KOLEJNY klucz...^^
zabieramy spowrotem czesci mapki. Teraz kolej na pokoj z armatami- wchodzimy do niego i idziemy do pomieszczenia
na lewo. Mieczem dewastujemy beczke, skrzynie otwieramy kluczem od koscistego i mamy kompas.
18.119.118.*
Idziemy do pokoju z armatami i idzemy do tego po lewej.Jest tam skrzynka układamy na niej kolory:
1 - niebieski kwadrat 2- zielony trójkąt 3- czerwone koło i bierzemy miecz i używamy go na beczkę
boom i mamy skrzynke dalej nie wiem
18.119.118.*
18.119.118.*
ostatniego z 3 pokoi. Z lewej skrzyni bierzemy jakies zolte kolko/obraczke. Tu juz nioc nie zrobimy. Idziemy do pokoju
z armatami. Klikamy na 2 armate. Zeby otworzyc skrytke w podlodze uzywamy kolka/obraczki- mamy kolejna mapke
18.119.118.*
swieczke ze stolu i patrzymy na skrzynie ze znaczkami- zapamietaj ich uklad- przyda sie pozniej swieczka zapalamy
pochodnie- lewa ustawiamy poziomo a prawa w dol (otwiera sie skrytka w scianie, zbieramy mape1). Idziemy do
drzwi otwieramy je kluczem i idziemy na gore. Z lewej stony zapalamy pochodnie (poznecalabym sie nad Wami
zebyscie pokombinowali ale nie bede taka) lewa na srodek, prawa do gory. Wchodzimy w drzwi ktore sie otwarly.
bierzemy miecz i ze srodkowej szuflady klucz. Teraz klikamy ZA stol i na srodku jest skrytka- bierzemy... to cos
Wracamy- szybki klik na ciekawy obraz... yyyy... przekladamy teczowke z lewego do prawego oka- otwieraja sie drzwi.
18.119.118.*
18.119.118.*
18.119.118.*
18.119.118.*