reklama
Giercownia - Gry Online

Art Class Escape

Skomentuj Dodaj do ulubionych Zgłoś problem z grą
Oceń:  
Reklama

Opis gry i sterowanie

Szczegóły:

Zagrań: 52 962
Rozmiar gry: 2,05 MB
Użytkowników lubiących grę: 5
Ocena: 2,96
Łącznie głosów: 66

Gra dodana przez:

Wydostań się z pracowni plastycznej za pomocą znalezionych przedmiotów.

Dodaj komentarz

avatar Gość Gość
52.14.2.*

Komentarze (35)

avatar sakowicz22
sakowicz22 30.01.2009, godz. 16.41 odpowiedz
0
fajna na koncu trzeba wsadzic 3 obrazki i 2 palce wsadzic w ta reke co jest w prawym dolnym rogu i dzwi i konec!
avatar strawberry125
strawberry125 30.01.2009, godz. 16.41 odpowiedz
0
nakrętka jest pod którąś ławką
avatar kasicka207
kasicka207 30.01.2009, godz. 16.26 odpowiedz
0
mam prośbę aeterna gdzie znalazłaś tą nakrętkę co do sztalugi trzeba przykręcić?
avatar aeterna
aeterna 30.01.2009, godz. 14.53 odpowiedz
0
Przepraszam, dopiero zauważyłam, że urwało mi kawałek posta.
Dokończę instrukcję:

16.Młotkiem rozwalamy rzeźbę. Bierzemy kolejny palec z gruzu
17.Nożykiem wycinamy prostokąt z planszy z kropkami.
18.Młotkiem wybijamy witraże, patrzymy przez lornetkę
19.Rozwijamy nasz arkusz, układamy na nim figury na kartonikach
20. Zamalowujemy je kolejno na : zielony, czerwony i żółty kolor.
21. Nasz "obraz" umieszczamy w kolejnej wnęce w ścianie w sali z ławkami.
22.Rzeźbie, która się pojawia doklejamy palce
23.Otwieramy drzwi i .. witaj wolności

Dla dociekliwych podpowiedź dodatkowa Warto poprzyglądać się dokładnie obrazom, również przy pomocy lornetki
na jednym z obrazów wymieniamy pędzelek z modelką
avatar oskar1997
oskar1997 30.01.2009, godz. 13.17 odpowiedz
0
dno daje 1/5
avatar giercowniczka09
giercowniczka09 30.01.2009, godz. 13.14 odpowiedz
0
a jakoś przejść nie moge1
avatar evra96
evra96 30.01.2009, godz. 13.09 odpowiedz
0
może być ~?/ 4
avatar aeterna
aeterna 30.01.2009, godz. 12.44 odpowiedz
0
9.Na pustą paletę wyciskamy farby z tubki. Mieszamy kolory, żeby uzyskać pomarańczowy, ciemnoróżowy i rdzawobrązowy.
10. Dziób żółty, końcówka prawego skrzydła też, ogon i środek ciała brążowe, góra skrzydeł zielona, druga końcówka pomarańczowa
11.
10.Wracamy do naszej papugi
11.Malujemy farbami z gotowej palety: dziób żółty, jedna końcowka skrzydła też, druga pomarańczowa. Środek ciała brązowy, ogon też. Skrzydła zielone, twarz żółta.
12.Wracamy do pierwszej sali, wieszamy nasz obraz na ścianie, w pustej wnęce.
13.Wracamy do sali ze sztalugami.
14.Bierzemy ołówek i idziemy do zielonego obrazka na ścianie. Teraz musimy zrobić drogę dla myszki
14.Łączymy punkty tak, żeby powstały cyfry będące zarazem tunelami
15.Po wyrysowaniu trasy, malujemy cyfry, klikamy na myszkę pędzlem, bierzemy klucz i gotowe

Narzekacze pewnie nie potrafią przejść, ale po co psuć ocenę i zabawę tym, którym chce się pomyśleć?
avatar aeterna
aeterna 30.01.2009, godz. 12.38 odpowiedz
0
1.Zaczynamy od przeszukania szuflad pod ławkami i okolic ławek i krzesełek.
2.Z biurka zabieramy słój, z kosza ołówek
3.Z szafek zabieramy kolejne kartki z figurami. Kody do zamkniętych szafek to:
Sam- 0008, John-4718, Jerry - 0007, Agnes - 0330.
4.Z jednego z krzesełek zabieramy nożyk. Będzie nam niezbędny do ukończenia gry
5.Kluczykiem otwieramy zamkniętą kasetkę spod ławki
6.Pzrechodzimy do drugiej sali.
7.Zabieramy z biurka młotek, ze stolika paletę, a z kubła rulon papieru
8.Do sztalugi dokręcamy nakrętkę zabraną z pierwszej sali i nakładamy płótno. Do płótna przykładamy szablon z papugą.
8.Wracamy do białej szafki, bierzemy farbę. Kod do zamkniętej części - 4020, zabieramy palec rzeźby
avatar piotrusk1
piotrusk1 30.01.2009, godz. 12.25 odpowiedz
0
nieprzepadam za tym typem gier ale to jest juz szczyt głupoty na 1 to nawet nie zasługuje
Gracze online (2):
Polecamy: