reklama
Giercownia - Gry Online

D's Room Escape 3 Treasure Hunt

Skomentuj Dodaj do ulubionych Zgłoś problem z grą
Oceń:  
Reklama

Opis gry i sterowanie

Szczegóły:

Zagrań: 54 564
Rozmiar gry: 250,15 kB
Użytkowników lubiących grę: 8
Ocena: 3,24
Łącznie głosów: 66

Gra dodana przez:

Wydostań się z pomieszczenia za pomocą znalezionych przedmiotów.

Dodaj komentarz

avatar Gość Gość
3.145.19.*

Komentarze (30)

avatar urszula123
urszula123 25.01.2009, godz. 10.01 odpowiedz
0
NIE ROZUMIEM O CO CHODZI W TEJ GRZE?
avatar aeterna
aeterna 24.01.2009, godz. 21.15 odpowiedz
0
Całkiem sympatyczna 4
avatar leeoni
leeoni 24.01.2009, godz. 19.48 odpowiedz
0
done nawet nawet 4
avatar evra96
evra96 24.01.2009, godz. 18.24 odpowiedz
0
nudne i takie sobie ... 3
avatar avalon
avalon 24.01.2009, godz. 16.20 odpowiedz
0
45.W lewo - bambus na pandę - żeton.46.W prawo - odsłonić powitanie po egipsku - pod powitaniem baran.47.Odsunąć flagę kanadyjską - żetony.48.Baran na koalę - wielbłąd.49.Wielbłąd na sfinksa - piłka.50.W lewo - piłka na znak zapytania pod flagą Brazylii - klucz do drzwi ))) uuuuuuuuu nie było łatwo, daję 5/5 i do ulu )))
avatar juldulce
juldulce 24.01.2009, godz. 16.14 odpowiedz
0
przeszłam całe
avatar avalon
avalon 24.01.2009, godz. 16.12 odpowiedz
0
41.W lewo, klik w czerwone drzwi figurką z rycerzem z mieczem - otwieramy drzwi.42.Klik we flagę Brazylii (Ola) - żeton.43.Klik tym czymś z trzema kolorowymi kółkami- co znaleźliśmy w szafce-w postać pod flagą Japonii - pojemnik z miodem.44.W prawo - pojemnik z miodem na głowę misia pod flagą Kanady- bambus.
avatar avalon
avalon 24.01.2009, godz. 16.03 odpowiedz
0
36.Klik w człowieczka z mieczem w prawej części drzwi sejfu.37.W lewo - odkryć zasłonięte przejście w podłodze - zejść.38.Dwa razy klik na dole ekranu - trzeba wrócić do pokoju z karuzelą.39.Łomem otworzyć schowek w podłodze pod oknem - ośmiornica i klucz .40.Wrócić do różowego pomieszczenia i w prawo - ten szary prostokąt po lewej z białą kreską - klik w białą kreskę (to jest coś w rodzaju termometru rtęciowego),- radzę zrobić duże, duże powiększenie, jak po kliku pojawi się czarna ciecz w kresce podnosząc i opuszczając klik (cały czas wciśnięty lewy klawisz myszy) doprowadzić czarną ciecz do samej góry białej kreski - żeton ale to trudne PPP aaaaaaaa za płytą którą odkręciliśmy śrubokrętem są żetony - trzeba ją obrócić ))
avatar avalon
avalon 24.01.2009, godz. 15.31 odpowiedz
0
27.Wrócić do widoku w którym po lewej stronie na dole był jaśniejszy romb (po drodze - chyba po pierwszym klik, lub drugim wstecz - po lewej stronie na ziemi - żeton.28.Klik w jaśniejszy romb - na suficie wejście - wejść.29.Ponownie otworzyć wejście w podłodze klikając koło małpy.30.Klik w jaśniejszy romb - dwa razy klik do przodu - trap na suficie- wejść.31.W różowym pomieszczeniu przemieścić dwa różowe kwadraty które zasłaniają dwa żetony, trzeci kwadrat jest po prawej stronie drzwi na dole i 3 żeton pod nim .32.Klik w zegar w godziny:9;12;6;3;12, aż spadnie na ziemię, pod zegarem - łom.33.W lewo, śrubokrętem odkręcić śruby w metalowej płycie - żeton.34.Po środku ściany odkryć zasłonięty sejf.35.W sejfie wpisać trzy cyfrowy numer i klik w check -strzałka w górę lub w dół pokazuje czy numer jest za mały czy za duży - zmieniać do skutku )) u mnie 295 .
avatar juldulce
juldulce 24.01.2009, godz. 15.19 odpowiedz
0
co trzeba wpisasć ?! pomóżcie
Gracze online (3):
Polecamy: