reklama
Zagrań: | 286 303 |
Rozmiar gry: | 2,28 MB |
Użytkowników lubiących grę: | 117 |
Ocena: | 3,77 |
Łącznie głosów: | 272 |
Wielkiej ucieczki ciąg dalszy. Tym razem musimy wydostać się z sypialni. Jak zawsze twórcy serii zaskakują niebanalnymi zagadkami.
Gra opracowana pod nadzorem naszego rodaka Mateusza Skutnika.
Dodaj komentarz
3.145.8.*
Komentarze (97)
3.145.8.*
1.bierzemy zegarek z lewej szafki 2.bierzemy telefon i słchawke z prawej szafki. 3. z górnej szuflady prawej szafki bierzemy długopis czy cos. 4. zegarek stawiamy nad kota i ustawiamy godzine 2 lub 3 5.pod kotem byl klucz, bierzemy go. 6Idzimy do szafy i tam tym długopisem odkrecamy śrubki, spada takie jakby piła, kluczem otwieramy szafe i bierzemy z tamtąd klej.Używamy kleju na słuchawce od telefonu i mamy taką jakby piłe. idzimy tam gdzie są dzrwi wyjscia klikamy na sufit i na żarówke kładziemy tamten telefon. jak juz zawiesimy idzime tam gdzie jest łożko. odcinamy pierwsza belke prawej strony łożka i mamy taką jakby belke. idziemy do firanki i z lewej firanki bierzemy sznurek. Łączymy ze sabą sznurek i belke. Wieszamy to co przed chwilą złaczyliśmy na telefon. powstaje na takie cos jakby taran klikamy na to i dzrwi otwarte. KONIEC
3.145.8.*
3.145.8.*
3.145.8.*
3.145.8.*
3.145.8.*
3.145.8.*
3.145.8.*
3.145.8.*
3.145.8.*