reklama
Giercownia - Gry Online

Escape The Den

Skomentuj Dodaj do ulubionych Zgłoś problem z grą
Oceń:  
Reklama

Opis gry i sterowanie

Szczegóły:

Zagrań: 50 518
Rozmiar gry: 1,70 MB
Użytkowników lubiących grę: 4
Ocena: 3,16
Łącznie głosów: 70

Gra dodana przez:

Wydostań się z pomieszczenia za pomocą znalezionych przedmiotów.

Dodaj komentarz

avatar Gość Gość
3.144.92.*

Komentarze (29)

avatar hala
hala 14.12.2008, godz. 23.55 odpowiedz
0
tak dla zainteresowanych 1- kod (z komputera) 10736- 1111=9625 , 2-kod (podpowiedz pod gniazdkiem liczby z kalędarza x123) =16482
avatar super78
super78 14.12.2008, godz. 15.29 odpowiedz
0
hmmmmmmmm dam trzy
avatar zi0m
zi0m 14.12.2008, godz. 07.57 odpowiedz
0
fajna gra
avatar robbeq
robbeq 13.12.2008, godz. 18.12 odpowiedz
0
hyper - nie musisz xd sam se zaraz wkleje gra 3 ogolnie to mi sie tez nie podoba
avatar tolan0
tolan0 13.12.2008, godz. 15.59 odpowiedz
0
hyper nieśmiało zapytam. Skoro nie lubisz takich gier to po co w nie grasz i oceniasz?
avatar mamuska2008
mamuska2008 13.12.2008, godz. 15.24 odpowiedz
0
fajna ale bez podpowiedzi nie dałabym rady dzięki
avatar hyper
hyper 13.12.2008, godz. 12.35 odpowiedz
0
nie lubie takich gier ale dam 2 P.S.: robbeq zrobic ci avatar?
avatar robbeq
robbeq 13.12.2008, godz. 11.26 odpowiedz
0
15 klikamy na to coś co wyszło i wpisujemy 9625 16.klikamy enter (w grze nei na klawiaturze) i bierzemy to fioletowe 17.idziemy do szafy i wkladamy to zielone do zielonej obwudki a ty fioletowe do fioletowej18. klikamy przełącznik, 19. wychodzimy z szafy i klikamy na prawo. 20. otwieramy zielonym kluczem te drzwiczki 21 wkladamy kulke w ten uchwyt. klikamy na klawiature. 22. wpisujemy 16482 23.czekamy, bierzemy klucz i do drzwi
avatar fishynio
fishynio 13.12.2008, godz. 11.26 odpowiedz
0
zgadzam sie z arti101
avatar robbeq
robbeq 13.12.2008, godz. 11.17 odpowiedz
0
7.klikamy na kartkę i suszarką na nią wjedźmy,pokaże nam się rozkład8.idziemy do szafy po szarą książkę 9. wkładamy książkę do pustego miejsca w biblioteczce 10.klikamy na przełącznik 11. odkrecamy sruby srubokretem. 12.klikamy na przycisk i czekamy, potem znow klikamy na czerwony przycisk i bierzemy tę małą piłeczke 13.idziemy do biurka i klikamy na pierwsze i ostatnie światełko,i wkładamy klucz (fioletowy)do dziurki. 14.idziemy do komputera i podnosimy to okienko 14. wraczamy z wynikiem odejmowania do biurka.
Gracze online (1):
Polecamy: