no dzięki wilczyczko nie przeszedłbym bez twojej pomocy. Z tego co rozumiem cofa sie w czasie, a asia to jego żona aśka jak była dzieckiem, a w piwnicach był pokoik gdzie miała kroplówkę-to pewnie wtedy jak była w szpitalu. I z gry robi sie kółeczko...
37. Kwasem z akumulatora rozpuszczamy cementową kulę - mamy ostatni kawałek serca. Układamy serce w salonie w tym specjalnym pudełku, które leży na stoliku, mamy biały klucz 38. idziemy do pokoju, gdzie jest Asia. 39. zabijamy ojca Asi, mamy klucz od frontowych drzwi, wychodzimy i...
27. szpikulec do lodów wkładamy w łapkę królika (posąg) i wracamy do kuchni a tu żabka ożywa zabieramy ją i idziemy do kuchni 28. wracamy do ogrodu: psinka nawaliła pod studnią 29. grzebiemy się w jej... odchodach. 30. mamy brudny klucz, którym otwieramy jadalnie (drzwi w salonie), ale zanim to zrobimy idziemy do pokoju z biblioteczką i bierzemy z szafki mały kluczyk 31. w jadalni znajdujemy słoik i otwieramy małym kluczykiem szafką przykrytą serwetą - mamy trzecią monetę. 32. w kuchni łapiemy słoikiem muchy, które wpuszczamy do dziurki w ogrodzie (tej w ścianie) i wpuszczamy żabę, mamy kawałek serca 33. Idziemy do studni, wrzucamy 3 monety i jesteśmy bogaci^^ i mamy "cosik" czyli kawałek serca 34. to teraz do pokoju z biblioteczką - dzwonimy do banku (numer w gazecie czyli 555 2265) 35. idziemy do salonu, pod drzwiami frontowymi jest koperta - mamy kartę kredytową 36. otwieramy nią drzwi bez klamki, które są w kuchni. CDN
21. jesteśmy w sypialni podchodzimy do biurka i małą monetę kładziemy na małej studni znajdującej sie na kartce papieru przenosimy się do ogródka zbieramy wszystko co możemy: martwą żabę, drewno zaglądamy do pieska 22. żabę kładziemy na pomniku królika z kuchni z półki wyciągamy rondel i łyżkę 23. idziemy do łazienki odkręcamy kran w umywalce, nalewamy wody do rondla klikamy na kibelek parę razy koleś postanawia usiąść zrobić swoje (i mamy bonus gazetę) idziemy do saloniku bierzemy kolec do lodu butelkę czystej żołądkowej gorzkiej wódeczki, grzebiemy łyżką w lewej donicy znajdujemy monetę 24. idziemy do kuchni z lodówki bierzemy mięso kapustę ze stołu kładziemy rondel na piec 25. drewno wrzucamy w piec potem polewamy wódeczką, podpalamy i gotujemy kapustę 26. wyciągamy ją z rondla dajemy pieskowi a potem dodajemy jeszcze mięsko CDN
14. dodajemy wodę do naszego kleju i nabieramy go do butelki po glicerynie. 15. znowu idziemy do pokoju z zamurowanymi drzwiami. 16. smarujemy klejem pręt, doczepiamy deskę i drzwi zostają zniszczone 17. wchodzimy do pokoju najpierw zaczepia nas aska wychodzimy i znowu wchodzimy 18. zabieramy kryształ na nim jest szyfr do zamka znajdującego sie w nowym pomieszczeniu wracamy z kryształem do lustra stawiamy go przed szkłem pow. i na ścianie odczytujemy kod zawsze jest inny nie ma tam cyfr wypisanych wpadnijcie na to sami jak dojść do tego kodu (ew. macie kilka stron wcześniej instrukcję mojego autorstwa), 19. wracamy do nowego pokoju wpisujemy szyfr na drzwiach i wchodzimy do białego pomieszczenia wychodzimy z niego i znowu wchodzimy ale teraz jest ono puste 20. wchodzimy po drabinkach do góry jesteśmy w czerwonym pokoju zamykamy klapę od piwnicy i klikamy na białą kartkę bierzemy klucz otwieramy drzwi CDN
7. przestawiamy lustro, tak, żeby stało naprzeciw tego podłużnego stołu (klikacie lustrem na mały stolik) 8. patrzymy w lustro, facet widzi pręt, klikamy na blat ~ mamy pręt 9. jak się przyjrzeć to w ścianie między stolikami, mamy taki kwadracik w innym kolorze, klikamy na niego nożem, mamy magnes 9. teraz znowu przestawiamy lustro tak jak było (sory, że komplikuje ) 10. stawiamy na małym stoliku, na który lustro odbija promienie, szkło powiększające. 11. idziemy do pokoju z zamurowanymi drzwiami - wsadzamy pręt w młyn, działamy magnesem na tą blaszkę obok młyna, mamy tą "pokrywkę" czy jakoś tak to szło i klikamy w dziurę bo facet widzi dźwignię. 12. znowu idziemy do pierwsz. pokoju - kładziemy na palniku Bunsena tą "pokrywkę" wylewamy na nią wino, glicerynę i dodajemy żelki 13. idziemy do pokoju obok (tego, z którego mamy białe wino), studzienka wypełniła się wodą, bierzemy deskę i nabieramy wodę do butelki po glicerynie CDN
INSTRUKCJA:
1. z miejsca na które pada światło zabieramy monetę i klucz 2. podchodzimy do stołu i zabieramy książkę, kulkę i butelkę z gliceryną. Palnik podpalamy zapalniczką 3. Lustro przestawiamy w miejsce gdzie pada światło, które potem odbija się od lustra i pada na ścianę naprzeciwko 4. wchodzimy przez prawe drzwi do pokoju i stamtąd zabieramy butelkę wina i proch, a następnie wracamy z powrotem i wkładamy proch w łańcuch na drzwiach i podpalamy go zapalniczką. zabieramy łańcuch 5. wchodzimy do pokoju, ze stolika bierzemy kompas i paczkę żelatyny, z modelu domu bierzemy małą monetę i mały klucz, obok modelu stoi szkło powiększające, które zabieramy 6. przechodzimy przez drzwi, zaczepiamy łańcuch o młyn a drugi jego koniec wsadzamy w murowane drzwi.Następnie wracamy do pierwszego pomieszczenia
jedna moneta jest jeszcze w tych "lochach", które są na początku, drugą wykopiesz łyżką z lewej donicy, trzecia, o ile dobrze pamiętam jest w szafce w jadalni ze słoikiem, ale nie wiem dopiero kiedy się wrzuci trzecią monetę trzeba dzwonić do banku, to przysyłają kopertę z kartą, aha żeby mieć klucz do jadalni, trzeba chyba wykopać go z odchodów Ciapka, ale nie wiem czy to na 100% ten od jadalni
Dodaj komentarz
3.16.51.*
Komentarze (197)
3.16.51.*
3.16.51.*
3.16.51.*
3.16.51.*
3.16.51.*
3.16.51.*
3.16.51.*
1. z miejsca na które pada światło zabieramy monetę i klucz 2. podchodzimy do stołu i zabieramy książkę, kulkę i butelkę z gliceryną. Palnik podpalamy zapalniczką 3. Lustro przestawiamy w miejsce gdzie pada światło, które potem odbija się od lustra i pada na ścianę naprzeciwko 4. wchodzimy przez prawe drzwi do pokoju i stamtąd zabieramy butelkę wina i proch, a następnie wracamy z powrotem i wkładamy proch w łańcuch na drzwiach i podpalamy go zapalniczką. zabieramy łańcuch 5. wchodzimy do pokoju, ze stolika bierzemy kompas i paczkę żelatyny, z modelu domu bierzemy małą monetę i mały klucz, obok modelu stoi szkło powiększające, które zabieramy 6. przechodzimy przez drzwi, zaczepiamy łańcuch o młyn a drugi jego koniec wsadzamy w murowane drzwi.Następnie wracamy do pierwszego pomieszczenia
3.16.51.*
3.16.51.*
3.16.51.*