reklama
Giercownia - Gry Online

Trapped Part 2 The Dark

Skomentuj Dodaj do ulubionych Zgłoś problem z grą
Oceń:  
Reklama

Opis gry i sterowanie

Szczegóły:

Zagrań: 177 992
Rozmiar gry: 1,52 MB
Użytkowników lubiących grę: 98
Ocena: 3,68
Łącznie głosów: 217

Gra dodana przez:

HICIOR! Jest kilka spraw, o których musisz wiedzieć!
Gra w polskiej wersji językowej.

Dodaj komentarz

avatar Gość Gość
3.129.69.*

Komentarze (197)

avatar andytime
andytime 30.07.2008, godz. 06.35 odpowiedz
0
ustawiles lustro to musisz na ciskac na dolna podstawe lustro zaktoryms razem zobaczysz w lustrze odbicie tego preta i wtedy naciskasz na stol az w skoczy ci pret do ekwiputnku
avatar blekot
blekot 30.07.2008, godz. 06.15 odpowiedz
0
Postawiłam lusrto w kącie na przeciw starego stołu, na nim postawiłam szkło powiększające - mam ten punkcik na ścianie, ale nie mogę znaleźć pręta.Pomocy!
avatar vodetus
vodetus 29.07.2008, godz. 20.41 odpowiedz
0
nastepnie uzywamy kart na drzwiach bez klamki w kuchni, w srodku na wylany kwas akumulatorowy uzywamy kule z cementu, ktora sie roztapia a we wnetrzu jest ostatni kawalek materialu ktory dokladamy do poprzednich dwoch. Pudelko znika a na jego miejsce pojawia sie bialy klucz, ktorego uzywamy na drzwi do pokoju Ani. W srodku spotykamy ojca na naszej drodze, uzywamy na niego noza, a nastepnie wysluc*****y krotkiej opowiesci. Bierzemy klucz z trupa wychodzimy z pomieszecznia i... To Be Continued: )
avatar feniks1991
feniks1991 29.07.2008, godz. 20.21 odpowiedz
0
trzecią monetę również wrzycamy do studni. jesteśmy bogaci. dzwonimy do banku (nr w gazecie) i otrzymujemy karte kredytową (czeka na nas w holu przed drzwiami frontowymi)
avatar andytime
andytime 29.07.2008, godz. 20.09 odpowiedz
0
studniakopiemy tam lyzka mamy klucz w rzucamy dwie monety do studni i otrzymujemy kawalek metalu idzemy z kluczem i otwieramy jadalnie z tamtad zabieramy sloik i monete po wczesniejszym otwarciu szafki sloikiem lapiemy muchy znad kapuchy wypuszczamy je do dziurki w rogu domu na ogrodzie potem dajemy tam zabke i otrzymujemy kolejny kawalek metalu te dwa kawalk dajemy na metalowa kostke brakuje nam teraz jeszcze jednego kawalka ale Ja nie weim co dalej kombinujcie
avatar andytime
andytime 29.07.2008, godz. 20.04 odpowiedz
0
pojawiamy sie w sypialni podchodzimy do biurka i mala monete kladziemy na malej studni znajdujacej sie na kartce papieru przenosimy sie do ogrodka zbieramy wszystko z ogrodka martwa zabe drewno zagladamy do pieska zabe kladziemy na pomniku krolika z kuchni z polki wyciagamy rondel i lyzke idziemy do lazienki odkrecamy kran w umywalce na lewamy wody do rondla klikamy na kibelek pare razy koles postanawia usiasc zrobic swoje idziemy do holu przeszukujemy go musimy zebrac wizytowke kolec do lodu butelke wodki grzebiemy w lyzka w lewej donicy znajdujemy monete idziemy do kuchni z lodowki bierzemy mieso kapuste ze stolu kladziemy rondel napiec drewno wpiec potem wodeczka podpalamy i gotujemy kapuste wyciagamy kapuste z rondla dajem pieskowi a potem dajemy miesko kolec do lodow dajemy na posag krolika i wracamy do kuchni a tu nagle piorun i zabka ozywa zabieramy ja i idziemy do kuchni wracamy do ogrodu i zauwazamy ze psinka nawalila pod
avatar andytime
andytime 29.07.2008, godz. 19.48 odpowiedz
0
dalej wchodzimy do pokoju najpierw za czepia nas aska wychodzimy i znow wchodzimy zabieramy wszystko co mozna chodzi glownie i cos w rodzaju krysztalu na nim jest szyfr do zamka znajdujacego sie w nowym pomieszczeniu wracamy z krysztalem do lustra stawiamy krysztal przed szklem pow i na scianie odczytujemy kod zawsze jest inny
nie ma tam cyfr wypisanych wpadnijcie na to sami jak dojsc do tego kody, wracamy do nowego pokoju wpisujemy szyfr na dzwiach i wchodzimy do bialego pomieszczenia wychodzimy z niego i znow wchodzimy ale teraz jest ono puste wchodzimy podrabinkach do gory opojawiamy sie w czerwonym pokoju zamykamy klape od piwnicy i klikamy na biala kartke bierzeny klucz otwieramy dzwi
avatar andytime
andytime 29.07.2008, godz. 19.43 odpowiedz
0
pret ktory znalezlismy pod stolem wpchamy w mlyn jak wyciagniemy patelnie w ciskamy na ta dzire poniej i zacznie leciec woda idziemy teraz do pmieszczenia gdzie byla butelka wina i proch zabieram z tamtad deske drewniana i idziemy do pokoju z lustrem kladziemy patelke na palnik wlewamy zawartosc plastikowego flakonu do lewamy wina i dodajemy zelatynke w proszku podpalamy zapalniczka zaczelo sie gotowac idziemy do po koju gdzie wzielismy deske i nabieramy wody do flakonu do dajemy jej do naszej patelni wszystko stygnie i nprzelewamy do pustego flakonu mamy klej go wylewamy na mlyn dokladamy deske laczymy lancuch z murem i mlynem pret wlozony i dziura w scianie
avatar sadtale
sadtale 29.07.2008, godz. 19.30 odpowiedz
0
lustro ustawić na przeciwko tego dużego stołu to znajdzie pręt, kompas pokazuje gdzie w murze znajduje się magnes, jak mamy magnes to idziemy do pomieszczenia gdzie jest młyn i wyciągamy "patelnie"
avatar beenitaa
beenitaa 29.07.2008, godz. 19.25 odpowiedz
0
szkoda, że nikt nie daje instrukcji tylko to swoje durne gg ja mam tylko tyle dalej, że szkło powiększające na stolik gdzie pada światło i łańcuch łączymy z młynem czekam na dalsze pomoce za gre oczywiście 5
Gracze online (5):
Polecamy: