reklama
Giercownia - Gry Online

Trapped Part 2 The Dark

Skomentuj Dodaj do ulubionych Zgłoś problem z grą
Oceń:  
Reklama

Opis gry i sterowanie

Szczegóły:

Zagrań: 177 983
Rozmiar gry: 1,52 MB
Użytkowników lubiących grę: 98
Ocena: 3,68
Łącznie głosów: 217

Gra dodana przez:

HICIOR! Jest kilka spraw, o których musisz wiedzieć!
Gra w polskiej wersji językowej.

Dodaj komentarz

avatar Gość Gość
3.16.47.*

Komentarze (197)

avatar wolfgirl
wolfgirl 31.07.2008, godz. 12.12 odpowiedz
0
miało być liczbom* nie liczbą, ale polski to nie jest moja mocna strona a i nie od 1 - 9 tylko od 0 - 9 małe błędy w tekście...
*****selena94 klikasz na lustro, potem kiedy facet chce je przenieść klikasz na mały stolik naprzeciw tego podłużnego, (lustro stoi naprzeciw dużego stołu) teraz patrzysz w lustro, facet widzi pręt, klikasz teraz na stół, najlepiej z brzegu. dokładnie przy ścianie tej "niewidocznej" zza której patrzymy na grę, tam gdzie masz podłużny kant stołu. już wiesz?
avatar wolfgirl
wolfgirl 31.07.2008, godz. 12.07 odpowiedz
0
2. Jak zaznaczać wskazówki? Więc na kółku ze wzoru macie 10 kresek, które je przecinają, te kreski odpowiadają liczbą z drzwi, które macie wokół kółek. Ja zaznaczałam tak: jak patrzysz prosto na wzór, widzisz, że dwie z kresek przecinają kółka pionowo, inne na skos. Odliczałam ile kresek od górnej pionowej muszę "przeskoczyć wskazówką". Możecie też inaczej: patrzycie na wzór wybieracie sobie wspólną kreskę na obu diagramach (polecam górną pionową bo ją najłatwiej wyznaczyć ) i liczycie ile stopni od niej macie umieścić wskazówkę. Tak jak już pisałam 10 kresek = 10 cyfr (od 1 - 9) koło ma 360 stopni więc odstęp jednej kreski od drugiej to 36 stopni i po prostu liczycie jak macie przestawiać tą wskazówkę... ech, ten sposób jest trudniejszy, bo pewnie połowa giercowników śpi na matematyce, ale część może rozkmini o co chodzi
avatar wolfgirl
wolfgirl 31.07.2008, godz. 12.00 odpowiedz
0
teraz dokładniej opiszę punkt trzeci (albo raczej spróbuję ) :
1. kiedy stoimy przed drzwiami i mamy tych pięć kółek, wokół których są cyfry; na kółku na samej górze trzeba zaznaczyć wskazówką tą liczbę, która była w środkowym kółku we wzorze i tak kolejno; drugie od góry to drugie największe kółko ze wzoru; trzecie kółko z drzwi odpowiada największemu kółku ze wzoru; czwarte kółko z drzwi drugiemu najmniejszemu ze wzoru; ostatnie - piąte kółko odpowiada najmniejszemu kółku z wzoru.
avatar selena94
selena94 31.07.2008, godz. 11.59 odpowiedz
0
help jak wyjac ten pret?~probowalam wszystkiego!
avatar selena94
selena94 31.07.2008, godz. 11.51 odpowiedz
0
ludzie?! jak wyjac ten pret?
avatar adrianka
adrianka 31.07.2008, godz. 11.43 odpowiedz
0
Ciągle próbuję zrozumiec twoje słowa, ale nie mogę
avatar wolfgirl
wolfgirl 31.07.2008, godz. 11.33 odpowiedz
0
mówisz o ostatnim wpisie? chodzi o to, że za każdym razem mamy inny kod; czyli te "kropki" są inaczej rozmieszczone we wzorze. W pierwszym punkcie napisałam: "(...)na każdym z kół jest tylko jedna "kropka", którą przecina jedna z tych dziesięciu kresek(...)", źle to napisałam, powinno być, że każdą kropkę przecina jedna z tych 10 kresek, ale jedna kreska może przecinać więcej niż jedną kropkę --- mówiłam, że skomplikowana ta gierka
avatar adrianka
adrianka 31.07.2008, godz. 11.23 odpowiedz
0
Te ostatnie zdanie
avatar adrianka
adrianka 31.07.2008, godz. 11.17 odpowiedz
0
Ja nie kapuję
avatar wolfgirl
wolfgirl 31.07.2008, godz. 10.43 odpowiedz
0
a w 1. jedna z kresek może przecinać więcej niż jedną "kropkę" ale to nic w sumie nie zmienia, jeśli tak macie to znaczy, że te kropki będą oznaczać tą samą cyfrę
Polecamy: