miało być liczbom* nie liczbą, ale polski to nie jest moja mocna strona a i nie od 1 - 9 tylko od 0 - 9 małe błędy w tekście...
*****selena94 klikasz na lustro, potem kiedy facet chce je przenieść klikasz na mały stolik naprzeciw tego podłużnego, (lustro stoi naprzeciw dużego stołu) teraz patrzysz w lustro, facet widzi pręt, klikasz teraz na stół, najlepiej z brzegu. dokładnie przy ścianie tej "niewidocznej" zza której patrzymy na grę, tam gdzie masz podłużny kant stołu. już wiesz?
2. Jak zaznaczać wskazówki? Więc na kółku ze wzoru macie 10 kresek, które je przecinają, te kreski odpowiadają liczbą z drzwi, które macie wokół kółek. Ja zaznaczałam tak: jak patrzysz prosto na wzór, widzisz, że dwie z kresek przecinają kółka pionowo, inne na skos. Odliczałam ile kresek od górnej pionowej muszę "przeskoczyć wskazówką". Możecie też inaczej: patrzycie na wzór wybieracie sobie wspólną kreskę na obu diagramach (polecam górną pionową bo ją najłatwiej wyznaczyć ) i liczycie ile stopni od niej macie umieścić wskazówkę. Tak jak już pisałam 10 kresek = 10 cyfr (od 1 - 9) koło ma 360 stopni więc odstęp jednej kreski od drugiej to 36 stopni i po prostu liczycie jak macie przestawiać tą wskazówkę... ech, ten sposób jest trudniejszy, bo pewnie połowa giercowników śpi na matematyce, ale część może rozkmini o co chodzi
teraz dokładniej opiszę punkt trzeci (albo raczej spróbuję ) :
1. kiedy stoimy przed drzwiami i mamy tych pięć kółek, wokół których są cyfry; na kółku na samej górze trzeba zaznaczyć wskazówką tą liczbę, która była w środkowym kółku we wzorze i tak kolejno; drugie od góry to drugie największe kółko ze wzoru; trzecie kółko z drzwi odpowiada największemu kółku ze wzoru; czwarte kółko z drzwi drugiemu najmniejszemu ze wzoru; ostatnie - piąte kółko odpowiada najmniejszemu kółku z wzoru.
mówisz o ostatnim wpisie? chodzi o to, że za każdym razem mamy inny kod; czyli te "kropki" są inaczej rozmieszczone we wzorze. W pierwszym punkcie napisałam: "(...)na każdym z kół jest tylko jedna "kropka", którą przecina jedna z tych dziesięciu kresek(...)", źle to napisałam, powinno być, że każdą kropkę przecina jedna z tych 10 kresek, ale jedna kreska może przecinać więcej niż jedną kropkę --- mówiłam, że skomplikowana ta gierka
a w 1. jedna z kresek może przecinać więcej niż jedną "kropkę" ale to nic w sumie nie zmienia, jeśli tak macie to znaczy, że te kropki będą oznaczać tą samą cyfrę
Dodaj komentarz
3.16.47.*
Komentarze (197)
*****selena94 klikasz na lustro, potem kiedy facet chce je przenieść klikasz na mały stolik naprzeciw tego podłużnego, (lustro stoi naprzeciw dużego stołu) teraz patrzysz w lustro, facet widzi pręt, klikasz teraz na stół, najlepiej z brzegu. dokładnie przy ścianie tej "niewidocznej" zza której patrzymy na grę, tam gdzie masz podłużny kant stołu. już wiesz?
3.16.47.*
3.16.47.*
1. kiedy stoimy przed drzwiami i mamy tych pięć kółek, wokół których są cyfry; na kółku na samej górze trzeba zaznaczyć wskazówką tą liczbę, która była w środkowym kółku we wzorze i tak kolejno; drugie od góry to drugie największe kółko ze wzoru; trzecie kółko z drzwi odpowiada największemu kółku ze wzoru; czwarte kółko z drzwi drugiemu najmniejszemu ze wzoru; ostatnie - piąte kółko odpowiada najmniejszemu kółku z wzoru.
3.16.47.*
3.16.47.*
3.16.47.*
3.16.47.*
3.16.47.*
3.16.47.*
3.16.47.*
3.16.47.*