reklama
Giercownia - Gry Online

Murphys Gesetz Der Tag Im Buro

Skomentuj Dodaj do ulubionych Zgłoś problem z grą
Oceń:  
Reklama

Opis gry i sterowanie

Szczegóły:

Zagrań: 781 237
Rozmiar gry: 1,13 MB
Użytkowników lubiących grę: 440
Ocena: 4,08
Łącznie głosów: 662

Gra dodana przez:

Kolejna część gry, w której mamy za zadanie zdenerwować faceta.
W komentarzach proszę podawać przykłady psikusów.
Wczęsniejsze części gry znajdują się tutaj: Murphys Law

Dodaj komentarz

avatar Gość Gość
52.15.214.*

Komentarze (429)

avatar jakubolszak4
jakubolszak4 02.02.2011, godz. 09.17 odpowiedz
-4
o co w tym chodzi głupia daje 1/70
avatar uzdex
uzdex 28.01.2011, godz. 08.32 odpowiedz
0
Zarypista jak wszystkie gry z tej serii 6\5
avatar mastermatik
mastermatik 25.01.2011, godz. 20.22 odpowiedz
0
eee.... nie mam komentaza bo taka z****is*a ze... 100/100 i do ulu
avatar emool
emool 20.01.2011, godz. 15.50 odpowiedz
0
kocham gry tego typu
avatar kry6464
kry6464 19.01.2011, godz. 14.34 odpowiedz
0
ocena 1/10 ,bo minus głupia i nie rozumiem o co chodzi
avatar lolitka1238
lolitka1238 12.12.2010, godz. 19.04 odpowiedz
+5
po prostu z j eb is te 5/5 i do ulu inne gry z jego serii też są supcioo
avatar rezunn
rezunn 10.12.2010, godz. 13.27 odpowiedz
0
i po co te poradniki ?
avatar minga92
minga92 07.12.2010, godz. 13.57 odpowiedz
+2
Jak przejść: EKRAN 1: 1.Toner z szafki pod drukarką dać do kawy czarnej na półce. 2.Zielony płyn z szafki pod zlewem dać do spryskiwacza i szklanki na stole z kompem. 3.Klej dać na telefon i nóż. 4.Żarówkę z lampki obok kompa wrzuć do śmieci. 5.Kliknąć na myszkę. 6.Otworzyć okno. 7.Ziarenka (nie całe opakowanie) dać na klawiaturę. 8.Kliknij na podkładkę do drukarki. 9.Gdy kartki wpadną do niszczarki a gość włoży tam krawat, włączyć urządzenie. EKRAN 2 1.Kliknij na segregator na najwyższej półce (chyba drugi od prawej). 2.Kliknij na gałkę od fotela. 3.Podmień markery. 4.Drewniany klocek daj pod drzwi szafki. 5.Kubek z kawą daj na szafkę. 6.Gdy odkryje płachtę kliknij szybko na kabelki i daj na makietę spirytus. 7.Gdy makieta spłonie wez szybko ziarenka i daj na gośćia gdy będzie wychodził zanim się zatrzyma. KONIEC 180/180
avatar kortnej
kortnej 28.11.2010, godz. 19.11 odpowiedz
0
PRZESZŁAM Ale bez poradnika bym sobie nie poradziła... Aby znaleźć ten poradnikwystarczy w googlach wpisać nazwę tej gry + solucja i tam od razu będzie . A za grę 5/30 do ulu
Polecamy: