Ułożenie sejfu można anulować dzięki rogom jelenia na ścianie. Z boku szafki koło ubikacji jest jeden trójkąt. Za szafką z szufladami jest drugi sejf (kwiatek na ziemie i łomem), który działa na liczby z tych śladów zwierząt i tu właśnie utknęłam. Jeszcze drewno rozbijamy na kle mamuta, dajemy kartkę z drzwi i zapalamy strzelbą. Mamut podnosi trąbę i mamy klucz i trójkąt.
przede wszystkim otwurzcie sejf. Jest tam piła młotek klucz i łapka do gwozdzi.Młotkiem wybijcie misiowi zęby i macie z 10 trujkatów które trzeba przyczepić do piły tak jak reszte.1 trujkat jest w drzwiach 1 na strzelbie w obrazie 4 sa w kiblu 1 wpada do niego jak podniesiecie wieko od kibla tam jest jeden reszte macie opisana pod spodem .Jeszcze nie przeszedłem calego ale pracuje nad tym
Dodaj komentarz
18.226.150.*
Komentarze (89)
18.226.150.*
18.226.150.*
18.226.150.*
18.226.150.*
Trzeba zapełnic wszystkie pola kropkami ( jest to coś takiego jak w tej grze z wężem)
18.226.150.*
18.226.150.*
18.226.150.*
18.226.150.*
18.226.150.*
18.226.150.*