INSTR. (niepełna) Przez całą grę zbieramy zęby do piły - początek, jeden na drzwiach, 1.idziemy w prawo, jeden w kwiatku i dolnej szufladzie -omijamy pokuj ze stołem, 2.rozchylamy parawan, 3.bierzemy szczotkę i papier toaletowy.- w prawo, 4. na obrazie, czapli zawiązujemy papierem nogi / w prawo, na obrazku klikamy na pępek hipcia i myjemy mu szczotką zęby, on nam daje jeden ząbek, drugi jest pod kolbą strzelby a przy nodze myśliwego jest marchewka, widać tylko jej natkę, 5. w prawo / na obrazku dajemy zającowi marchewkę a on nam daje magnez, 6. bierzemy strzelbę, 7.w lewo / klikamy strzelbą na gwóźdź, obrazek spada, mamy układankę, trzeba ja przejść wypełniając wszystkie pola jedna linia tak żeby ta linia nigdzie się nie przecięła / jeżeli się nie uda, trzeba przestawić rogi jelenia i plansza znów będzie pusta (przy każdym włączeniu gry plansza jest inna) - po ułożeniu otworzy się sejf i trzeba wziąć narzędzia: motek, klucz, wajchę czy co, i piłę,
8. piłę powiększamy i wkładamy do niej wszystkie znalezione ząbki, 9.w prawo /bierzemy oba drewna i kartkę z drzwi wejściowych, 10. kominek /dużym drewnem klikamy na koniuszek lewego rogu mamuta, potem tym mniejszym drewnem to samo, na drewnie w kominku kładziemy kartkę, 11. Strzelamy strzelbą w drewno i zapala się ogień /odwieszamy strzelbę,
12. Teraz zbieramy wszystkie ząbki do piły: na stole, pod stołem, w rezerwuarze, przy umywalce, przy ubikacji i wkładamy je do piły, 13. W prawo /klikamy na oko miśka, podnosi głowę i młotkiem wybijamy mu zęby, zbieramy je i wkładamy do piły - część zębów wylądowała obok parawanu w łazience, 14. na obrazku z czaplą rzucamy wajchą w żabę, 3-4 razy a wędka podpłynie do brzegu, zabieramy ją, powiększamy i do haczyka podłączamy magnez, 15. Wracamy do ubikacji i wędką wyławiamy ząbek do piły, 16. na obrazku w łazience rzucamy kluczem w dziuplę, zabieramy, jabłko i jeden ząbek jest w buzi płaczącego królika,
17. idziemy do pokoju ze stołem i kładziemy jabłko przed dziurą myszy, mysz je zabiera i pojawiają się dwa ząbki. Wszystkie ząbki wkładamy do piły /ze stołu zabieramy kartkę, 18. w lewo do szafki /zestawiamy kwiatek z szafki, wajchą klikamy na dół i ją przewracamy, z górnej szuflady wyjmujemy zeszyt, 19. teraz dopasowujemy numery śladów do kartki ze stołu ; śladów poszukajcie w necie (przy każdym włączeniu gry ślady są inne). Numery z kartki ułożą szyfr do sejfu, 20. bierzemy z trąby mamuta klucz i ząbek, 21. Wpisujemy szyfr i klikamy kluczem na dziurkę. Sejf się otwiera /wyjmujemy ząbek, kajdanki i pieniądze, 21. dwa ostatnie ząbki: 1 w prawym dolnym rogu szafki w łazience; 2 z lewej strony obramowania kominka na dole [miedzy ścianą a kominkiem], 22. Piłą wycinamy na drzwiach napis –HERE I COME- i co dalej? - na ubikacji napisane jest -fire exit- i jakoś chyba trzeba zgasić ogień
Dodaj komentarz
3.136.22.*
Komentarze (89)
3.136.22.*
3.136.22.*
3.136.22.*
3.136.22.*
3.136.22.*
3.136.22.*
3.136.22.*
12. Teraz zbieramy wszystkie ząbki do piły: na stole, pod stołem, w rezerwuarze, przy umywalce, przy ubikacji i wkładamy je do piły, 13. W prawo /klikamy na oko miśka, podnosi głowę i młotkiem wybijamy mu zęby, zbieramy je i wkładamy do piły - część zębów wylądowała obok parawanu w łazience, 14. na obrazku z czaplą rzucamy wajchą w żabę, 3-4 razy a wędka podpłynie do brzegu, zabieramy ją, powiększamy i do haczyka podłączamy magnez, 15. Wracamy do ubikacji i wędką wyławiamy ząbek do piły, 16. na obrazku w łazience rzucamy kluczem w dziuplę, zabieramy, jabłko i jeden ząbek jest w buzi płaczącego królika,
3.136.22.*
3.136.22.*
3.136.22.*